Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Ağu 2015
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar.Honda pcx i satıp 2007 model burgman 400 aldım.Tabi bu değişim devrim niteliğinde 125cc bir motordan inip 400 cc bir makinanın üstüne oturmak çok büyük bir fark=) Şunu söyleye bilirim ilk olarak Gaz verdiğinizde gelen o ağır bir ses varya gur gur gur diye o ses her şeye bedel=)215 KG lık bir alet bu kadar seri olur sanırım.Beni bu güne kadar geçen ne kadar motor varsa hepsini solladım müthiç mutluyum.Şiddetle tavsiye ederim ama mutlaka servisine göstererek alın.
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Merhaba arkadaşlar.Honda pcx i satıp 2007 model burgman 400 aldım.Tabi bu değişim devrim niteliğinde 125cc bir motordan inip 400 cc bir makinanın üstüne oturmak çok büyük bir fark=) Şunu söyleye bilirim ilk olarak Gaz verdiğinizde gelen o ağır bir ses varya gur gur gur diye o ses her şeye bedel=)215 KG lık bir alet bu kadar seri olur sanırım.Beni bu güne kadar geçen ne kadar motor varsa hepsini solladım müthiç mutluyum.Şiddetle tavsiye ederim ama mutlaka servisine göstererek alın.

bahsettiğin şeylerin aynısını bende yaşamıştım. gazı verince kükrüyor sanki:)
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
3
Suzuki Burgman 650 Executive'in çakmak sigortasını değiştirmem lazım. Sigorta kutusunu bulamıyorum. Yardımcı olabilir misiniz? Teşekkürler..
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
339
Merhaba,

Torpido kapağının sol tarafında bir kapak var. O kapağı çıkardığınız da karşınıza gelecek. "POWER SOURCE" yazılı olması lazım. 10A değerinde bir sigorta.
 
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
13
Selamlar arkadaşlar,
Ben de nihayet hayallerimden olan 650'me kavuştum. Geçenlerde uzun bir yolculuk sonrası epey kirlendi kendisi ve temizliğini kendim yapmak istiyorum.

Motorların temizliğini yaparken nelere dikkat etmem gerek? Temizliğe girişmeden önce hangi ürünleri satın almalıyım?
 
Katılım
24 Eki 2015
Mesajlar
1
Merhaba arkadaslar ben araniza yeni katildim.1hafta once 2004 model burgnan 400 aldim ama motorla ilgili bi sorunum var satan arkadas ön amasörlerin yağı dehişmesi lazim dedi kabul edip aldim ama motor giderken aşiri derecede sola çekiyo hele firene dokundummu daha fazla cekme yapiyo bunun amasor yağiyla ilgili ola bilir mi.motorun önden kazasi yok yardimci olursaniz cok sevinirim simdiden herkese tesekkurler
 
Katılım
25 Eki 2008
Mesajlar
2
hayırlı olsun bende 2008 35000km alacam ama bilmiyorum alınırmı acaba ağır bakımları yapılmış 11500tl fikir verirseniz çok sevinirim.
 
Katılım
11 Tem 2005
Mesajlar
41
arkadaslar merhaba bir turlu isin icinden cikamadigim bir konu var. 2013 suzuki burgman an400 za kullaniyorum. motoruma zenon far taktirmak istiyorum orjinal birsey olsun istiyorum. butce onemli degil. kimisi diyorki kisalar h4 uzunlar h7 kimisi tam tersi . bu yuzden bir takim h4 bir takim h7 alman lazim diyorlar. bu sefer olacak elimde 4 adet ampul 4 adet balast falan filan. bu isin asli astari orjinali nedir bilen var mi aranizda?
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eki 2013
Mesajlar
5
Hocam İlk 2 Değer Motoru Yaptırmadan Önceydi. Son 2 Değer Yeni Motorla Yapılan Değer Hiç Bir Şekilde Yağ Eksiltmiyor Ayrıca Şimdi.
AN 400 K5 66500km

 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
59
Merhaba Burgman ve Scooter kullanıcısı olarak size bir iki sorum olacak. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-sifir-gibi-burgman-an400-238329116/detay
linkteki Burgman ya da bunun gibi az kullanılmış bir Burgman için yorumlarınız nedir?

2004-2005-2006-2007 modellerarasında fark var mı?

Buna alternatif olarak kıyas doğru olur mu bilmem ama 2015 model sıfır model Kymco Downtown 300i var.
Kymco 31bg ve performans için olumlu yönlerinden çok bahsediyorlar.

Daha önce MaxiScooter ve Chooper kullandım ama yaklaşık 5 senedir kullanmıyorum. Daha çok şehir içi ama otoban kullanımın olacak. Haftasonları artçım da olacak.
Burgman ları her zaman çok severim. Modele göre fiyat ve yaşa göre daha sonra bana açabileceği sıkıntılar hakkında fikirlerinizi bekliyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
o linkini verdiğin alet alınacak gibi değil. 2004 model ve 12000tl. ayrıca 2007den eski modeller yağ yakar. 2007 ve üzerine bakman lazım.
ben sym maxsym400 aldım, gayet memnunum.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
59
o linkini verdiğin alet alınacak gibi değil. 2004 model ve 12000tl. ayrıca 2007den eski modeller yağ yakar. 2007 ve üzerine bakman lazım.
ben sym maxsym400 aldım, gayet memnunum.

Aslında 10000tl lik bişeyler bakıyodum ama 250cc beni tatmin etmez biliyorum. O yüzden 12-13 verebilirim. sym 400 nasıl? 2013-2014-2015 kaça alınabilir? sıfırı pahallı sanırım

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-sym-omur-den-2012-model-sym-400-i-244848212/detay
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Aslında 10000tl lik bişeyler bakıyodum ama 250cc beni tatmin etmez biliyorum. O yüzden 12-13 verebilirim. sym 400 nasıl? 2013-2014-2015 kaça alınabilir? sıfırı pahallı sanırım

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-sym-omur-den-2012-model-sym-400-i-244848212/detay

burgman gibi değil tabi ama ben memnunum. sadece 2012 modeli var. 13000e temiz bulunabilir.
 
Katılım
7 Ara 2014
Mesajlar
116
Selamlar Arkadaşlar,

Konunun biraz tozunu silkeleyeyim dedim.

Bir aksilik çıkmaz ise Nisan başı gibi 2016 Model ABS'li Burgman 200 alacağım. Merak ettiğim aranızda bu motoru kullanan ya da bilgisi olan var mıdır? Var ise yorumlarınızı almak isterim.
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
13
foruma yeni üye oldum öncelikle merhabalar abilerim.
18 yaşında istanbulda ikametgah ediyorum 2015 model burgman 650 sahibiyim
motoru anlatmak gerekirse nispeten ağır ama gücü bu ağırlığı yeterince tölerans ediyor
yakıta gelirsek benim gibi kanı kaynayan gençlerin sürüş tarzı için çoklaşıyor
ama normal kullanımda üzeceğini sanmıyorum neticede 650 cc makine*
artçı konforu maşallah sürücününkindende rahat ve motor artçılı hiç yormuyor şahsi fikrim
bilgi amaçlı artçılı olarak son olarak manuel modda ve power modu açıkken 195 km/h gördüm
ivmelenmesi mükemmel bu ağırlıkta bir motor için uzun yol olarak en fazla 300 km yaptım git gel olarak*
uzun yolu çok zevkli tabi benim gibi basa basa giderseniz 300 kmde 115 tl yakarsınız (artçı dahil)
ama dediğim gibi gülü seven dikenine katlanıyor
elektrikli ön cam elcik ve komple sele ısıtma (ayrı ayrıda kullanılabiliyor) mükemmel*
abs şayet güzel ama fren mesafesini uzun buluyorum*
ve şehir içinde bir sıkıntı yok tek tuşla aynalar kapanıyor ve gayet aralara giriliyor
şehir içi bir pcx olamaz tabiki ama cüssesine göre kıvrak makina
yinede görüşlerim böyle bir sorunuz olursa yardımcı olmak isterim
saygılarımla taha yıldız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst