Selamlar,
2 Mayıs İznik kesin mi? Buluşma nasıl olacak?
arkadaslar bir soru daha,
kalkısta 3500 devirde filan kalkıyor burgman,bu devire kadar hafif hızlarda titreme var..3500 den sonra titreme kalmıyor..bu sizce debriyaj problemi mi,varyator temizligi mi,nedir..
sanki duffy buna benzer bir problemde varyator temizligi demisti..
bir el atarsanız sevinirim..
Selamlar
2-3 ay kadar once 2005 model lacivert bir Burgman 400 aldim... Kilom yaklasik olarak 125Motorla beraber ortalama 300kg geliyoruz. Sorularim olacak, yanit bulmama yardimci olursaniz cok sevinirim.
Arkama artci alabilir miyim? Kilo limiti nedir? -topcase vb gibi ek tasima donanimlari yok-
Gecenlerde farkettim ki kavrama aninda kise sureli ve kesik kesik ugultu sesi geliyor. Hatta uzaktan gelen kopek havlamasi gibi diyebilirimBu normalmidir, havalar isinmaya basladiktan sonra bu sesi farkettim. Debriyaj isindiktan sonra oluyor.
Gecenlerde el frenini cekince bisey koptu. Tel mekanizmasi mi vardir? Tamiri ortalama ne kadara yaptirilabilir?
Simdiden cok tesekkur ederim.
Keyifli surusler dilerim.
Detaylı anlatımınız ve ilginiz için teşekkür ederim.
Evet yol üzerindeki ufak ~7-8cm lik tümseklere alt kısmı (orta sehpanın bağlantı kısmı) sürtüyorum. Tümseklerde çok sıkıntı olmuyor. Lastiklerim Michelin Pilot Sport. Önceki sahibi ciddi bir bakıma sokmuş 10bin km de. Şu anda 11.400de. Kayış, lastik, debriyaj vs...
Eğer benim halledebileceğim birşey ise kendim yapmaktan keyif alırım. Tabi tel temin etmekte gerekiyor. Servis Kitapçığını edindim. Her türlü direktifi bulmak mümkün.
Bana kalkış için:
- yokuş yukarı ise: Gazı birden açıp kavramayı hızlandırıp kalkma
- düz yolda ise : Hafif hızlandırıp, kavramadan sonra normal devam etme
şeklinde aktarıldı.
Sahip olduğum ilk motorsiklet. Büyük ve ağır makina da hiç kullanmadım. Alışma evremi bitirdim sayılır. Temel dönüş, görüş çalışmalarım devam ediyor. Henüz ehliyetli olmadığım için trafikte yokum... Bu tarz bilgilere tamamen açım anlayacağınız
Bugün ufak bir eğitim gezintisi sırasında arkadaşım lastik havalarımı haftada bir kontrol etmemi söyledi ve elindeki ölçme aleti ile (şu siboba takına içindeki çubuğu ittiren basit sistem) ölçtü ve 18 çıktı. Kilomu da hesaba katarak ortalama basınç değerlerinin ne olması gerektiği hakkında bilgilerinizi rica ederim.
Keyifli sürüşler dilerim.
Merhaba,
Ön teker 25psi-arka 40 psi olmalı diye biliyorum, hayırlı olsun, keyifli sürüşler![]()
Herkese Merhaba..125 lik scooterda motora binmeyi öğrendikten sonra (yaklaşık 2 sene) geçen hafta AN 400 sahibi oldum...Cumartesi-Pazar çalıştığım için şimdilik yapılan gezilere sadece gıpta ediyorumTabiki geziye katılan arkadaşlara iyi eğlenceler diliyorum
Herkese sevgiler
Evet kavrama konusunda bana inanmayan Sevgili vedat ve tarık'la test ederek net rakam belli oldu.
2650 2750 devir arasında kavramayı bitiriyor ve çekişe başlıyor..
Denizcim senin motor 3000 de kavrıyorsa demekki 3250 de kalkıyor..Debriyaj nanayyyy :cherry:
evet. acı ama gerçek; serhatin dediği gibiydi.
tabii eğer ayağıyla itmediyse motoru![]()
[
Arkadaşlar, sizlerin yazılarını okuduktan sonra benimde ilk defa dikkatimi çekti. Acaba kaç devirde kavrıyor benim sw diye merak ettim. Ve baktım 2200 devir civarında kalkıyor. Yani diyorum sizin burgy ler geç mi kaldırıyor,![]()
Şahşi düşüncem yakıt problemini bir tarafa bırakırsak (sw 600 gezide ortalama 0,16 kr yaktı.Hiç fena değil burgman 400 de 0.14 yakıyor.şehriçi kullanımda 200 u buluyor)
Ben sizin şu Burgmanı nasıl kullandığınızı anlayabilmiş değilim ya. Bu tüketim değerlerini nasıl ulaşabiliyorsunuz hayret ediyorum. Şehiriçi 200'u buluyor demek şu anki benzin fiyatına göre 6.75lt/100km yakıyor demek. Bu inanılmaz bir tüketim. Ya çok bakımsız olması lazım ya da 140'ın altında gidilmemesi lazım bu tüketim için, ha kaldı ki İstanbul trafiğinde motor için fazla dur kalk olmuyor bi şekilde kenardan kıyıdan akıyoo gidiyor motorlar...
Not: Şu ana kadar benim en fazla gördüğüm değer 5.1 lt/100km, ortalama 4.5 lt/100km civarında şehiriçi.
yanlış anlamışsın Nomarka sehiriçi rakamı 20 krş olarak belirttiğim sw600 un yakıt tüketimi..