Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
2
Arkadaşlar selam, bende burgmann efsanesine artık katılmak istiyorum. 2006 model bir motor almak üzereyim. hem kontrol hemde bundan sonraki servis için yer tavsiyesinde bulunabilirmisiniz? (istanbul anadolu yakası)
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1
Abilerim Bende Hep hayalim olan motora kavuştum:) 2005 model Burgman Aldım İzmirden Burgmancı Abilerim konuşup görüşüp onların bilgilerinden Faydalanmak isterim...
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
2 hafta önce 2007 burgman 400 aldım bende ve bilen arkadaşlar için birkaç soru soracağım.
motorun orjinal kayışı hangi markadır?
kullanım kılavuzunu nereden bulabilirim?

teşekkürler şimdiden
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
361
2 hafta önce 2007 burgman 400 aldım bende ve bilen arkadaşlar için birkaç soru soracağım.
motorun orjinal kayışı hangi markadır?
kullanım kılavuzunu nereden bulabilirim?

teşekkürler şimdiden

Ben de şimdi kayış markasını bilemedim, ama yetkili servisiniz bu konuda size yardımcı olacaktır. Nette bakınırken şöyle bir link gördüm, bu da işinize yarayabilir: http://merkezyedekparca.com/agrup.asp?cesid=27&altid=281&p=SUZUK%DD%20%7C%20BURGMAN%20AN400

Ben de Suzuki Burgman 400 K7 kullanıcısıyım ve kullanım kılavuzu ben de mevcut, çok darda kalırsanız size fotokopi çektirip yollayabilirim.
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
arkadaşlar iki sorum olacak.
benzin depo kapağının orada bir gösterge yeri ve yanındada kapak var. nedir onlar
birde motorun altından sarkan bir hortum var. tam takip edemedim nereye gittiğini ama gidona doğru gidiyordu. o nedir?
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
91
Arkadaşlar herkee selam olsun,

Hayatımda ilk defa motorsiklet kullanmaya karar verdim öncelikle A2 ehliyetimi aldım ve 2004 Model AN400 ümü 2 ay önce aldım.Motorum şu an 34500 Km de .Zaten bende alalı 500 km oldu.28.000 de Altan motorda ağır bakımını görmüş(debriyaj,varyatör,kayış vs..),lastikleri 30.000 de takılmış(Michelin Pilot).Motor diri ve şu an için sorunsuz.Motoru kullanmaya başlayalı 1 ay oldu.Öncelikle yeni motorsiklet kullanmaya başlayan biri olarak 10 kmlik kısa mesafe yollarda alştırmalar yaptım.300 sayfayı okumayı bitirince benimde yaşadığım sorunlar(aslında sorun demek yanlış olur çünkü,arabalarımda hep bu tip ufak şeyler yaşadım) hemen hemen aynı.
1-Motorun orta-alt kısmı yere yakın olduğu için ve benim ağırlığımdan dolayı(150 kg),tümseklere dikkat!! :)

2-Motorum 500 km'de 500 ML yağ eksiltti.Okuduklarıma göre biraz yüksek bence ama,yinede yeni motor kullanan biri için ki dur-kalk olayını fazla yapıyorum,normal gibi.

3-Bugün ki pasta-cila işinden sonra havada yağmurlu olmayınca bir 20-30 km yaptım,dönüşte motorumu garaja koydum ve Süprizzz,koltuk altı bagajı açılmıyor :) Kontağı bastırıp çevirince boş dönüyor yani bagaj teli muhtemelen koptu yada kontğın arkasından attı.Allahtan bagajda sadece dizliklerim vardı da,onlar mahsur kaldı.

Kısacası bana Altan Motorun yolu göründü.Sizlerden ricam;
Bu bagaj hadisesi ve yağ,yağ filtresi,fren balataları değişimi kaça patlar acaba?
Ayrıca şu anda motor yağını tamamladım ve seviye maximum,"oil change" ışığıda yanmıştı zaten,sizce ışığı söndüreyim mi yoksa servie gidene kadar dokunmama mı önerirsiniz?

Eralp
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
motorunuz hayırlı olsun.
eski kasa burgmanların kronik sorunu bu yağ yakma olayı. dur kalk yapmanız ile alakası yok. sık sık yağ seviyesi kontrol edilmeli.
motorun altı yeni kasalarda da yere vuruyor, hatta inanmazsınız düz yolda bile vurmayı başardım:)
bagaj açılmıyorsa %99 sele teli kopmuştur ve bu tel malesef öyle hemen bulunmuyor. birkaç tane yetkili servise sormuştum yoktu, hatta altan motora bizzat gidip sormuştum, onlarda da yoktu. olsa da işçilik ile 100tlyi bulur. ben işi basitçe hallettim bisikletçiden bisiklet teli alarak. tavsiyem sizde öyle yapın.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
91
Bu yağ yakma işi gerçekten saçma ama Burgman'ın rahatlığı ve tutkusu bile benim gibi takıntılı bir adamı bile rahat ettiriyor.Normalde arabamda bir plastik parça kırılsa gecenin köründe o parçayı arar sabaha taktırırım,huzursuz olurum yani ama bagaj kilitli kalmasına rağmen 1-2 hafta sonra Altan Motor da işi çözerim diye rahatım :)
Birde şu top case olayı ne oldu acaba? Givi Mnokey çanta var,bagaj yok ya bari kullanayım ama,ceza yazıyolar mı? Bilen varsa cevaplasın lütfen :)
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Bu yağ yakma işi gerçekten saçma ama Burgman'ın rahatlığı ve tutkusu bile benim gibi takıntılı bir adamı bile rahat ettiriyor.Normalde arabamda bir plastik parça kırılsa gecenin köründe o parçayı arar sabaha taktırırım,huzursuz olurum yani ama bagaj kilitli kalmasına rağmen 1-2 hafta sonra Altan Motor da işi çözerim diye rahatım :)
Birde şu top case olayı ne oldu acaba? Givi Mnokey çanta var,bagaj yok ya bari kullanayım ama,ceza yazıyolar mı? Bilen varsa cevaplasın lütfen :)

kimisi yazılıyor dedi ama ben denk gelmedim, birkaç kere de çevirmeye girdim, hatta başka bir sebepten ceza da yedim ama çantaya bakan olmadı. zaten çantaya ceza yazmaya kalksalar bile tutanağa imza atmayacağım.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
20
Evet arkadaşlar bu kayış olayını bana da söylesin; 2006 model aldım 27000 de temiz bir alet kayışıda fena değil ama yakında değiştirmek ister, sordum 385 dediler işçilik hariç. Çok değil mi yahu bana biraz yüksek geldi; nereden ve kaça bulabiliriz bu kayışı fikri olan var mı?
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Evet arkadaşlar bu kayış olayını bana da söylesin; 2006 model aldım 27000 de temiz bir alet kayışıda fena değil ama yakında değiştirmek ister, sordum 385 dediler işçilik hariç. Çok değil mi yahu bana biraz yüksek geldi; nereden ve kaça bulabiliriz bu kayışı fikri olan var mı?

birkaç yerden buldum değişik markalardan.
mitsuboshi ve gates marka olanlar türkiyede 250tl civarı, malossi 350 civarı
yurtdışında ise malossi 120€, orjinali ise 160$ civarı.
ben yurtdışından malossi getirmeyi düşünüyorum ama para durumu düzelsin hele:)
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
361
birkaç yerden buldum değişik markalardan.
mitsuboshi ve gates marka olanlar türkiyede 250tl civarı, malossi 350 civarı
yurtdışında ise malossi 120€, orjinali ise 160$ civarı.
ben yurtdışından malossi getirmeyi düşünüyorum ama para durumu düzelsin hele:)

Benim de kayış ihtiyacım var, serviste artık değişmesi gerektiği söylenmişti, sen alacağın zaman haber eder misin, para durumum uygun olursa 2 tane birden getirtelim.:)
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Benim de kayış ihtiyacım var, serviste artık değişmesi gerektiği söylenmişti, sen alacağın zaman haber eder misin, para durumum uygun olursa 2 tane birden getirtelim.:)

öyle birşey yaparsak gümrükte kalma ihtimali artar ama. tek getirmek daha mantıklı. hatta az önce internete kapalı kredi kartımla yalandan bir deniyim dedim kargo ile ne kadar tutacak vs diye ama siparişiniz kabul edildi dedi, mail filan geldi hatta:) karta baktım para da çekilmemiş daha, anlamadım ne iş:)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
91
Kayışı ayrı ayrı getirtin bence,hiçbir sorun yaşamazsınız.1 yıl içinde 4 kere 75 Euro nun altında şahsi kullanım için getirtilen ürünlerde sorun yok.Paketin üstünde 75 Euıordan az bir değer belirtsinler yeter
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
20
öyle birşey yaparsak gümrükte kalma ihtimali artar ama. tek getirmek daha mantıklı. hatta az önce internete kapalı kredi kartımla yalandan bir deniyim dedim kargo ile ne kadar tutacak vs diye ama siparişiniz kabul edildi dedi, mail filan geldi hatta:) karta baktım para da çekilmemiş daha, anlamadım ne iş:)

Sitenin linkini atar mısın ben de deneyeyim!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst