Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
106
tam zamanında. ellerine sağlık...:cat::rendeer:

:cat:

Yağ değişimi için 3 lt motor yağı, geniş bir kap ve 21'lik anahtarın yanısıra altınıza sermek için bir de örtünüz olursa daha rahat edersiniz. Çünkü, alttaki resimde de görüldüğü gibi sökmeniz gereken civata motorun altında neredeyse tam ortada bulunuyor ve sökmek için motorun altına yatmanız gerekebiliyor.

2009-05-18_194543.gif


2009-05-18_194419.gif



Yağ filtresi ise çok daha rahat ulaşılabilen bir yerde:
Oil_Filter.gif
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
yapıyolar da o motoru kullanan adamın bi daha çocuğu olmaz hatta çocuğu olmamasından daha kötü sonuçlar doğar bi kaç bin km sonra :)
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
153
herkeze slm arkadaşlar girmeyeli epey olmuş ama yeni haberlerim var :)geçen 2 hafta önce gs 500ümü sattım 2000 modeldi ve 24binde orjinal kilometresindeydi 2haftalık araştırmama ragmen yine en mantıklı makina gs 500 geldi gözüme biraz önce geldigim boludan 2004 gs 500le döndüm gerçekten siz siz olun arkadaşlar altınızdaki makinanın kıymetini bilin gerçekten mükemmel bi makina hem yakıt olsun hem gidişat olsun 140km hızdan aşagı düşmemek kaydıyla 160-170le geldigim 250km de kmde 200kuruş yaktı ki 90la gelmiş olsaydım varın hesabınızı siz yapın saygılar ama bu arada aldıgım makina spain malı o dikkatimi çekti bilgisi olan varsa beklerim oturuma
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
herkeze slm arkadaşlar girmeyeli epey olmuş ama yeni haberlerim var :)geçen 2 hafta önce gs 500ümü sattım 2000 modeldi ve 24binde orjinal kilometresindeydi 2haftalık araştırmama ragmen yine en mantıklı makina gs 500 geldi gözüme biraz önce geldigim boludan 2004 gs 500le döndüm gerçekten siz siz olun arkadaşlar altınızdaki makinanın kıymetini bilin gerçekten mükemmel bi makina hem yakıt olsun hem gidişat olsun 140km hızdan aşagı düşmemek kaydıyla 160-170le geldigim 250km de kmde 200kuruş yaktı ki 90la gelmiş olsaydım varın hesabınızı siz yapın saygılar ama bu arada aldıgım makina spain malı o dikkatimi çekti bilgisi olan varsa beklerim oturuma

Demek o motoru sen aldın. Resimlerinden anladığım kadarı ile çok temizdi. Gözüm kalmadı desem yeridir. Hayırlı uğurlu olsun.

Kaça el sıkıştığınızı merak ettim. Sakıncası yoksa özelden yazarmısın.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
benimki de 2003 spain ;)
türkiyede hak ettiği değeri bulamayan bir makinadır gs 500. ama eminim grenaj makyajıyla piyasaya sürülseydi ne gt 650R ne de başka bir makina kalırdı bu segmentte
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
arkadaşlar bu topiğin sorunu ne biliyo musunuz ? kimse bi üstteki mesaja yorum yapmadan cevap yazmadan damdan düşer gibi kendi mesajını yazıp sorusunu soruyo bu da kopukluığa yol açıyo. bunu zaman zaman ben de yapıyorum ama fark ettim ki topiği bozuyor bu durum. nezaketen bile olsa bi satır yorum yapılmalı bi üstteki mesaja, cevabın yoksa bile bilmiyorum falan bişiy denmeli.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
arkadaşlar bu topiğin sorunu ne biliyo musunuz ? kimse bi üstteki mesaja yorum yapmadan cevap yazmadan damdan düşer gibi kendi mesajını yazıp sorusunu soruyo bu da kopukluığa yol açıyo. bunu zaman zaman ben de yapıyorum ama fark ettim ki topiği bozuyor bu durum. nezaketen bile olsa bi satır yorum yapılmalı bi üstteki mesaja, cevabın yoksa bile bilmiyorum falan bişiy denmeli.

Sorun sadece bu topicin değil ki Bütün forumun ve hatta forumların.

:queen::queen::queen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
46
Hayırlı olsun redriwer. Ben de satmayı düşünüyorum hacim yükseltme zamanı geldi,yine suzuki isterim ama burdaki servis çok kötü o yüzden fazer'a odaklandım bakalım hayırlısı.

chopperrider; zaten şov motoru belli pek binmelik değil daha çok göstermelik olmuş :D ama arka lastik normalden geniş gibi görünüyor yoksa bana mı öyle geldi?
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
153
arkadaşlar iyi dileklerinde bulunan herkeze çok teşekkür ederim gerçekten çok rahat benim önceki 2000 modele göre depo çok güzel bacakları kavrıyo gidon yapısı ise hiç yormuyo bu arada hatırlarsanız 2,5 ay önce sipariş verdigim motorun sagında ve solunda bulunan suzuki amblemleri gelmemişdi bugun korlasa gittigimde verdigim siparişler hiç de gelecek gibi durmuyordu halen daha kesin bi tarih veremedikleri için bende parasını verdigim amblem yerine iki adet buji aldım ama sanki biraz pahalı gibi geldi 40lira bilgisi olan varmı fiyat hakkında ???

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:07 PM ----------

bu arada sitemizden bi arkadaşımız 2004 nexsusla takas etmek istiyor gs 500le takas düşünmek isteyenler benimle irtibata geçebilir
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Hayırlı olsun Redriver,güle güle kullan.2000 den sonrası ispanyol diye biliyorum bende.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:59 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:49 PM ----------




Sonunda bir iki resim çektim :).Bujiler pahalı8-10 tl adet olması lazım.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
153
Hayırlı olsun Redriver,güle güle kullan.2000 den sonrası ispanyol diye biliyorum bende.

eyvallah abicim teşekkür ederim istersen yeni modelin amblemleri var sadece s harfi olan yan kapaklardaki istersen onlardan temin edebilirsin abi bu arada rengi çok hoşmuş ilk defa görüyorum gerçekten çok güzel maşallah nazar degmesin
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Teşekkür ederim.Aldığımda boyanın durumu pek iyi değildi.Ruhsatta da turuncu yazdığı için orjinalin dışında bir renge boyadım.:) Amblemlere bir bakacağım gidip.İstediklerimizi galiba getirmeyecekler anlaşılan.Bu arada aklıma gelmişken,gs 500 ingilizce servis manuali pdf olarak elimde mevcut.İsteyen varsa mail atabilirim.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst