Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
açıklaman için teşekkür ederim.
2003-2004 modeller için fikrin nedir?

Burgmanın nasıl kullanıldığı çok önemli, servislere zamanında gidildiyse motor yağ seviyesi kontrol altında tutulduysa sorun çıkartacağını sanmıyorum...

hoşbulduk vedat sorma bu çin mallı motosiklet bana göre değil galiba bende bi sorun var dıye düşünüyorum ayda 1-2 kere servise gitmessem olmuyo çok sorun çıkarıyo illallah dedirtti . bende artık scooter değil Burgman alayım dedim
tabi şuan bütçem müsait değil ama azar azar biriktiricem 2004-2005 model alıcam bi tane inşallah. .

Burgman harika bir motordur, 1 kere süren aradaki farkı anlar. Heleki sen bu kadar sorun yaşamışsın çinliyle Burgman alırsan çok memnun kalırsın..
Ben daha servise bakım dışında hiç gitmedim çok şükür..:cat:
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Arkadaşlar Burgman'ın en çok hoşunuza giden ve de bunun tersi hoşunuza girmeyen özellikleri nelerdir ?
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Arkadaşlar Burgman'ın en çok hoşunuza giden ve de bunun tersi hoşunuza girmeyen özellikleri nelerdir ?

400cc olan modeli hem şehiriçinde hem şehirdışında sana konforlu bir sürüş sağlar.. Çok dengelidir, pazara arabayla gitmeye gerek duymazsıın çünkü bagajına girecek torbanın haddi hesabı yoktur..
Scooterlar arasında en yakışıklısıdır(bana göre:cherry: )

Beğenmediğim yönü varmı??? kasa uzun olduğundan tümseklerde dikkat etmezsen altını sürtebilir..

Daha ne olsun :queen:

Unutmadan; otobanda yokuş aşağı 160 olan kadranını 1 parmak aşağı indirmiştim..
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
Burgman harika bir motordur, 1 kere süren aradaki farkı anlar. Heleki sen bu kadar sorun yaşamışsın çinliyle Burgman alırsan çok memnun kalırsın..
Ben daha servise bakım dışında hiç gitmedim çok şükür..:cat:

bende servis dışında sürekli gittiğim için servise gerek kalmıyor. . :mrgreen:
esasen gerek yazılarınızdan gerek internet araştırmalarımdan olsun bu gurubunun mercedesi bi motor bence bizde elden düşme bi mercedese binelim
artık dolsun çilem :mrgreen::mrgreen: neyse artık buluşmalarada kopar gelirim
ama beni bekleyin yolda 90-100 geliyorum da :mrgreen::mrgreen:

suziki burgman maxi scooterlerin mercedesidir.

ben yazıdım sende yazmışsın sanırım herkes aynı fikirde :mrgreen::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Tabi kullanmadan anlayamıyorsunuz.
Ben dışarıdan bakınca ilk gördüklerim

Geniş ve heybetli gövde
Rahat gözüken selesi
Gösterişli ön panel
kalitesi çok iyi olmayan egzos sesi ( yoksa bana mı öyle geliyor )
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
Tabi kullanmadan anlayamıyorsunuz.
Ben dışarıdan bakınca ilk gördüklerim

Geniş ve heybetli gövde
Rahat gözüken selesi
Gösterişli ön panel
kalitesi çok iyi olmayan egzos sesi ( yoksa bana mı öyle geliyor )

motora binmeden anlaşılmıyor cidden ben bizim abinin kymco grad dink 250 vardı
ona bindim yaw motor uçacak gibi altımdan nerde benim motor nerde kymco dedim şimdi bide burgman düşünüyorum son durak benim için 650 abs olacak ama önce 400 :mrgreen: vitesli motor düşünmek bile istemiyorum trafikte dur kalk uğraşamam :cat:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
motora binmeden anlaşılmıyor cidden ben bizim abinin kymco grad dink 250 vardı
ona bindim yaw motor uçacak gibi altımdan nerde benim motor nerde kymco dedim şimdi bide burgman düşünüyorum son durak benim için 650 abs olacak ama önce 400 :mrgreen: vitesli motor düşünmek bile istemiyorum trafikte dur kalk uğraşamam :cat:

İmkan bulursan bir ara runner'ı dene.Ona da f-16 dersin:mrgreen:
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Tabi kullanmadan anlayamıyorsunuz.
Ben dışarıdan bakınca ilk gördüklerim

Geniş ve heybetli gövde
Rahat gözüken selesi
Gösterişli ön panel
kalitesi çok iyi olmayan egzos sesi ( yoksa bana mı öyle geliyor )

Koltuğu çok rahattır, İstanbul'dan Datçaya gittik rahatlığı test edildi onaylandı:cat:
Torpidosu var hemde kilitli var mı ötesi:queen:
Tek silindir olduğundan egzos sesi pek hoş gelmiyor, 650 çift silindir onun sesi biraz daha farklı

motora binmeden anlaşılmıyor cidden ben bizim abinin kymco grad dink 250 vardı
ona bindim yaw motor uçacak gibi altımdan nerde benim motor nerde kymco dedim şimdi bide burgman düşünüyorum son durak benim için 650 abs olacak ama önce 400 :mrgreen: vitesli motor düşünmek bile istemiyorum trafikte dur kalk uğraşamam :cat:

Emre vitesli motor düşünmüyorum yazmışsın, bende aynı senin gibi düşünür senin gibi büyük konuşurdum:silent: Debriyaj ayaktan vites kim uğraşıcak derdim bütün arkadaşlarım bilir..
Şimdi vitesli büyük bir motor aldım.. Bambaşka bir zevk:cat:

Lakin Burgmanın yeri ayrıdır
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
İmkan bulursan bir ara runner'ı dene.Ona da f-16 dersin:mrgreen:

runner a çok baktım usta çok seri bi motor ama runner sınıfında gp1 daha güzel bi makina bence :cat: benim ihtiyacım olan bu makinalar değil ama burgman gerek uzun yol gerek konfor ve rahatlık olarak daha bi artıları var .. :cat:

Emre vitesli motor düşünmüyorum yazmışsın, bende aynı senin gibi düşünür senin gibi büyük konuşurdum:silent: Debriyaj ayaktan vites kim uğraşıcak derdim bütün arkadaşlarım bilir..
Şimdi vitesli büyük bir motor aldım.. Bambaşka bir zevk:cat:

Lakin Burgmanın yeri ayrıdır

ya vitesli motor ben alacak olsam 2. motor alırım cbr125 yada gpr125
belki haftasonları binerim sen ki burgman kullanıcısısın ikisinin yerinin farklı olduğunu bilirsin :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
runner a çok baktım usta çok seri bi motor ama runner sınıfında gp1 daha güzel bi makina bence :cat: benim ihtiyacım olan bu makinalar değil ama burgman gerek uzun yol gerek konfor ve rahatlık olarak daha bi artıları var .. :cat:

GP1'e bindin mi hiç bilmiyorum ama o motor İstanbul için değil.Amortisörleri acayip sert ki insanın içi dışına çıkıyor.Ayrıca runner ile aralarında abartı bir beygir farkı yok(ikisinde de performans kitleri yoksa).Ayrıca 2. eli problemli, yakıtı çok fazla, hele hele parçaları-bakımları bi dünya para.Gerçi son söylediğim runnerda da geçerli ama oturmuş bir piyasası var:cat:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
GP1'e bindin mi hiç bilmiyorum ama o motor İstanbul için değil.Amortisörleri acayip sert ki insanın içi dışına çıkıyor.Ayrıca runner ile aralarında abartı bir beygir farkı yok(ikisinde de performans kitleri yoksa).Ayrıca 2. eli problemli, yakıtı çok fazla, hele hele parçaları-bakımları bi dünya para.Gerçi son söylediğim runnerda da geçerli ama oturmuş bir piyasası var:cat:

italyan motorlar parça olarak zaten uçuk fiyatları ama gp1 performans hava filitresi ve kayış değişimi ile 22 hp den 28 hp ye çıkabiliyor :cat: ztn ikisini de düşünmüyorum gerek servis gerek yedek parça gerekse firma beni tatmin etmiyor . .
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
italyan motorlar parça olarak zaten uçuk fiyatları ama gp1 performans hava filitresi ve kayış değişimi ile 22 hp den 28 hp ye çıkabiliyor :cat: ztn ikisini de düşünmüyorum gerek servis gerek yedek parça gerekse firma beni tatmin etmiyor . .

Runnerda da bayağı artış oluyor merak etme:cat:
O konuda sana katılıyorum.Firmaya güvenim var ama servis-yedek parça-işçilik adamı batırıyor.Sırf bu yüzden sattım ben de :farao:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
hayatta en zor kazanılan şey tecrübedir :cat:

yalnız burgman topic burgmancılar dışında hepimiz yazıyoruz :mrgreen:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
Arkadaşlar Burgman'ın en çok hoşunuza giden ve de bunun tersi hoşunuza girmeyen özellikleri nelerdir ?

26000kmyi devirdim burgmanda düşünüyorum beğenmediğim hangi yönü var diye......

sanırım yok. ALLAH kaza bela vermesin. bmw aldım genede vazgeçemiyorum burgmandan var mı ötesi?
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
27.600km'dir 2004 Burgman kullanıyorum. Araba gibi rahat motosiklet. Şu anda birde 2009 GSX650F motosiklet var. Bir dostumun bir süredir kullanıyorum. Motor mükemmel ama Burgman gibi değil. Çok rahat bir motor ama kıçı Burgman'a değen adama acaip rahatsız geliyor :))))
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
79
2006 da burgman aldım 6000 km yaptım bazı özel sebeplerden dolayı 2007 de sattım,2007 de x8200 aldım,1 sene de onu kullandım,tip olarak güzel,hızlanması falan fena değildi,fakat 1 sene kadar onu sürdüm ama gözüm hep burgmanlardaydı.2008 haziranda onu sattım yine 2005 model 6400 km ikinci el burgman aldım.Çok şükür Allah a, şimdi memnunum.Allah a emanet olun.
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
yaw arkadaşlar iyice gazlıyosunuz sizde adamıı :mrgreen:
şaka bi yana söylediğiniz sözlere tabiki itimadım var bu yüzden içimde bi burgman tutkusu oluştu km hesabı yaparsak 8-9 bin km sonra alırım bende bi tane kısmet olursa :mrgreen:
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
52
konulara ilk baktığımda başka forum a girdim sandım yeni arkdş ların olması ne kadar güzel

senin emektardan vazgeçmesi zor olacak deniz abim :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst