Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
58
29 ekimde ne yapıyoruz arkadaşlar? Bağdatta debriyaj kokutmaya varmısınız:queen:[/QUOTE]


Slm arkadaşlar,

BEnde 28Ekim, Salı günü motorumu alıyorum sevisten kısmetse valla 29 Ekim için bayrağımı bile ütüledim, motorun arkasına asmka için sabırsızlanıyorum :queen:

2 Sene önce 29 Ekim gecesindeki fener alayını unutamıyorum valla.. bu senede motorumla katılmayı arzu ediyorum, gündüzden başka programda uyar bana.. :wiinkk:

Sağlıcakla .. :rendeer:
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
29 ekimde ne yapıyoruz arkadaşlar? Bağdatta debriyaj kokutmaya varmısınız:queen:


Slm arkadaşlar,

BEnde 28Ekim, Salı günü motorumu alıyorum sevisten kısmetse valla 29 Ekim için bayrağımı bile ütüledim, motorun arkasına asmka için sabırsızlanıyorum :queen:

2 Sene önce 29 Ekim gecesindeki fener alayını unutamıyorum valla.. bu senede motorumla katılmayı arzu ediyorum, gündüzden başka programda uyar bana.. :wiinkk:

Sağlıcakla .. :rendeer:[/QUOTE]

Sen al motorunu hayırlısıyla yine gidicez ordanda yeni keşfettiğimiz yere mangala gidicez..:queen::queen:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
29 ekimde ne yapıyoruz arkadaşlar? Bağdatta debriyaj kokutmaya varmısınız:queen:


Slm arkadaşlar,

BEnde 28Ekim, Salı günü motorumu alıyorum sevisten kısmetse valla 29 Ekim için bayrağımı bile ütüledim, motorun arkasına asmka için sabırsızlanıyorum :queen:

2 Sene önce 29 Ekim gecesindeki fener alayını unutamıyorum valla.. bu senede motorumla katılmayı arzu ediyorum, gündüzden başka programda uyar bana.. :wiinkk:

Sağlıcakla .. :rendeer:[/QUOTE]


neden iki sene öncede geçen sene değil? geçen seneden daha mı güzeldi? yoksa iki sene önce ben yoktum ondan mı?:p
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
neden iki sene öncede geçen sene değil? geçen seneden daha mı güzeldi? yoksa iki sene önce ben yoktum ondan mı?:p[/QUOTE]

:queen::queen:Sen adamı kamyoncuların takıldığı yere götür 1 tas cacığa 2 kaşık iste sonrada ben yoktum ondan mı de:queen::queen:
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
69
selam arkadaşlar bu aralar çok yoğundum toplantıyada gelemedim 29 ekim de ne yapıyoruz banada haber verin kafam dağılsın biraz
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
260
Yoksa sizin debriyajlarınız mı kokuyor.:cyclopsan
Niye acaba?:salut:
Debriyajı sogutacak sistem motor yürümüyorsa devreye girmiyormu?:farao:
:queen::pr::cherry:
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
2
Herkese merhaba...
Henuz cok yeni bir Burgman kullanicisiyim ve gercekten cok guzel bir seymis... bunu paylasmak istedim...
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
58
Slm arkadaşlar,

BEnde 28Ekim, Salı günü motorumu alıyorum sevisten kısmetse valla 29 Ekim için bayrağımı bile ütüledim, motorun arkasına asmka için sabırsızlanıyorum :queen:

2 Sene önce 29 Ekim gecesindeki fener alayını unutamıyorum valla.. bu senede motorumla katılmayı arzu ediyorum, gündüzden başka programda uyar bana.. :wiinkk:

Sağlıcakla .. :rendeer:


neden iki sene öncede geçen sene değil? geçen seneden daha mı güzeldi? yoksa iki sene önce ben yoktum ondan mı?:p[/QUOTE]

Vedatım, geçen sene akşam Bağdat Cad'deki fener alayına katılmamıştık ama katılsaydık emin ol bizim için unutulmaz olurdu ::dpac::::sefereee::surprise::pulp::

Benim de olur bi gün umarım...:wiinkk:

Olur hayırlısı ile inş :)
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
39
arkadaşlar burgman 2004 kayış ebatlarını biliyomusunuz Benimkinin markası mitsuboshi acaba orjinalimidir.benimkisi koptu kopucak yırtılmalar başlamış yan sanayisi felan oluyor mu bilgilendirirseniz sevinicem
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
7
burgman UH 150 cc teknik özellikleri hakkında bilgi istiyorum.
almayı düşünüyorum ve piyasada çok az var.
yardım pls.
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
arkadaşlar burgman 2004 kayış ebatlarını biliyomusunuz Benimkinin markası mitsuboshi acaba orjinalimidir.benimkisi koptu kopucak yırtılmalar başlamış yan sanayisi felan oluyor mu bilgilendirirseniz sevinicem

Mitsuboshi kesinlikle orjinal değildir, orjinal kayışı için ölçü verilmemiş
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
2
Arkadaslar;
Istanbul Avrupa yakasında en iyi servis Yucel Motor (Fevzi Usta) diyorlar... Dogru mudur?
Cevaplar icin simdiden tesekkurler...
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
52
slm herkese

Arkadaslar;
Istanbul Avrupa yakasında en iyi servis Yucel Motor (Fevzi Usta) diyorlar... Dogru mudur?
Cevaplar icin simdiden tesekkurler...

valla bende avrupa yakasında oturuyorum 1 kaç kez gittim fevzi ustaya bana sanki biraz pahalı gibime geldi ama bilmiyorum tabi bu aralar benimde servis e gitmem gerek ama beklemedeyim şuan sorunların hakkında servislerle görüş hangisi yatarsa kafana ona yaptır bence :)
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Mitsuboshi kesinlikle orjinal değildir, orjinal kayışı için ölçü verilmemiş

Sanki bunda bi hata olmuş orjinal kayış ahanda budur:

IMG_8227.JPG
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
39
şimdik hangisi dogrudur anlamadım mitsuboshi orjinal kayış markasımı yan sanayimi buz motor da orjinal ebatı 24,4 x 947 oldugu yazıyor sitesinde ama bu resimdeki ebat ile benim kayıştaki ebat aynıdır.geçen bakıma soktum debrijat ve misketler felan çok güzel temiz çıktı balataya güzel bir zımpara attırdım ama motor gaz verince 4000 devirden sonra gidiyor yani bagırıyor ama gitmiyor kayışlarımın arasında çatlama ve yarılmalar var artık acaba kayıştanmıdır şuan ki gaz veripte 4000 de kalkması.ayrıca 2004 model benim burgman 140 ı geçemiyorum düz yolda.cevaplarınız için çok teşekkür ederim şimdiden
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
2
burgman kullanan arkadaslar 150 lik bı burgman buldum almayı dusunuyorum 3000 ytl ve 19 bın km.de.sımdı merak ettıgım sey su bu 150 lıkler artık getırılmıyomuş ya acaba yedek parcada sıkıntı olurmu.sıze bu makıneyı almak akıllıcamı degermı?daha evvel asya 125 t kullandım :D
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Sanki bunda bi hata olmuş orjinal kayış ahanda budur:

IMG_8227.JPG

İyide motorun üstündeki kayışın orjinali kesinlikle bu değil, genelde yedek parça üstünde üretici ibaresi bulunmaz bunun yerine S logosu görülür. Farlarda ve Camlarda üretici adları görülür.

burgman kullanan arkadaslar 150 lik bı burgman buldum almayı dusunuyorum 3000 ytl ve 19 bın km.de.sımdı merak ettıgım sey su bu 150 lıkler artık getırılmıyomuş ya acaba yedek parcada sıkıntı olurmu.sıze bu makıneyı almak akıllıcamı degermı?daha evvel asya 125 t kullandım :D

Dostum Burgman'ın hiç bir modeli kötü değil ama ülkemiz şartlarında sana tavsiyem o paraya SYM Joyride 200 bakman olacak arada cc. farkı var daha yeni model ve parça konusunda sıkıntı yaşamazsın. Su soğutmalı olmasıda yanında kar olur

şimdik hangisi dogrudur anlamadım mitsuboshi orjinal kayış markasımı yan sanayimi buz motor da orjinal ebatı 24,4 x 947 oldugu yazıyor sitesinde ama bu resimdeki ebat ile benim kayıştaki ebat aynıdır.geçen bakıma soktum debrijat ve misketler felan çok güzel temiz çıktı balataya güzel bir zımpara attırdım ama motor gaz verince 4000 devirden sonra gidiyor yani bagırıyor ama gitmiyor kayışlarımın arasında çatlama ve yarılmalar var artık acaba kayıştanmıdır şuan ki gaz veripte 4000 de kalkması.ayrıca 2004 model benim burgman 140 ı geçemiyorum düz yolda.cevaplarınız için çok teşekkür ederim şimdiden

Kayış'ın çok azda olsa bunu yapma ihtimali var ancak misket(roller)'da bir sıkıntı olabilir baktırmışın ancak orada rahat hareket ediyorlarmı bir tek sorun oradaki yay ve roller dan olabilir.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst