- Katılım
- 30 Ara 2007
- Mesajlar
- 99
arkadaşlar aldım kaplanımı bugün bindim gezdim ön amortisör keçesi yağ kaçırıyor onu halletmem gerekiyo önce sonra ön frenimde hava var onu almam gerekiyo birde bu motorun özelliğimidir yoksa hava filtresi veyahut karbürator ayarımıdır bilmiyorum ve fazla pimpirik yapıyoda olabilirim ama motor 4 bin devrin altında biraz kasıyo sanki gazı tam istediğim gibi güce çevirmiyo ama 4 binden sonra tutamaz kimse maşallah ben çok sevdim arkadaşlar bayıldım motoruma deli oldum o çok güzel inşllh alah tüm motrculara ve gs500e sahiplerine kazasız belasız arızasız sürüşler nasip eder:rendeer:
not: elinde veya etrafında keçeyi bulabilen varsa (üstündeki kaçıranlar çin malı) bana temin edebilir mi
not2: o benim çin aslanım
not: elinde veya etrafında keçeyi bulabilen varsa (üstündeki kaçıranlar çin malı) bana temin edebilir mi
not2: o benim çin aslanım
Son düzenleme:



