- Katılım
- 18 Ağu 2015
- Mesajlar
- 3
Merhaba arkadaşlar.Honda pcx i satıp 2007 model burgman 400 aldım.Tabi bu değişim devrim niteliğinde 125cc bir motordan inip 400 cc bir makinanın üstüne oturmak çok büyük bir fark=) Şunu söyleye bilirim ilk olarak Gaz verdiğinizde gelen o ağır bir ses varya gur gur gur diye o ses her şeye bedel=)215 KG lık bir alet bu kadar seri olur sanırım.Beni bu güne kadar geçen ne kadar motor varsa hepsini solladım müthiç mutluyum.Şiddetle tavsiye ederim ama mutlaka servisine göstererek alın.
