- Katılım
- 31 Mar 2006
- Mesajlar
- 862
bagajı açmak için kontak anahtarını çevirince boşa dönüyor. yani bagajı açamıyorum. servise götüreceğim ama bu konu hakkında bilgisi olan var mı acaba?
Bugün özellikle buji için gittim Kızıltoprağa. Ona sor buna sor, her yerde CR8E var CR7E yok. Derken bir yerde bulabildim sonunda. 1 tane alacaktım, 2 tane aldım![]()
aynı dert bende de var valla,Ah ulen Burgman güzelmiş) Ben 4 tane buji almak zorunda kalıyorum