Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
merhaba arkadaşlar
benim boyum 1,95 ve 120 kg'yum :) eşimle beraber 190 kg civarında oluruz :) ve bir maxi-scooter almayı planlıyorum acaba bu motorlar bizim için ufak kalırmı ? cekişlerinde problem olurmu ? uzun yollarda sorun yaşarmıyız? AN 400 , SW-400 yada 600 düşünüyorum .. tavsiyeleriniz nelerdir ?
teşekkür ederim ..

Benim kg. da aynı hemen hemen 2004 Burgman kullanıyordum. 400 küçümsenecek bir motor hacmi değil o yüzden çekişle ilgili çok sorun çıkarmaz. Uzun yol daha rahat alınır şehir içi dik yokuşlarda dur kalk yapacaksan yolda kalmazsın ama kalkarken zorlandığını hissedebilirsin ama bu motor değil de debriyaj ile alakalıdır. Boy mesafesinden dolayı Burgman'ı öneririm. Silver 600 daha ağır ama daha güçlü bir motor ancak yokuştaki bahsettiğim sorun onun içinde geçerli.
 
Katılım
23 Ara 2011
Mesajlar
3
tşk ederim cevabınız için .. forumu başından itibaren okudum ve sanırım k7 lerden uzak durmam gerekiyor ??
k8 dede devam ediyormu aynı sorunlar ??
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
339
K7 ve K8 de aynı şekilde gelmeye devam etti. Fakat K9'da varyatör kapağının tasarımını değiştirdiler. Ön kısmında ve arka kısmında daha büyük hava girişleri yaptılar. Tam emin değilim ama debriyaj balatası tasarımı da değişti. Ama bundan önce sorunun buradan kaynaklandığını bizim ustalar çözdüler. Varyatör kapağının ön ve arka kısmına menfez yaptılar. Şimdi piyasada dolaşan çoğu K7 ve K8' de bu çözümü görebilirsiniz...
 
Katılım
18 Ara 2006
Mesajlar
128
Arkadaşlar bende k7 arıyorum.Satan arkadaşlar varsa bana özelden mesaj atıp iletişime geçebiliriz.
 
Katılım
1 Haz 2011
Mesajlar
2
DELİGİBİ.merhaba arkadaşım.ismim gökhan babaeski liyim. lüleburgaz da oturuyorum bende yaklasık 6 aydan beri burgman 400 almayı düşünüyorum.şimdiye kadar burgman na binmedim.forum ların hepsini okuum ve burgman almaya karar verdim.seninle tanışımak isterim.telefonum 0537 636 96 56 turkcel liyim.çağrı bırakman yeterli.tşk....
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
2008 model burgman 400 aldım. benimkisini satıyorum 2005 model 45 binde hiçbir sorunu yoktur. 7500tl beni bilen bilir tüm bakımlarını zamanından önce yaptırırım lastikleri yeni değiştirmiştim bir ay oldu.
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
79
Vedat bey hayırlı olsun.Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.Eski kasa ile her türlü yönden karşılaştırmaları bekliyoruz acil olarak:)
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
2008 model burgman 400 aldım. benimkisini satıyorum 2005 model 45 binde hiçbir sorunu yoktur. 7500tl beni bilen bilir tüm bakımlarını zamanından önce yaptırırım lastikleri yeni değiştirmiştim bir ay oldu.

Hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin. Güzel günlerde kullanman dileğiyle
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
260
2008 model burgman 400 aldım. benimkisini satıyorum 2005 model 45 binde hiçbir sorunu yoktur. 7500tl beni bilen bilir tüm bakımlarını zamanından önce yaptırırım lastikleri yeni değiştirmiştim bir ay oldu.
fılm adamsın ya burgman alınır mı alırsın silver hayatını yasarsın:)


Hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin. Güzel günlerde kullanman dileğiyle
sende artık şu çirkin kraldan kurtul yahu:)
burgman iyidir,ama silver daha iyidir.
tarık ve sinan dogru yolu buldu silver aldı kurtuldu:)
haha muha hatta muhahahaha
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
fılm adamsın ya burgman alınır mı alırsın silver hayatını yasarsın:)



sende artık şu çirkin kraldan kurtul yahu:)
burgman iyidir,ama silver daha iyidir.
tarık ve sinan dogru yolu buldu silver aldı kurtuldu:)
haha muha hatta muhahahaha

Motor dediğin vitesli olur. Demekki neymiş vitesli scooter sadece Burgman 650'de var o zaman en iyisi o.

Yazı bekle çirkin kral estetik ameliyatı oluyor.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
Vedat bey hayırlı olsun.Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.Eski kasa ile her türlü yönden karşılaştırmaları bekliyoruz acil olarak:)

sağol kardeşim. valla şu anda pek kullanamıyorum hava muhalefeti sebebiyle. ben motosikletimden ziyadesiyle memnundum ama ne bileyim yeni modelle değiştirmek gerekir diye düşündüm. hayırlısı olsun diyelim :)
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
339
Hayırlı olsun Vedat Bey. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. Yeni iyidir her zaman :)
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Sw-t 600 rodajda ama tahmınim 100km de 7 lt harcıyacak:cherry: Trafikte dün 8.2lt gördüm, tabi anlık olarak değişiyor..
Ama gidişi çok fena..
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
339
Havalarda soğuk olduğu için fazla yakıyor. Yazın olsa en az 1 litre düşer tüketim. Bu arada size de hayırlı olsun...
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
ya dimi sinancım 1 lt az yakar. vallahi yürekleri ferahladı :)

serhatin gazıyla bulaşırsan eski teknolojili, yeni makyajlı silver a sonra burada çoook ağlarsın kardeşim. battı dimi cillop gibi burgman :):):):)
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
339
:mrgreen::mrgreen: koptum yaa...

Hoş ben Burgmanı da çok yeni teknolojili bulmuyorum da :). Şu BMW'nin scooterlarını beklemek lazım. (1200GS 5lt yakıyorsa...)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Benim kg. da aynı hemen hemen 2004 Burgman kullanıyordum. 400 küçümsenecek bir motor hacmi değil o yüzden çekişle ilgili çok sorun çıkarmaz. Uzun yol daha rahat alınır şehir içi dik yokuşlarda dur kalk yapacaksan yolda kalmazsın ama kalkarken zorlandığını hissedebilirsin ama bu motor değil de debriyaj ile alakalıdır. Boy mesafesinden dolayı Burgman'ı öneririm. Silver 600 daha ağır ama daha güçlü bir motor ancak yokuştaki bahsettiğim sorun onun içinde geçerli.
Merkezkaç kavrama bi yere kadar demekki, bu motorlarda hydraulic coupling olmalı yani otomatik arabalardaki kilitli tork konvertörü.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
339
Merkezkaç kavrama bi yere kadar demekki, bu motorlarda hydraulic coupling olmalı yani otomatik arabalardaki kilitli tork konvertörü.

Hayır, sistem arabalardan bildiğimiz tork konvertörü değil. Yine manuel vitesli motorlardaki gibi yağın içinde çalışan çok katmanlı disklerden oluşuyor. Motor devrine göre bu diskler birbirine yapışıp ayrılıyor. Bu yine merkezkaç kuvvet sayesinde oluyor. Ayrıntılı bilgi aşağıdaki linkte mevcut:

http://burgmanusa.com/bkb/650+Clutch+Info
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst