tam zamanında. ellerine sağlık...:cat::rendeer:
herkeze slm arkadaşlar girmeyeli epey olmuş ama yeni haberlerim vargeçen 2 hafta önce gs 500ümü sattım 2000 modeldi ve 24binde orjinal kilometresindeydi 2haftalık araştırmama ragmen yine en mantıklı makina gs 500 geldi gözüme biraz önce geldigim boludan 2004 gs 500le döndüm gerçekten siz siz olun arkadaşlar altınızdaki makinanın kıymetini bilin gerçekten mükemmel bi makina hem yakıt olsun hem gidişat olsun 140km hızdan aşagı düşmemek kaydıyla 160-170le geldigim 250km de kmde 200kuruş yaktı ki 90la gelmiş olsaydım varın hesabınızı siz yapın saygılar ama bu arada aldıgım makina spain malı o dikkatimi çekti bilgisi olan varsa beklerim oturuma
arkadaşlar bu topiğin sorunu ne biliyo musunuz ? kimse bi üstteki mesaja yorum yapmadan cevap yazmadan damdan düşer gibi kendi mesajını yazıp sorusunu soruyo bu da kopukluığa yol açıyo. bunu zaman zaman ben de yapıyorum ama fark ettim ki topiği bozuyor bu durum. nezaketen bile olsa bi satır yorum yapılmalı bi üstteki mesaja, cevabın yoksa bile bilmiyorum falan bişiy denmeli.
Temiz bir GS bulsam alabilirim arkadaslar haberiniz olsun...
Görüşelim seninle bi ; [email protected]
Hayırlı olsun Redriver,güle güle kullan.2000 den sonrası ispanyol diye biliyorum bende.
eyvallah abicim teşekkür ederim istersen yeni modelin amblemleri var sadece s harfi olan yan kapaklardaki istersen onlardan temin edebilirsin abi bu arada rengi çok hoşmuş ilk defa görüyorum gerçekten çok güzel maşallah nazar degmesin