Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 2 Nis 2007
- Mesajlar
- 423
muratuygur geçmis olsun kardesım.ınsaallah son kazan olur.
Sağol kardeş, inşallah
2 GS500 Perşembe sabahı İstanbul'dan Edremit Zeytinli'ye gitmek üzere yola çıkıyoruz. Ben 10 gün önce aldığım 2.el motorum ile 1500 km yaptım. Motora alıştığımı söyleyebilirim. Performansı, dengesi vs. çok güzel. Motoru İzmir'den alıp getirdiğim için uzun yolda da deneme şansım oldu ve rahat rahat İzmir - İstanbul yaptım. Hatta fazla vaktim olmadığı için sadece 1 kere mola verebildim. Buna rağmen rahatsız edecek şekilde yorgunluk hissetmedim.
Almayı düşünen fakat şimdilik beklemede olan arkadaşlar umarım en kısa sürede alabilirler ve keyfini yaşarlar.
benimde var niyetim hafta sonu akçaya gitmeye kısmet bakalım
Son düzenleme: