sıkılmadan büyük bir zevkle 22 sayfalık V-strom'cular buraya başlığındaki yazılarınızı okudum.
öncelikle başlığı açan ve edinilmiş bilgilerini paylaşan arkadaşlara teşekkür ederim.
26/01/2007 cuma günü plakasını takıp 100km yapma mutluluğuna eriştiğim, motoruma o günden beri yağış ve soğuklardan dolayı binmek nasip olmadı.

ale:
işte 100km izlenimlerim
- ön çatal veya amortisörlerden tümsek veya çukur geçişlerinde ses geliyor.
- arka fren abs'sesi çabuk devreye giriyor,fren pedalı çok tepkili,
+ tekrar yüksekte olmak çok güzel(araba aralarından geçerken aynalar sorun olmuyor)
+ ağırlığı heybetine göre çok iyi
+ dönüşler rahat ve kontrollü,manevra dönüş çapı yüksek
+ iki silindirli motora göre titreşim yok gibi,
doğru seçim:cat:
forumdaki sadece trader nick'li murat'ı tanıyorum,(merterde görüşmüştük:wiinkk: )
tanışmak,görüşmek üzere herkese sevgi ve saygılar,
isko
2007 DL V-STROM 650 A