- Katılım
- 8 Nis 2005
- Mesajlar
- 599
Herkeze selam bu hafta içinde 2002 model BMW F650gs mi maddi nedenlerden dolayı 2004 burgman 400 ile takaslıyorum.Umarım yeni motorum ile mutlu mesut yol yapabilirim.Hiç aklımda olmayan bir motordu o yüzden çok derin bilgilere sahip değilim.İnşallah bu topic sayesinde burgman hakkında geniş bilgi bulucam.Kısacası artık bende aranızdayım:rendeer:
Hayırlısı olsun. Aramıza hoşgeldin. Merak etme Burgman seni üzmez :cat: