- Katılım
- 14 Eki 2005
- Mesajlar
- 339
@Nomarka
Şu kör tapalı parça bende yoktu ona ben kendim başka bişey uydurdum. Sanırım düşmüş ve ordan yağ eksiltiyordu çalkalandıkça.
Hımm anlaşıldı şimdi. Geçenlerde bu parçanın kapağını söküp bakmıştım içinde ne var diye. Bir miktar yağdan başka bişey yokmuş. Demek ki benimkinin deliği kapalı:mrgreen:
