- Katılım
- 14 Mar 2007
- Mesajlar
- 338
açıklaman için teşekkür ederim.
2003-2004 modeller için fikrin nedir?
Burgmanın nasıl kullanıldığı çok önemli, servislere zamanında gidildiyse motor yağ seviyesi kontrol altında tutulduysa sorun çıkartacağını sanmıyorum...
hoşbulduk vedat sorma bu çin mallı motosiklet bana göre değil galiba bende bi sorun var dıye düşünüyorum ayda 1-2 kere servise gitmessem olmuyo çok sorun çıkarıyo illallah dedirtti . bende artık scooter değil Burgman alayım dedim
tabi şuan bütçem müsait değil ama azar azar biriktiricem 2004-2005 model alıcam bi tane inşallah. .
Burgman harika bir motordur, 1 kere süren aradaki farkı anlar. Heleki sen bu kadar sorun yaşamışsın çinliyle Burgman alırsan çok memnun kalırsın..
Ben daha servise bakım dışında hiç gitmedim çok şükür..:cat: