- Katılım
- 8 Nis 2005
- Mesajlar
- 599
merhaba arkadaşlar
benim boyum 1,95 ve 120 kg'yumeşimle beraber 190 kg civarında oluruz
ve bir maxi-scooter almayı planlıyorum acaba bu motorlar bizim için ufak kalırmı ? cekişlerinde problem olurmu ? uzun yollarda sorun yaşarmıyız? AN 400 , SW-400 yada 600 düşünüyorum .. tavsiyeleriniz nelerdir ?
teşekkür ederim ..
Benim kg. da aynı hemen hemen 2004 Burgman kullanıyordum. 400 küçümsenecek bir motor hacmi değil o yüzden çekişle ilgili çok sorun çıkarmaz. Uzun yol daha rahat alınır şehir içi dik yokuşlarda dur kalk yapacaksan yolda kalmazsın ama kalkarken zorlandığını hissedebilirsin ama bu motor değil de debriyaj ile alakalıdır. Boy mesafesinden dolayı Burgman'ı öneririm. Silver 600 daha ağır ama daha güçlü bir motor ancak yokuştaki bahsettiğim sorun onun içinde geçerli.