Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
8
12846-albums1474-picture7891.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 17:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:08 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/12846-albums1474-picture7894.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:10 ----------

12846-albums1474-picture7894.jpg

http://www.motosiklet.net/forum/members/12846-albums1474-picture7893.jpg
http://www.motosiklet.net/forum/members/12846-albums1474-picture7892.jpg
http://www.motosiklet.net/forum/members/12846-albums1474-picture7893.jpg
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
52
kesinlikle unutulmaz abi. ;) bende ilan verdim satıyorum ama diyorum sonra ne alıcam peki içinden çıkılır gibi değil k7 ler içinde bütce uygun değil kararsızım.birde bişey sorucam abi koltuk altında hava filtresi + bujiden sonra bizim temizlik yapabileceğimiz hangi bölümler var bilgi verebilirmisin.
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
kesinlikle unutulmaz abi. ;) bende ilan verdim satıyorum ama diyorum sonra ne alıcam peki içinden çıkılır gibi değil k7 ler içinde bütce uygun değil kararsızım.birde bişey sorucam abi koltuk altında hava filtresi + bujiden sonra bizim temizlik yapabileceğimiz hangi bölümler var bilgi verebilirmisin.

PAIR valf var onuda temizleyebilirsin resimlerimde bulabilirsem neye benzediğini gösterebilirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:44 ----------

fotoraf0070gr.jpg

fotoraf0072d.jpg

fotoraf0073w.jpg

fotoraf0074o.jpg

fotoraf0075sj.jpg

fotoraf0088i.jpg
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
317
duffy arkadasimiz bu pair valf motorun neresinde bulunuyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:32 ----------

resimli olarak gorunuyor fakat ben koltugu sokmek icin nereden baslayacagima karar veremedim bujisini degistirmek istiyorum internette yag yag filtresiyle ilgili videolar yardimci oldu buji icin video resim bulamadim bununla ilgili atkadaslardan yardim istiyorum bana ulasabilirlerse sevinirim
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Öncelikle Burgman'ın service manualine ihtiyacınız olacak zamanım olursa bir yere upload ederim. Orada her türlü parçanın yerini gösterir sökülmesi için gereken adımları yazar.
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
52
fotoğraflar için cok teşekkürler deniz abi alt taraftan 2 ve 3 ncü fotodaki parca tam olarak motorun neresinde onu anlıyamadım bu aralar bende bi bakım yapmayı düşünüyorum.

motor a bindiğiniz durumda koltuk altında sol alt tarafda oluyordu yanılmıyorsam kalın bir kablo ve motor bloğuna giren ucunda siyah plastik aynı zamanda bujiye giren uc.gecenlerde debriyaj bakımı yaparken sol alt sakalı sökmüştüm ben bujinin soketine oradan da ulaşılabiliyor ama ben sökmedim ilk buji değişimi yaprken koltuğu v.s söküp oradan değişmiştim motorla birlikte verilen çanta içersinde buji anahtarıda mevcut ben bilmiyordum aramıştım o zamanlar epey, meğer cantasında varmış :D
 
Katılım
15 Haz 2012
Mesajlar
1
selam arkadaşlar
ben de 2000 model AN 400 burgman aldım
aldıktan bir gün sonra bakımlarını yaptırayım dedim motordan 250 ml yağ çıktı
filtrelerini falan değiştirdik yağını tamamladık sıkıntısız çalışıyordu ancak dün motor elden gitti
5 günde 2 lt yağı yakıp bitirmiş ve şimdi parçaları motordan pahalı tutuyor :( var mı bildiğiniz parçacı ankarada yaşıyorum ve burda yetkili servisten başka yerden bulamıyorum
yetkili servis sadece biyel koluna 1.100 TL istedi.
acil yardımlarınızı bekliyorum, daha motorun tadına varamadan yatışa geçti :(
 
Katılım
23 Mar 2007
Mesajlar
96
herkese selamlar. 2004 model 650 lik burman aldım. usta tavsiyeleriniz varsa lütfn iletin. ist - avrupa yakasındayım arkadaşlar...herkese sağlıklı sürüşler
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
selam arkadaşlar
ben de 2000 model AN 400 burgman aldım
aldıktan bir gün sonra bakımlarını yaptırayım dedim motordan 250 ml yağ çıktı
filtrelerini falan değiştirdik yağını tamamladık sıkıntısız çalışıyordu ancak dün motor elden gitti
5 günde 2 lt yağı yakıp bitirmiş ve şimdi parçaları motordan pahalı tutuyor :( var mı bildiğiniz parçacı ankarada yaşıyorum ve burda yetkili servisten başka yerden bulamıyorum
yetkili servis sadece biyel koluna 1.100 TL istedi.
acil yardımlarınızı bekliyorum, daha motorun tadına varamadan yatışa geçti :(

Gerçekten üzüldüm, ama inan biraz bilinçsizce hareket edilmiş satın alma aşamasında, sen motorun yağına suyuna bakım unsurlarına, satın almadan önce motor temiz mi diye servise götürecektin. Yağ değişiminde 250 gram yağ çıktığını gördüğünde sen tamamlasanda zaten artık fayda etmez. O motor o seviyede eksik yağ ile zaten kullanılmış, işi bitmiş. Sende patlayacağı belli. Dolayısıyla bu kontrolü almadan önce yaptırsaydın eksik çıkan yağı gördüğünde satın almazdın. Olur biterdi. Drumunla ilgili yardımcı olunacaktır mutlaka, toplam motore sıfırlama maliyeti için ne diyor servis, biyel kolu 1.100 tl, diğer parçalar ne kadar. Sana serviste yaptırdığın taktirde ne kadara mal olacak =?
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar,

2 teker hayatıma bende AN 400 BURGMAN ile başlamak istiyorum. Daha önce fazla deneyimim yok. Fakat üstesinden geleceğimi düşünüyorum Allah'ın izniyle. Ehliyet kursuna başvurumu yaptım bu arada da motor araştırmalarıma da devam etmekteyim. Kışa girerken bir motor sahibi olmayı planlamaktayım. Yardımlarınızı ve görüşlerinizi merakla beklemekteyim.

Teşekkürler..
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
212
Bende ilk konumda senin gobi dusunup baslik acmistim burgman 650 alip baslasammi diye ama yapma oyle birsey burgman cok cok iyi makina ama 400cc aşar ilk basta git burgman 200 al keyfine var sonrada vitesliye gecmeyi dusunursen vitesliye gecersin buda hep kosede durur gezi motoru olarak, fakat kesinlikle baslangicta burgman 400 alma cok seri kacar yatirirsin edersin larca fiyatlarida pahali icin acir.
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
4
merhabalar, bEnde sizler gibi işimi sansa bırakmayayım bir burgman alayım dedim.

arkadaşım kaza yapmıştı ondan aldım, motor çalışıyordu. yani bir şekilde çalıştırmıştık.

kontağı kırıktı kontak aldım ama anahtara motorun kendi chipini taktık bir şekilde yine çalıştı.

Tam motoru toplayacağız aküyü taktık yine çalışmadı sadece f1 ısığı yanıyordu.
baya uğraştık tesisatı komple söktük yine çalıştı, tesisatı topladık yine hata verdi. tesisata bir sorun bulamadık,
bi ara yine çalıştı ama elektrik kesti. yine baya uğraştık bu sefer hatta beyine bi kaç kere tornavidanın arkasıyla vurdum bir ara çalışmıştı çünkü bu sefer immbo işiğı da yanmaya başladı.

oto elektrikçiler anlamadı. iSTANBUL'DAN BİRİYLE KONUŞTUM ANTENİ, ANAHTARI, BEYNİ GÖNDER KODLAYALIM DEDİ AMA BU BİR ÇAREMİ ONUDA BİLMİYOYUM.
VE DE 300 400 TUTAR DEDİ.

NE YAPMALIYIM YARDIM EDERSENİZ MİNNETTAR KALIRIM

---------- Post added at 15:39 ---------- Previous post was at 15:09 ----------

merhabalar, bEnde sizler gibi işimi sansa bırakmayayım bir burgman alayım dedim.

arkadaşım kaza yapmıştı ondan aldım, motor çalışıyordu. yani bir şekilde çalıştırmıştık.

kontağı kırıktı kontak aldım ama anahtara motorun kendi chipini taktık bir şekilde yine çalıştı.

Tam motoru toplayacağız aküyü taktık yine çalışmadı sadece f1 ısığı yanıyordu.
baya uğraştık tesisatı komple söktük yine çalıştı, tesisatı topladık yine hata verdi. tesisata bir sorun bulamadık,
bi ara yine çalıştı ama elektrik kesti. yine baya uğraştık bu sefer hatta beyine bi kaç kere tornavidanın arkasıyla vurdum bir ara çalışmıştı çünkü bu sefer immbo işiğı da yanmaya başladı.

oto elektrikçiler anlamadı. iSTANBUL'DAN Piton motorla KONUŞTUM ANTENİ, ANAHTARI, BEYNİ GÖNDER KODLAYALIM DEDİ AMA BU BİR ÇAREMİ ONUDA BİLMİYOYUM.
VE DE 300 400 TUTAR DEDİ. çok fazla geldi :(

NE YAPMALIYIM YARDIM EDERSENİZ MİNNETTAR KALIRIM.
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
110
Herkese selam,
55 gün 15.400 km yol ve muhteşem maceralarla bir gezinin daha sonu...
Şimdi büyüklerin ellerini öpme ve bayramlaşma zamanı...

TRKYEHOGELDN.jpg


Herkesin bayramını kutlarım....
 
Katılım
7 Haz 2012
Mesajlar
2
selam arkadaşlar ben gv650 mi 2006 model 23000 km'de burgman 400 le takas etmeyi düşünüyorum.tavsiye edermisiniz alırken nelere dikkat etmeliyim beni aydınlatırsanız sevinirim. saygılar
 
Katılım
9 Eyl 2012
Mesajlar
1
Ankara da usta tavsiyesi

Merhaba arkadaslar 2005 an 400 um var 7000 km de ankara da yasıyorum motorundan kalkıştı ve düşük devirde garip tepki veriyor. Dün debriyaja kadar soktum arka debriyaj tasının sanki yanmış da soğumuş gibi bı renk almış olduğunu gördüm ankara da servis sorunu malum turangunes deli servise ne zaman uğraşmam veya telefon etsem ustalar yarışta oluyor . Arıza ve Ankara'da goturebilecegim usta tavsiyeniz varmı.
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
361
Merhaba arkadaslar 2005 an 400 um var 7000 km de ankara da yasıyorum motorundan kalkıştı ve düşük devirde garip tepki veriyor. Dün debriyaja kadar soktum arka debriyaj tasının sanki yanmış da soğumuş gibi bı renk almış olduğunu gördüm ankara da servis sorunu malum turangunes deli servise ne zaman uğraşmam veya telefon etsem ustalar yarışta oluyor . Arıza ve Ankara'da goturebilecegim usta tavsiyeniz varmı.

Ankara Endo Motor'da Önder usta bakar, yarışlar hafta sonu oluyor, hafta içi bir gün erken saatlerde gitmeye çalış, gitmeden mutlaka telefon et ama.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------

Herkese selam,
55 gün 15.400 km yol ve muhteşem maceralarla bir gezinin daha sonu...
Şimdi büyüklerin ellerini öpme ve bayramlaşma zamanı...

http://i1185.photobucket.com/albums/z352/stingrayconi/TRKYEHOGELDN.jpg

Herkesin bayramını kutlarım....

Seyahatinden fotoğrafları ve hikayeleri bekliyoruz! geçmiş bayramın kutlu olsun senin de..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst