Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
339
@Nomarka

Şu kör tapalı parça bende yoktu ona ben kendim başka bişey uydurdum. Sanırım düşmüş ve ordan yağ eksiltiyordu çalkalandıkça.

Hımm anlaşıldı şimdi. Geçenlerde bu parçanın kapağını söküp bakmıştım içinde ne var diye. Bir miktar yağdan başka bişey yokmuş. Demek ki benimkinin deliği kapalı:mrgreen:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Hımm anlaşıldı şimdi. Geçenlerde bu parçanın kapağını söküp bakmıştım içinde ne var diye. Bir miktar yağdan başka bişey yokmuş. Demek ki benimkinin deliği kapalı:mrgreen:

zaten yağ eksiltmesi bu sebepten orda yağ birikiyor buharlaşıp silindire gidiyor. ama benimki delikten atıyomuş bende ilk zamanlar motor ammada yağ eksiltiyor diye tedirgin oluyordum. bu işi yapınca düzeldi bütün akdeniz turu boyunca hiç yağ eklemedim motora 1.800km boyunca yağ seviyesi hep sınırlar içindeydi.
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
52
Bende zamanında bu kfir denen adamın yaptığı şeyi okumuştum. Burgmanusa da adam ilah gibi nerde yağla ilgili bir topic olsa hemen bu adamın galerisine link atıyor birisi.
Söylediğine göre sıkıntı krankın hava alması için olan borunun (hava filtresinin sağ-arka-alt tarafında) çok yatay konumlandırıldığı için motor çalışırken çalkalanan yağın bu boruyu kolayca katedip hava filtresinin içine birikmesi. Bununda hava filtresinin yanlış pozisyonlandırılmasından (motor seviyesine çok yakın) kaynaklandığını söylemiş ve kranka giden borunun hava filresi ile bağlandığı yeri daha yukarı alarak çözmüşmeye çalışmış. Ama bence hiç böyle yapmasına gerek yok. Sade hava filtresi bağlantısını iptal edip, kranktan gelen borunun ucuna mini bir hava filtresi uydurup daha yüksek bi yerde konumlandırabilirdi. Ama ben bu halinden de memnunum. Eskiden bende yağ eksiltmesinden yakınırdım ama meğer hava filtremin altında bi delik varmış onu kapattım ve artık pekde yağ eksiltmiyor.


sevgili kolpa hava filtresini altındaki delik derken yerini tam olarak tarif edebilirmisin biliyorsun benimde yağ ile alakalı problemlerim var belki banada faydası olur :wiinkk:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
hava filresi kutusunun altında süngerin oturduğu yerin tam altına denk gelen hizada ama ulaşmak için kutunun komple sökülmesi lazım
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
arkadaşlar bakın gene bir kaza ve ölüm. lütfen trafikte reflektif yeleklerinizi giyin ve çok dikkatli olun.

 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
339
Pazar akşamı Yenikapı iskelesinin önündeki kavşakta tam 18.50'de kaza oldu. Tamda gözümün önünde oldu, motor Connecte yandan hızlı çarptı ve sürücüsü yere yığılıverdi. Gözümün önünden gitmiyor ya. Kırmızı ışık ihlaliydi büyük ihtimal. Kask mont falan vardı ama inşallah ciddi bişey yoktur. Aman yeşil yanıyo diye bakmadan geçmeyelim...
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
arkadaşlar bakın gene bir kaza ve ölüm. lütfen trafikte reflektif yeleklerinizi giyin ve çok dikkatli olun.



Sağolsun Vedat kardeşim reflektif yelek getirdi bana ,bence de herkesin giymesi lazım..
Montumun üstünde duruyor onunla birlikte giyip çıkartıyorum:)


Pazar akşamı Yenikapı iskelesinin önündeki kavşakta tam 18.50'de kaza oldu. Tamda gözümün önünde oldu, motor Connecte yandan hızlı çarptı ve sürücüsü yere yığılıverdi. Gözümün önünden gitmiyor ya. Kırmızı ışık ihlaliydi büyük ihtimal. Kask mont falan vardı ama inşallah ciddi bişey yoktur. Aman yeşil yanıyo diye bakmadan geçmeyelim...

Evet yeşil ışığa kesinlikle aldanmamak lazım, elimden geldiğince dikkatli oluyorum. Özellikle 4 yol ağzında..
Gerçi sabırsız arabalarında arkadan çarpma ihtimali oluyor.
Allah hepimizi korusun..


29 ekimde ne yapıyoruz arkadaşlar? Bağdatta debriyaj kokutmaya varmısınız:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
tarıkçım gözünü seveyim program yapmadan buluşalım:):):)

şaka şaka bu sabah bende 29 ekimi düşündüm. sabahtan buluşup, kahvaltımızı cadde de yapıp. sonrada korteje katılsak, oradanda poyraza yol yapmaya ne dersiniz?

tabii mekanda mangalda olmazlarımız arasına girsin artık:wiinkk:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
Ben motorla girmem caddeye direkt yürüyüş :)
29 ekimde güne caddede simit peynir çay ile kahvaltıyla başlayalım derim.
(denizcim bir kere kötü bir deneyim yaşamışsın 29 ekimde caddede ama geçen sene bir kere bile durmadan bitirdik caddeyi ve süperdi. haa baktık kilit oldu. hemen çekeriz kenara stop ederiz motorları. üzmeyiz senin emektarı korkma:p)

sonra hem sürüşe katılırız kafamıza göre de gruptan ayrılıp, poyraza mekana gideriz.. nasıl??:)

yarın akşam starbucks saat 20 unutmayın.
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
valla benimle beraber 1 Burgman (Burgman 0'dı) 1 de 1150 GS vardı Göztepe'ye geldiğimizde benimkinden beterdi GS kuru debriyaj dı kullanan arkadaş dediki valla kötü oldu kasıldı makine dedi :pr:. Bir de cadde neden durmadan bitsin Türk bayrağıyla dolaşıp marş söylemenin keyfine kim varacak sonra.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
39
arkadaşlar merhaba yakın zamanda buluşma warmı gelmek istiyorum bende motor hakkında bana da yardımcı olursunuz hemde saygılarımla
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
arkadaşlar merhaba yakın zamanda buluşma warmı gelmek istiyorum bende motor hakkında bana da yardımcı olursunuz hemde saygılarımla

Akşam bir buluşma olacak buradan takip edersen net olarak belli olur.

Büyük ihtimal saat 20:00'de Çiftehavuzlar Starbucks'ta olacağız.
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Katılım
4 Kas 2004
Mesajlar
13
bende şehir içi fazla kullanmıyorum çok yakıyor birde kastırıyor kapalı trafikde bir de duman atması var ne yapsam ne etsem kurtulamadım şu yağ yakmasından canımı çok sıkıyor şehir içinde kısa mesafe git geller için en ideal motorum senatörüm namı değer majesty uzun yolda burgman ben böyle bir denge yapdım güzelde oldu ama chopper vulcan bulursam temiz dragstar yada takasa birisi girerse düşünmeden veririm burgmanımı..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst