Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Ağu 2008
Mesajlar
62
Selamlar Ben Batu 17 yaşındayım. Şimdilik bu kadar kendimi tanıtayım nede olsa artık bu topici yazarakta takip etmek istiyorum.
Bu pazartesi günü abim 2004 model burgman 400 alacak , aldıgı zamanda debriyaj balatasının değişmesi lazım ve abim benden biraz bilgi bulmamı istedi sizlerden yardım bekliyorum fiyatları nelerdir , tercih edilen bir marka var mıdır ? Teşşekkürler.:rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
60
arkadaslar michelin pilot buz motor da yok,izmirdeyim sordular bugun yok,ne zaman gelir belli degil,hatta uretilmeyecek belki bile dendi,asya subesiymis buz motor,istedigi siparisler cok eksik geliyormus,once avrupa bayiilerine yollanıyormus,onlar da avrupa icinde olmaya calısıyorlarmıs filan falan..sonuc olarak stoklarında burgman icin 130*70*13 yok,110*90*13 var..
arka lastik icin bu muadildir olur diyorlar,dedikleri olcu su;140*60*13,daha kalın ve yanak hafif daha alcak..hani araba olsa anlarım,yol tutusu iyi olur virajda filan ama motorda diyemiyorum,bir de fabrika olculeri dısına cıkmak ne kadar dogru?bu olcude arka lastik kullanan var mı..fiyat merak ederseniz 290 25 tl ye de balans takma..
pirelli gts de olculer var,karta bolunmus 5 ay,215tl,pesin 185..bu lastik ucuz tamam desen de guzel,ama yanında nylon yazıyor,bu konudaki fikriniz malum..bile bile alınır mı..?
bir de benim servisin cok tavsiye ettigi dunlop runscoot bizim olculerde 215 tl..
ne yapayım,kafam karıstı..?fiyatları bilgi olsun diye yazdım..
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Arkadaşlar yarın cuma, geleneksel cuma akşamı kahve (starbucks çiftehavuzlar)toplantımızı yapıcaz..
Saat 8-8:30 arası kahvede buluşur pişpirik atarız, tespihi olmayan gelmesin:p

Vedattt ucuza puro al

Vedat dizinde sarar puroyu :mrgreen: kıllı kıllı

arkadaslar michelin pilot buz motor da yok,izmirdeyim sordular bugun yok,ne zaman gelir belli degil,hatta uretilmeyecek belki bile dendi,asya subesiymis buz motor,istedigi siparisler cok eksik geliyormus,once avrupa bayiilerine yollanıyormus,onlar da avrupa icinde olmaya calısıyorlarmıs filan falan..sonuc olarak stoklarında burgman icin 130*70*13 yok,110*90*13 var..
arka lastik icin bu muadildir olur diyorlar,dedikleri olcu su;140*60*13,daha kalın ve yanak hafif daha alcak..hani araba olsa anlarım,yol tutusu iyi olur virajda filan ama motorda diyemiyorum,bir de fabrika olculeri dısına cıkmak ne kadar dogru?bu olcude arka lastik kullanan var mı..fiyat merak ederseniz 290 25 tl ye de balans takma..
pirelli gts de olculer var,karta bolunmus 5 ay,215tl,pesin 185..bu lastik ucuz tamam desen de guzel,ama yanında nylon yazıyor,bu konudaki fikriniz malum..bile bile alınır mı..?
bir de benim servisin cok tavsiye ettigi dunlop runscoot bizim olculerde 215 tl..
ne yapayım,kafam karıstı..?fiyatları bilgi olsun diye yazdım..

Öncelikle 2 arka 1 ön Michelin Pilot sport kullanan biri olarak bu lastiğin üstünde başka lastik tanımam. Ayrıca 140/60/13 olan lastik İstanbul'da Michelin takılan tüm Burgman'larda mevcut orjinal lastiğin yanağı yüksek Michelin'in yanağı düşüktür ve lastik yapı olarak daha yuvarlaktır. 2 Lastiği yan yana koyduğunda anlayacaksın. Ancak önemli bir husus var Michelin'in yük endeksi orjinal lastiğe göre düşüktür bu demek oluyor aşırı yük (2 kişi+Bagaj+topcase) ile yüksek sürate çıkmayacaksın.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
60
duffy tesekkur ederim ilgine..
140/60/13 asırı yukte hızına dikkat et,problem olmaz diyorsun..
tamamdır o zaman..
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
339
Selamlar Ben Batu 17 yaşındayım. Şimdilik bu kadar kendimi tanıtayım nede olsa artık bu topici yazarakta takip etmek istiyorum.
Bu pazartesi günü abim 2004 model burgman 400 alacak , aldıgı zamanda debriyaj balatasının değişmesi lazım ve abim benden biraz bilgi bulmamı istedi sizlerden yardım bekliyorum fiyatları nelerdir , tercih edilen bir marka var mıdır ? Teşşekkürler.:rendeer:

Selam Batu, hoşgeldin. Debriyaj balatasının fiyatı 250 TL civarında değişiyor. Herhangi bir farklı marka yok, orjinal Suzuki'nin yedek parçasını alıp takıyorlar. Şimdiden hayırlı olsun.

pirelli gts de olculer var,karta bolunmus 5 ay,215tl,pesin 185..bu lastik ucuz tamam desen de guzel,ama yanında nylon yazıyor,bu konudaki fikriniz malum..bile bile alınır mı..?.

Siz söyleyince özellikle gidip baktım, hakkaten nylon yazdığını görünce şaşırdım. Tam 1 senedir Pirelli GTS serisini kullanıyorum, hem ıslak hem kuru zeminde
gayet memnunum. Bu lastiği bir çok kişi de kullanmakta ve memnun olmayanı duymadım.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
66
Selam Arkadaşlar,
Eğer bildiğiniz 2006 ve üstü, temiz,kazasız ve en fazla 6.000 Lira olan burgman 400 varsa Mayıs ayı içinde almayı planlıyorum. Aslında hyosung GT250R alacağız ama bahsettiğim özelliklerde burgman olursa da değerlendirebilirim.
Şimdiden teşekkürler
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Selam Arkadaşlar,
Eğer bildiğiniz 2006 ve üstü, temiz,kazasız ve en fazla 6.000 Lira olan burgman 400 varsa Mayıs ayı içinde almayı planlıyorum. Aslında hyosung GT250R alacağız ama bahsettiğim özelliklerde burgman olursa da değerlendirebilirim.
Şimdiden teşekkürler

2006 ve üzeri kazasiz temizz vee 6 bin lira en fazla:p:p km vermeişsin dostum 3-4 bini gecmemeiş:queen:
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Söylediğin kriterlere uygun 6 bin'e bulman imkansız...
2005 model 30-40 binde bulursun, yada km'sini düşürüyorlar 10 bin km diye sende zıplıyorsun:)
Aman diyim dikkat
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Söylediğin kriterlere uygun 6 bin'e bulman imkansız...
2005 model 30-40 binde bulursun, yada km'sini düşürüyorlar 10 bin km diye sende zıplıyorsun:)
Aman diyim dikkat

Bunlara katılmamak mümkün değil arkadaşlar kimse para verip aldığı malını yarı parasına vermez veriyorsa ya malın bir şeyi vardır. Ya da satanın çoooook acil paraya sıkışması lazım. Çok ucuza buldum diye atlamayın altından eminim çok şeyler çıkacaktır.
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Bunlara katılmamak mümkün değil arkadaşlar kimse para verip aldığı malını yarı parasına vermez veriyorsa ya malın bir şeyi vardır. Ya da satanın çoooook acil paraya sıkışması lazım. Çok ucuza buldum diye atlamayın altından eminim çok şeyler çıkacaktır.

Denizcim varmı düşüncelerinde bir gelişme, ben sürekli dl bakıyorum sahibinden ama fiyatlar uyacakmı acaba:silent:
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
60
arkadaslar bir soru daha,
kalkısta 3500 devirde filan kalkıyor burgman,bu devire kadar hafif hızlarda titreme var..3500 den sonra titreme kalmıyor..bu sizce debriyaj problemi mi,varyator temizligi mi,nedir..
sanki duffy buna benzer bir problemde varyator temizligi demisti..
bir el atarsanız sevinirim..
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Motorun 3.000-3200 devir arasında kalkması lazım diye biliyorum..
Gerisini deniz bilir:)
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
260
BUrgmanlar eskı kasaları en fazla 3000 de kalkıs yapmıs olması lazım...
NOrmal kavrama degerı 2650 2750 arasıdır.
Yenı kasa burgmanlarda ıse hatalı uretım sebebıyle 4000 lerı bıle zorladıgı gorulmustur.....


Ana deniz :queen::queen::queen::queen::queen:bilir
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
BUrgmanlar eskı kasaları en fazla 3000 de kalkıs yapmıs olması lazım...
NOrmal kavrama degerı 2650 2750 arasıdır.
Yenı kasa burgmanlarda ıse hatalı uretım sebebıyle 4000 lerı bıle zorladıgı gorulmustur.....


Ana deniz :queen::queen::queen::queen::queen:bilir

ya serhat 2650-2750 arası devirde kalkan burgman gördün mü be? :silent:

3000 devirin üzerine çıkınca kalkar. :cat:

olum motorun deposuna benzinden başka elinde kalan malum haplardan atmıyorsan 2650 de kalkması imkansızdır.:bounce:
bilmiyorsan sor abine öğren.:wiinkk:
:cherry:
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
8
Selamlar

2-3 ay kadar once 2005 model lacivert bir Burgman 400 aldim... Kilom yaklasik olarak 125 :) Motorla beraber ortalama 300kg geliyoruz. Sorularim olacak, yanit bulmama yardimci olursaniz cok sevinirim.

Arkama artci alabilir miyim? Kilo limiti nedir? -topcase vb gibi ek tasima donanimlari yok-
Gecenlerde farkettim ki kavrama aninda kise sureli ve kesik kesik ugultu sesi geliyor. Hatta uzaktan gelen kopek havlamasi gibi diyebilirim :) Bu normalmidir, havalar isinmaya basladiktan sonra bu sesi farkettim. Debriyaj isindiktan sonra oluyor.
Gecenlerde el frenini cekince bisey koptu. Tel mekanizmasi mi vardir? Tamiri ortalama ne kadara yaptirilabilir?

Simdiden cok tesekkur ederim.

Keyifli surusler dilerim.
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
260
ya serhat 2650-2750 arası devirde kalkan burgman gördün mü be? :silent:

3000 devirin üzerine çıkınca kalkar. :cat:

olum motorun deposuna benzinden başka elinde kalan malum haplardan atmıyorsan 2650 de kalkması imkansızdır.:bounce:
bilmiyorsan sor abine öğren.:wiinkk:
:cherry:

vedat yıne salladın oğlum.Bilmiyorsan ogreneceksın...
Ama merak etme motor kullanmayı da sana ben ogretmiştim.Bilmemen dogal bu konuda eğitim vermemiştim sana hata bende...:rendeer:
hatta tam bılgılerı vereyim de öğren.2250 devirde kavrama başlar.
2650 2750 arasında hareket başlar...
Bu rakamlara tek uymayan k7 kasa burgmanlar uymaz...
Denemek isteyenler motor hareket halındeyken yavaşlamaya başlar ve debriyajın bırakma noktasından anlar.veya gaza hafıf basarak kavrama ve çekişin başladığı noktaları görür..:bounce:
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Serhatcim ben Suzuki serviste gösterdim 3.000 devirde kalkması lazım dedi usta başka motorlarda vardı erkanın ve vedatındı sanırım.
Hepsi 3000- 3200 devir arasında kalktığı için hepsine sorunsuz demişti.
1 tane k7 vardı o dedıgın gıbı 3600 devirde kalkıyordu debriyajı değişecekti.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
serhat şimdi senin bindiğin burgmanın 2650 devirde kalkması normaldir. at sahibine göre kişner biz kaldıramıyoruz ne yapalım?

not ; (esas cevabımı yüzyüze vereceğim)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
246
http://img165.imageshack.us/img165/8229/resim021.jpg

<a href="http://img165.imageshack.us/my.php?image=resim021.jpg" target="_blank"><img src="http://img165.imageshack.us/img165/8229/resim021.th.jpg" border="0" alt="Free Image Hosting at www.ImageShack.us" /></a><br /><br /><a href="http://img604.imageshack.us/content.php?page=blogpost&files=img165/8229/resim021.jpg" title="QuickPost"><img src="http://imageshack.us/img/butansn.png" alt="QuickPost" border="0"></a> Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

http://yfrog.com/4lresim021j

[img=http://img165.imageshack.us/img165/8229/resim021.th.jpg]resimler:))))))))))))

Thanks to ImageShack for Free Image Hosting

 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst