Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
99
arkadaşlar aldım kaplanımı bugün bindim gezdim ön amortisör keçesi yağ kaçırıyor onu halletmem gerekiyo önce sonra ön frenimde hava var onu almam gerekiyo birde bu motorun özelliğimidir yoksa hava filtresi veyahut karbürator ayarımıdır bilmiyorum ve fazla pimpirik yapıyoda olabilirim ama motor 4 bin devrin altında biraz kasıyo sanki gazı tam istediğim gibi güce çevirmiyo ama 4 binden sonra tutamaz kimse maşallah ben çok sevdim arkadaşlar bayıldım motoruma deli oldum o çok güzel inşllh alah tüm motrculara ve gs500e sahiplerine kazasız belasız arızasız sürüşler nasip eder:rendeer:

not: elinde veya etrafında keçeyi bulabilen varsa (üstündeki kaçıranlar çin malı) bana temin edebilir mi

not2: o benim çin aslanım:p
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
46
Motorun hayırlı olsun blade,fren kolunun ucu bende de kırık,suzuki servisinde 100ytl dediler kalsın dedim,başka bir kaç yerde 50-65ytl dediler ama burda bulamıyorum havale ile almam gerekiyor.Essegesse'nin verdiği linkteki aytan motorun online alışveriş sitesi de var ordan bakabilirsin.

Bana çok ses çıkarıyor gibi geliyor 5000devirden sonra,genelde 4000 devir civarı kullanıyorum.
 
Katılım
22 Ağu 2006
Mesajlar
170
ön kolları kontrol ettir bence kaza falan olayı varmı yada tornada çekme yapmışlarmı kollara önce bunlara baktır eğer böle bir durum varsa sıfır orjinal keçede alsan muhakkak kaçıracaktır.

bu arada istanbulda tarık kızılkayak diye bi abimiz var ondan bulma ihtimalin var aradığın parçaları telefonunu vereyim sana özelden gönderdim

bak bide bu arkadaş var tüm gs 500 kullanıcıları için parçalanmış bi gs500 var yedek parça olarak satıyor arayıp bilgi alabilirsin istediğin parçalar hakkında


http://www.sahibinden.com/satilik_gs_500_parcalari_mevcutturWQQaXQQ10688958WQQpXQQdisplayitem
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
99
ön kolları kontrol ettir bence kaza falan olayı varmı yada tornada çekme yapmışlarmı kollara önce bunlara baktır eğer böle bir durum varsa sıfır orjinal keçede alsan muhakkak kaçıracaktır.

bu arada istanbulda tarık kızılkayak diye bi abimiz var ondan bulma ihtimalin var aradığın parçaları telefonunu vereyim sana özelden gönderdim

bak bide bu arkadaş var tüm gs 500 kullanıcıları için parçalanmış bi gs500 var yedek parça olarak satıyor arayıp bilgi alabilirsin istediğin parçalar hakkında


http://www.sahibinden.com/satilik_gs_500_parcalari_mevcutturWQQaXQQ10688958WQQpXQQdisplayitem

bu olayi bilmeden siparis etmistim aslinda yine kacirirsa dedigin gibi bi ayar cekmis olabilirler bakalim gorucez sagol ilgin icin:cat:


Motorun hayırlı olsun blade,fren kolunun ucu bende de kırık,suzuki servisinde 100ytl dediler kalsın dedim,başka bir kaç yerde 50-65ytl dediler ama burda bulamıyorum havale ile almam gerekiyor.Essegesse'nin verdiği linkteki aytan motorun online alışveriş sitesi de var ordan bakabilirsin.

Bana çok ses çıkarıyor gibi geliyor 5000devirden sonra,genelde 4000 devir civarı kullanıyorum.

sagol cok mutlu oldum istedigim motora kavusunca.bende bugun baktim 4-5 bin arasi kullaniyorum kol olayini da ya aslinda daha sekil kollar istiyorum ama bakalim bi arkadasim yurt disina cikicak olmazsa ordan uygun biseyler ayarlaticam

ayrica gs500e cok yabanciyim hayatimda ilk simdi biniyor ve goruyorum sormak istedigim bloktan çıkı çıkı şeklinde ses gelmesi normal bi bikaç kişiye sordum o suzukilerin ortak özelliği sübap sesi gelir biraz kulağa dediler devirle orantılı artıp azalıyo ve motor cok ısındınmadan yola cıkarsam (genellıkle farkettıgım zamanlar bu sure ıcındeydı) motor bup dıye yumusak bı ses cıkarıyo ve mılısanıye kasıyo ama ısınınca kalmıyo oyle bişey

işte böyle herkese şimdiden teşekkürler salıcakla kalın
bu haftasonu ustaya gitmeyi dusunuyorum
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
46
Ben sadece haftasonları biniyorum,cumartesi sabah ilk çalıştırdığımda rölanti-2000 devir arası bende de "çık" benzeri bir ses çıkıyor arasıra motordan, biraz gazı açıp motoru ısıtınca 5dk de falan geçiyor. Ben içime sinmedi diye yamaha fazer'ı dinledim onda da var benzer bi ses,doğal bişey demekki için rahat olsun. GS500 çok güzel bi motor kazasız belasız günler hepimize.

Bu arada hala fren kolu bakıyorum.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
99
Ben sadece haftasonları biniyorum,cumartesi sabah ilk çalıştırdığımda rölanti-2000 devir arası bende de "çık" benzeri bir ses çıkıyor arasıra motordan, biraz gazı açıp motoru ısıtınca 5dk de falan geçiyor. Ben içime sinmedi diye yamaha fazer'ı dinledim onda da var benzer bi ses,doğal bişey demekki için rahat olsun. GS500 çok güzel bi motor kazasız belasız günler hepimize.

Bu arada hala fren kolu bakıyorum.

sanırım aktif pek kimse yok aslında yukarda bahsettiklerimde o yoktu ama evet bende de ilk çalıştırdığımda rolanti de cik diye bi ses çıkıyo motordan ara sıra aynı şeyden bahsediyoruz sanırım ısınınca kalmıyo ama korkutuyo insanı açıkcası bişey mi aşınıyo sürtüyo diye ustaya sordum kalın yağ kullanıyosan olabilir dedi ama 10 50 dedim bişey demedi bi de işte ilk 15-20 dk da yüksek devir yapınca bupluyo walla belki dedim buji dendir ama ısınca ortadan kalktığı için karakteri diye bakıyorum ben motorumu çok sevdim ama :p :cat: herkese hayırlı kullanmalar
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
bladebj;
bence anlattığın sesler yıpranmış subaplarıdan kaynaklanıyo olabilir. ayrıca bi kasmadan söz etmişsin. bunlar bana çok normal gelmedi daha doğrusu ben yaşamadım.
motorunu kapalı bi alanda çalıştırıp egzos duman rengini kontrol etmeni tavsiye ederim.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
99
bladebj;
bence anlattığın sesler yıpranmış subaplarıdan kaynaklanıyo olabilir. ayrıca bi kasmadan söz etmişsin. bunlar bana çok normal gelmedi daha doğrusu ben yaşamadım.
motorunu kapalı bi alanda çalıştırıp egzos duman rengini kontrol etmeni tavsiye ederim.

evet egzos dumanına ilk baktım ancak tertemiz yüksek devirde de düşük devirde de bütün bunlar ısınana kadar olduğu için açıkcası çok dert etmiyorum sadece meraklanıyordum birkaç ustanın bi sorun yok demesi üzerine rahatladım bazı arkadaşlarda da benzer olaylar vardır ancak bunların yan yana karşılaştırılması ve yakın tarih modellerle kıyaslanması gerek motorun hızından hızlanmasında vs hiçbir problem yok yüksek devirdeki sesi kusursuz vs vs o yüzden temiz olduğunu düşünüyorum imkan olsa da yan yana müzakere etsek :p
 
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
39
beyler bende gs500 almayı düşünüyorum 2001 model 40 bin de bir motor buldum kasa olarak temiz duruyor sizce alsam pişman olurmuyum. yoksa memnun kalırmıyım
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
153
arkadaşlar öncelikle herkeze slm piaggio x9 500 kullanıcısıyım daha önce çok az vitesli motosiklet kullanma fırsatım oldu sizce başlangış motoru olarak gs500 beni yorarmı şimdiden verdigniz cvplar için teşekkür ederim
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
195
beyler bende gs500 almayı düşünüyorum 2001 model 40 bin de bir motor buldum kasa olarak temiz duruyor sizce alsam pişman olurmuyum. yoksa memnun kalırmıyım



model ve km yi belirtmişsin ama fiyattan bahsetmemişsin.ben şimdiye kadar suzuki gs500 alıpta pişman olan birini ne gördüm ne de duydum.eğer dediğin gibi temiz bir makinaysa pişman olmazsın.aksine ne iyi yapmışım da almışım dersin.bunun yanısıra benim de motorum satılık.bilgin olsun.
------------------------------------------------------------------------
redriwer:arkadaşlar öncelikle herkeze slm piaggio x9 500 kullanıcısıyım daha önce çok az vitesli motosiklet kullanma fırsatım oldu sizce başlangış motoru olarak gs500 beni yorarmı şimdiden verdigniz cvplar için teşekkür ederim


yormaz yormaz.suzuki gs500 benim ilk motorum.:queen: yani daha önce scooter dahi kullanmamıştım ama şu an ki motorumu rahatıkla kullanıyorum.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar GS 500 tam olarak kaç hp..?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
46
redriwer benimde ilk vitesli motosikletim,için rahat olsun hiç yoracak bir motor değil düşük devirlerde gayet uysal kullanımı kolay,hafif olduğu için dur kalk vs de sorun olmuyor.Ruhsatta 50hp benim 2003 GS500.Fiyatı da uygunsa alabilirsin spyarts ama km si 25000 civarı olan çok satalık motor var ilk görüşte aşk olmasın biraz araştır,dışı değil içi önemli sonuçta =)
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
57
Arkadaslar herkese kolay gelsin.Forumu bastan sona okudum, güzel paylaşımlarda bulunulmuş güzel bir forum olmuş emeği geçenlerin eline sağlık.15 gün öncesine kadar mondial150Kn motorum vardı sattım.Şimdi daha güçlü bir motor arıyorum ve gs500 de karar kıldım.Ve bir gs500 buldum bayağı eski fakat kendi çapımda yavaş yavaş toplamayı becerebilirim.Bir kaç resmini koyacağım motor hakkında bilgisi yada moturu tanıyan varsa yardımca olursa sevinirim.Çünkü bayağı ısındım aldım alacağım gibi.

 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Slm kuanza.Bulduğun makina kaç model,kaç binde,kaç lira v.s.değermi iyice hesaplaman lazım.Resimler görünmüyor.Detaylı bilgi verirsen yardımcı olmaya çalışırım.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
BU MAKİNA 199 ALTI BİR MODELE BENZİYOR. HATTA 1995 DİYEBİLİRİM. fiyat olarak da 3500-3750 ytl olsa gerek.
karenaj sıyrıklarına bakarak ve lastiklerin durumuna bakarak sadece hava atmak için bağırtılmış ancak bakımsız bırakılmış bir makina.

tahmini masraf:
tekerler 400ytl
boya 1000 ytl
yağ filitre bujiler 200 ytl
ıvır zıvır 250

ortalama 2000 ytl masrafla cillop bir makina çıkar ortaya diye düşünüyorum. Allah kaza bela vermez inşallah. umarım müzmin bir sıkıntısı yoktur da başın ağrımaz
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
57
İlginiz için teşekkürler arkadaşlar.Motor 90model şaseye 2001 model makinaye sahipmiş.Makinesi 16000 de.Makine ruhsata işlenmiş .Aldığım fiyat bu makine için 2500ytl.Eğer alırsam büyük ihtimalle grenajların hepsini sökerim.Çünkü Naked tarzı motorlar daha çok hoşuma gidiyor.Orjinal parçalarıda mevcutmuş sahibinde

Önceki mesajlarda arkadasımızın biri bu motoru görmüş sanırım bir kaç foto da o eklemiş.Önceki mesajları tekrar kontrol etmem lazım.
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
İlginiz için teşekkürler arkadaşlar.Motor 90model şaseye 2001 model makinaye sahipmiş.Makinesi 16000 de.Makine ruhsata işlenmiş .Aldığım fiyat bu makine için 2500ytl.Eğer alırsam büyük ihtimalle grenajların hepsini sökerim.Çünkü Naked tarzı motorlar daha çok hoşuma gidiyor.Orjinal parçalarıda mevcutmuş sahibinde

Önceki mesajlarda arkadasımızın biri bu motoru görmüş sanırım bir kaç foto da o eklemiş.Önceki mesajları tekrar kontrol etmem lazım.

umarım dilediğin gibi bir makina olur. özelden mesaj attım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst