- Katılım
- 26 Kas 2006
- Mesajlar
- 58
29 ekimde ne yapıyoruz arkadaşlar? Bağdatta debriyaj kokutmaya varmısınız:queen:[/QUOTE]
Slm arkadaşlar,
BEnde 28Ekim, Salı günü motorumu alıyorum sevisten kısmetse valla 29 Ekim için bayrağımı bile ütüledim, motorun arkasına asmka için sabırsızlanıyorum :queen:
2 Sene önce 29 Ekim gecesindeki fener alayını unutamıyorum valla.. bu senede motorumla katılmayı arzu ediyorum, gündüzden başka programda uyar bana.. :wiinkk:
Sağlıcakla .. :rendeer:
Slm arkadaşlar,
BEnde 28Ekim, Salı günü motorumu alıyorum sevisten kısmetse valla 29 Ekim için bayrağımı bile ütüledim, motorun arkasına asmka için sabırsızlanıyorum :queen:
2 Sene önce 29 Ekim gecesindeki fener alayını unutamıyorum valla.. bu senede motorumla katılmayı arzu ediyorum, gündüzden başka programda uyar bana.. :wiinkk:
Sağlıcakla .. :rendeer: