Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ara 2006
Mesajlar
22
arkadaşlar benimde resimlerim var ama siteye bir türlü atamıyorum bana yardımcı olursanız sevinirim özel msj olarak atın
 
Katılım
6 Kas 2006
Mesajlar
9
sıkılmadan büyük bir zevkle 22 sayfalık V-strom'cular buraya başlığındaki yazılarınızı okudum.
öncelikle başlığı açan ve edinilmiş bilgilerini paylaşan arkadaşlara teşekkür ederim.
26/01/2007 cuma günü plakasını takıp 100km yapma mutluluğuna eriştiğim, motoruma o günden beri yağış ve soğuklardan dolayı binmek nasip olmadı.:pale:
işte 100km izlenimlerim:)
- ön çatal veya amortisörlerden tümsek veya çukur geçişlerinde ses geliyor.
- arka fren abs'sesi çabuk devreye giriyor,fren pedalı çok tepkili,
+ tekrar yüksekte olmak çok güzel(araba aralarından geçerken aynalar sorun olmuyor)
+ ağırlığı heybetine göre çok iyi
+ dönüşler rahat ve kontrollü,manevra dönüş çapı yüksek
+ iki silindirli motora göre titreşim yok gibi,
doğru seçim:cat:

forumdaki sadece trader nick'li murat'ı tanıyorum,(merterde görüşmüştük:wiinkk: )
tanışmak,görüşmek üzere herkese sevgi ve saygılar,

isko
2007 DL V-STROM 650 A
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
sıkılmadan büyük bir zevkle 22 sayfalık V-strom'cular buraya başlığındaki yazılarınızı okudum.
öncelikle başlığı açan ve edinilmiş bilgilerini paylaşan arkadaşlara teşekkür ederim.
26/01/2007 cuma günü plakasını takıp 100km yapma mutluluğuna eriştiğim, motoruma o günden beri yağış ve soğuklardan dolayı binmek nasip olmadı.:pale:
işte 100km izlenimlerim:)
- ön çatal veya amortisörlerden tümsek veya çukur geçişlerinde ses geliyor.
- arka fren abs'sesi çabuk devreye giriyor,fren pedalı çok tepkili,
+ tekrar yüksekte olmak çok güzel(araba aralarından geçerken aynalar sorun olmuyor)
+ ağırlığı heybetine göre çok iyi
+ dönüşler rahat ve kontrollü,manevra dönüş çapı yüksek
+ iki silindirli motora göre titreşim yok gibi,
doğru seçim:cat:

forumdaki sadece trader nick'li murat'ı tanıyorum,(merterde görüşmüştük:wiinkk: )
tanışmak,görüşmek üzere herkese sevgi ve saygılar,

isko
2007 DL V-STROM 650 A

İskender abi hoşgeldin.. ÇOk iyi bir seçim yaptıgına emin olabilirsin..Web sıtene bakmasam tanıyamayacaktım yani:)Bu arada senin botlar yok satıyor abi neden?..

Eksi yazdıgın şeylerden ikincisini bilmiyorum bende ABS yok . Ama bırıncıye kafanı takma derim. Ben iyice alıştım . Hatta şimdilerde daha da sert giriyorum kasislere o sesi duyayım diye:)

Selamlar ve hoşgeldin..
 
Katılım
6 Kas 2006
Mesajlar
9
İskender abi hoşgeldin.. ÇOk iyi bir seçim yaptıgına emin olabilirsin...

Eksi yazdıgın şeylerden ikincisini bilmiyorum bende ABS yok . Ama bırıncıye kafanı takma derim. Ben iyice alıştım . Hatta şimdilerde daha da sert giriyorum kasislere o sesi duyayım diye:)

Selamlar ve hoşgeldin..

Hoşbulduk,
enduroya dönmek istiyordum,sizin yazdıklarınızı okuduktan sonra doğru seçim için kendimi tebrik ettim.nede olsa motor seçmek almak kadar zorlaştı.
dl v-strom sahibi olmak isteyenlere bundan daha iyi bir kaynak olacağını zannetmiyorum.motor tutkunu dostlar iyisiyle --kötüsüyle bildiklerini paylaşmışlar.
motor koruma demiri konusunda givi'e karar verdim.stoklarında bulunan arkadaşlardan yardım talep ediyorum.
bahsi geçen sese alışmak zor olacak:pale:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
ABS 'nin şu an erken girmesi normal. Benim motosikletimde de ilk km'lerde çabuk kitleme yapıyordu şu an normale bindi. Zaten ön ve arkayı beraber kullandığım için durmada bir problemim olmuyor. Sizin en büyük avantajınız ıslak zeminlerde frenlemedeki güvenliğiniz olacaktır. Islak derken yağmurun yağarken ki halinden çok ilk yağdığı zaman veya hortumla sulanmış yollardan bahsediyorum. Çünkü yağmur sürüşünde frenlerden oldukça memnundum.

Hayırlı olsun diyorum. Allah kazadan beladan korusun.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
arkadaslar herkese günaydın
saglıklı günler dılerım.



murat(TRADER) ellık korumalar 65 euro
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
@ALTAN MOTOR Bu resimdeki karter koruma demirinin fiyatını öğrenebilirmiyim? Ayrıca adrese gönderebiliyormusunuz? Benim yan koruma demiri resimdekiyle aynı sanırım herhangi bir oynama yapmadan takabilirim. Bilgi verirseniz sevinirim.

dsci0023iy0.jpg


Görüşmek üzere.
 
Katılım
10 Ağu 2005
Mesajlar
35
Herkese merhaba,

Bu topiği yeni farketmiş ve hızlıca 22 sayfayı kısım kısım atlayarak da olsa yeni okumayı tamamlamış bir DL 1000 kullanıcısıyım. Motorum 38.000 km de ve bakımlarını da kendim yapıyorum (marka-firma farketmez, servislere fazla güvenim yok.). DL 650 ya da 1000 birbirinden çok uzak değiller zaten, motoru ile ilgili özellikle mekanik teknik sorunu olan arkadaşlara yardımcı olmaya çalışmaktan memun olurum.

Bu arada okuduklarım arasında bir arkadaş Iridium buji taktığını yazmış.
Ardaşlar Iridium bujiler bizim motorlarımıza uygun bujiler değildir. Bunlar daha devirli racing motorlar için, yüksek devirlerde kuvvetli ateşleme için yapılan bujiler, bizim motorlarda hem ömrü normal bujiye göre çok kısadır ve pat diye sizi yolda bırakabilir, üstelikte gereksiz fazla maliyet olur, 98 oktan benzin kullanmak gibi düşünebilirsiniz. Ticari amaçla satan kişiler sizi yanıltmasın.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
85
batris, elcik koruma ve elcik ısıtmayı nerden temin edeceksin ???


Elcik ısıtma için Saito 2 almak istiyorum . Forumlarda bu üründen olumlu olarak bahsedilmiş.
http://11109.rapidforum.com/topic=110573683442&search=saito
Burada satılıyor;
http://www.louis.de/_2018c785ff9f3e...le_context=detail&artnr_gr=10032046&anzeige=0

Elcik koruma olarakta DL 650 nin orjinal elcik korumalarından almak istiyorum. Fakat fiyatı biraz yüksek geldi. Bu konuda henüz kararsızım.

www.stromtrooper.com ve vstrom.info
Bu iki sitede bizim motosiklet ile ilgili çok kaynak var.
 
Katılım
6 Kas 2006
Mesajlar
9
ABS 'nin şu an erken girmesi normal. Benim motosikletimde de ilk km'lerde çabuk kitleme yapıyordu şu an normale bindi. Zaten ön ve arkayı beraber kullandığım için durmada bir problemim olmuyor. Sizin en büyük avantajınız ıslak zeminlerde frenlemedeki güvenliğiniz olacaktır. Islak derken yağmurun yağarken ki halinden çok ilk yağdığı zaman veya hortumla sulanmış yollardan bahsediyorum. Çünkü yağmur sürüşünde frenlerden oldukça memnundum.

Hayırlı olsun diyorum. Allah kazadan beladan korusun.

Görüşmek üzere.

serviste gördüm. givi koruma demiri olan sola devrilen v-strom'un sinyali kırılmış,debriyaj maneti yamulmuş,sol ayak pegi kırılmış ama krenajlarada hasar yoktu.toplam hasar 300ytl gibi.

kappa ve givi aynı fabrika ürünleri,
kappa crash bar 200ytl,givi 250ytl, kalite farkı yoksa o zaman kappa mı?
yada 50ytl daha ver marka satın al:)

teşekkürler,
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
Elcik ısıtma için Saito 2 almak istiyorum . Forumlarda bu üründen olumlu olarak bahsedilmiş.
http://11109.rapidforum.com/topic=110573683442&search=saito
Burada satılıyor;
http://www.louis.de/_2018c785ff9f3e...le_context=detail&artnr_gr=10032046&anzeige=0

Elcik koruma olarakta DL 650 nin orjinal elcik korumalarından almak istiyorum. Fakat fiyatı biraz yüksek geldi. Bu konuda henüz kararsızım.

www.stromtrooper.com ve vstrom.info
Bu iki sitede bizim motosiklet ile ilgili çok kaynak var.

sayın arkadasım ellilk ısıtmalar saıto marka ve 2 kademelı fiatıda 65 euro+ montaj yan koruma demırlerı de gıvıolmasında fayda var aynı fırmanın ürünü olmasına ragmen destek yerlerı farklı 140 euroda önun fiatı karter koruma ıse 120 euro +montaj (korumaalar da yarın elımde olucak geldıler )
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
85
sayın arkadasım ellilk ısıtmalar saıto marka ve 2 kademelı fiatıda 65 euro+ montaj yan koruma demırlerı de gıvıolmasında fayda var aynı fırmanın ürünü olmasına ragmen destek yerlerı farklı 140 euroda önun fiatı karter koruma ıse 120 euro +montaj (korumaalar da yarın elımde olucak geldıler )

Teşekkürler.
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
@ALTAN MOTOR Bu resimdeki karter koruma demirinin fiyatını öğrenebilirmiyim? Ayrıca adrese gönderebiliyormusunuz? Benim yan koruma demiri resimdekiyle aynı sanırım herhangi bir oynama yapmadan takabilirim. Bilgi verirseniz sevinirim.

dsci0023iy0.jpg


Görüşmek üzere.

selam makıne
dl 650 karter koruma sı senı resımde gösterdıgın korumaya takılır elbette
arzu edersende kargo yaparım adresıne fiatıda 120 euro
selamlar tamer

herkese günaydın !!!!!!!!!!
hayırlı cumalar kolay gesın :)
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Benım en çok merak ettiğim şeylerden biri DL ye muzık sıstemi kuran veya kuranı goren var mı ? İngiltereden Lion adında bir akradasım var bu yaz gelmişti motorunun gosterge panelinin altındaki onundeki geniş alana iki adet ufak ama iyi ses veren kabin oydurarak taktırmış birde anfi kurdurmuş arkadaki giwi cantasnın içine ... O zaman çok konusamamıstım . İlgimi çekmişti ama nasıl yaptın ettin diye soramadım . Ufak bi mp3 ile bangır bangır gezıyordu . Bilgisi olan arkdaslar bildiklerini paylasırsa sevınırım ...
 
Katılım
10 Ağu 2005
Mesajlar
35
Tabiki yapılabilir. Benim tavsiyem marine tip hoparlörler vardır özellikle teknelerde kullanılan neme dayanıklı. Bu hoparlörlerin 2 yollu olanlarından 10cm çapında olanlar DL nin dash board ına iyi oturur ve orta ve tiz sesleri iyi verir. Zaten küçük çaplı hoparlörden bas ses almak çok zor çok iyi bir zemine sabitlemek lazım zaten. Birde küçük yaprak amfiler vardır bunların ebatları oldukça uygun selenin altına sığdırılabilir, belki yazın ısınıp kesme yapabilir onun için gerekirsküçük bir cpu fanı konabilir. amfiye istersn mp3 istersen diskman istersen küçük radio tunerlar var bunlardan en iyisi mp3 olur.

Daha fazla bilgi istersen ya da urunleri bulacağn yerler ile ilgli yardımcı olurum
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Tabiki yapılabilir. Benim tavsiyem marine tip hoparlörler vardır özellikle teknelerde kullanılan neme dayanıklı. Bu hoparlörlerin 2 yollu olanlarından 10cm çapında olanlar DL nin dash board ına iyi oturur ve orta ve tiz sesleri iyi verir. Zaten küçük çaplı hoparlörden bas ses almak çok zor çok iyi bir zemine sabitlemek lazım zaten. Birde küçük yaprak amfiler vardır bunların ebatları oldukça uygun selenin altına sığdırılabilir, belki yazın ısınıp kesme yapabilir onun için gerekirsküçük bir cpu fanı konabilir. amfiye istersn mp3 istersen diskman istersen küçük radio tunerlar var bunlardan en iyisi mp3 olur.

Daha fazla bilgi istersen ya da urunleri bulacağn yerler ile ilgli yardımcı olurum

Ewet urunleri buabiecegim yerleri veya yeri ve fiyatı konusnda yardımcı olursan yaptırmayı dusunuyorum ... Ozellikle anfi icin sele altı olması cok daha iyi ... :cat:
 
Katılım
25 Ocak 2006
Mesajlar
91
Herekese selamlar topiğimizin her geçen gün daha bilgi dolu olması çok hoş, katkıda bulanan tüm dostlara burdan teşekkürlerimi iletmek isterim
Tamer abi en yakın zamanda elcik ısıtma ve karter koruma için Murat'la beraber yanındayız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst