Suzuki Suzuki AN 125 HK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 May 2008
Mesajlar
2
teşekkürler omercem peki bu yağ her yerde bulunabiliyormu?ayrıca taşıma konusunda da kutuda 2 tane motor bulunuyormuş ve muhtemelen kutu ile taşımayacaklar,motoru kurup otobüs bagajı ile taşımada herhangi bir sorun olmayacağını söylediler ama yinede belli olmaz tabiki.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
celıl ybr
İki yüzlülük yapma beat'çi misin yoksa an'ci mi?
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
30
Çantayı inceledim ses yapma nedeni üst kapagın alt kapaga carpması. Araya pencerelere konulan süngerlerden yapıştırdım şu an hiç ses kalmadı.1 liraya çözülmüş oldu böylece.

Ayrıca İngilizce klavuzu tekrar inceledim orada da 500 km'de yağ değişimden bahsediyor.Daha önce olmadıgını yazmıştım kimseyi yanlış yönlendirmek istemem. Ama 1000 bakımı ile karısıtırlmasın sadece yağ değişimi hatta yağ filtresi bile yok.Eski yağı atacak yer bulunduktan sonra cok zor bir işlem değil yağ değiştirmek.
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
mondializzet100
ne demek istediğini anlayamadım ama sana ne kadar an 125 desemde avatarımda ne yazıyo bi bak an veya beat dişyo yani her ikiside olabilir burada 2 yüzlülük gibi bi durum yok sen motosiklet modellerinde başka bi foruma yazmıyomusun ozaman sende 2 yüzlülük yapmış olmuyomusun ?
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
celıl ybr
Yanlış anladın,geyige sarmasını istemiyorum sevgiler Celil'cim diyorum :)
Bu arada arkadaşlar an125 140 kg yük artı sele altında 5 kg yük artı arka topcase'de 10 kg yük ile 90km hız ile sabit gidiyor.
 
Katılım
31 May 2008
Mesajlar
11
selam

Herkese merhaba,

Aranızda yeniyim.5 gün önce mavi bir An 125 sahibi oldum.Şu ana kadar çok kullanma fırsatım olmadı.İlk iş olarak bir topcase almayı düşünüyorum.Tavsiyelerinizi beklerim.diğer bir mevzu ben motorumu 2500 e plaka dahil Ankara'dan aldım.Aldığım yerde şu rodaj olayını bana çok izah etmediler.Ben sordum.Çok zorlamayın yeter dediler,ne km ne de hız sınırından bahsetmediler.Tanıdığım bir arkadaşım ise rodajın önemini yeni motorlarda kaybettiğini söyledi.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
110
Herkese merhaba,

Aranızda yeniyim.5 gün önce mavi bir An 125 sahibi oldum.Şu ana kadar çok kullanma fırsatım olmadı.İlk iş olarak bir topcase almayı düşünüyorum.Tavsiyelerinizi beklerim.diğer bir mevzu ben motorumu 2500 e plaka dahil Ankara'dan aldım.Aldığım yerde şu rodaj olayını bana çok izah etmediler.Ben sordum.Çok zorlamayın yeter dediler,ne km ne de hız sınırından bahsetmediler.Tanıdığım bir arkadaşım ise rodajın önemini yeni motorlarda kaybettiğini söyledi.


Hoşgeldiniz.Daha fazla bilgi için kullanım kılavuzunuzu ve bu forumdaki mesajları inceleyin.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
3
Suzuki An 125 Hk Kullanıcısının Yorumu

Merhaba yaklaşık 1 ay önce 2. el bi suzuki an 125 aldım.
Burada almak isteyen arkadaşlara yardımcı olacağını düşünerek düşücelerimi yazmak istedim.

ARTILARI
> Gerçekten düz yolda çok seri rahatlıkla 100-105 i görüyor(tek kişi 2 kişi 95) eğimli yolda ise 120 yi görüyor (zaten son ibre 120)
> Plastik kalitesi çin mallarına on basar. Biliyorsunuz en sağlam çin malı mondial, o bile güneşten bi süre sonra göstergeler ve farlar sararıp berbat bi görüntü oluşturuyor ve göstergelerin gece ışıklandırması çok rezil ama suzuki gerçekten kendini belli ediyor, kalite süper.
> Yaklaşık 50-60 km hızla sağ tarafa yani egsozun üstüne düşüp yaklaşık 2-3 metre sürüklendim ama motor hala çalışıyordu. motoru kaldırıp yoluma devam ettim(tabi nasıl ettim bide bana sorun). 2 haftadırda sürüyorum tık etmedi . biraz çizik var oda olacak Ama çin malları bırakın sürüklenmeyi yan yatsa çalışmıyo.
> Koltuğun altındaki bagaj oldukça geniş kask sığıyor arkaya bide çanta atarsanız tadına doyum olmaz.
> İnsanı hiç yormuyo sürüşü çok zevkli ve aynalar kafa ile bitişik ve çok güzel duruyo

EKSİLERİ
> En büyük eksisi çok dik yokuşlarda iki kişi motor gerçekten çok yavaşlıyo ve 50 km hıza bir anda düşüyo(iridyum buji+ yeni kayışla belki 10 km daha artırırım umarım ... deneyince yazarım)
> Arka biraz dar ikinci kişi için ve 2. kişinin ayak koyacağı yer gerçekten rezil hiç olmamış adam ayağını nası koyacağını şaşırıyo çok dar.


DİĞER
> Kilometrede ortalama 100-110 bin civarında yakıyo tahminim( tabi benim çok dikkatli kullandığım söylenemez kullanmaya bağlı belki biraz daha azalabilir).
> Görünüş güzelliği size kalmış bana göre çok şirin.


Sormak istediğiniz başka birşey olursa yardımcı olurum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
435
ben fiyatını 2.800 ytl olarak biliyorum bence parasnın hakkını fazlasıyla verebilecek motor görünüşü benimde beğenimi kazandı
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
> En büyük eksisi çok dik virajlarda iki kişi motor gerçekten çok yavaşlıyo ve 50 km hıza bir anda düşüyo(iridyum buji+ yeni kayışla belki 10 km daha artırırım deneyince yazarım)

Yokuşlarda diyecektin herhalde.

Son derece tarafsız, dürüst bi yorum olmuş.Özellikle yakıt tüketiminde herkes gibi atıp tutmamanıza sevindim.Tahmin ettiğim gibi bi değer.
Hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin:rendeer:
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
3
evet yokuş diyecektim :) düzelttim. teşekkürler umarım bundan sonra kaza bela vermez :D

bide benzine hergün zam üstüne zam, nasıl az yaksın gariban :(

Fiyatına gelince biçok firma 2400 ytl civarında ruhsat plaka vs. + motorsiklet ehliyeti + kask vs. hediyeleri ile satıyo bu motoru google yada sahibinden e bakarsan görebilirsin.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
8
evet yokuş diyecektim :) düzelttim. teşekkürler umarım bundan sonra kaza bela vermez :D

bide benzine hergün zam üstüne zam, nasıl az yaksın gariban :(

Fiyatına gelince biçok firma 2400 ytl civarında ruhsat plaka vs. + motorsiklet ehliyeti + kask vs. hediyeleri ile satıyo bu motoru google yada sahibinden e bakarsan görebilirsin.

2. el ne kadara aldınız acaba?
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
3
Biraz düşeş geldi bana :) motor 2008 model 2000 km de 1350 ye aldım 200 de masrafı bana 1550 ye mal oldu
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
Kaza yaptım...

Arkadaşlar dün (bilenler varsa) Ümraniye Namazgah yan yoldan Alemdağ cd. sine çıkıyordum. Trafik ışıkları bana yeşil yanıyordu bende durmadan yan yoldan ana caddeye çıktım ve dönüşte motoru biraz fazla yatırdım. Sağ tarafa düşerek kaydım motorla. kafam yere çarptı Allahtan kask kurtardı. Sadece sağ bileğim hafif sürtüldü yola. Eldivenleri bir gün önceden yıkatmıştım yanımda değillerdi. Motor sürüklenerek yolun gidiş ve gelişini ayıran beton refüje çarpıp zıplayarak karşı şeride fırladı. Neler olduğunu anlamadım. Allahtan karşıdan gelen araçlar daha uzaktaydılar. Millet durup yardım falan etti. Bende hiç bişey yok bileğimden başka. Kaskın vizörü çizik. Motorda refüje eksoz borusundan çarpmış boru biraz yamulmuş, bide çizikler var. Motoru yolun kemarına çekip kontrol ettim. Çalışmasında elektrikte hiç arıza yok. Ama Eksoz borusu yukarı doğru büraz bükülüp Orada bulunan yuvarlak fan gibi bi aksama temas etmiş. Ben aldırmadan eve kadar binip bu sabahta işe geldim. O yuvarlak plastik malzeme eksoz ile temas ettiğinden eksozun sıcaklığıyla hafif erimiş. Motoruma çok üzüldüm. Grenaj ve eksoz değişecek sanırım... Millet aklınızda bulunsun. virajlarda çok fazla YATIRMAYIN...
 
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
21
Arkadaşlar dün (bilenler varsa) Ümraniye Namazgah yan yoldan Alemdağ cd. sine çıkıyordum. Trafik ışıkları bana yeşil yanıyordu bende durmadan yan yoldan ana caddeye çıktım ve dönüşte motoru biraz fazla yatırdım. Sağ tarafa düşerek kaydım motorla. kafam yere çarptı Allahtan kask kurtardı. Sadece sağ bileğim hafif sürtüldü yola. Eldivenleri bir gün önceden yıkatmıştım yanımda değillerdi. Motor sürüklenerek yolun gidiş ve gelişini ayıran beton refüje çarpıp zıplayarak karşı şeride fırladı. Neler olduğunu anlamadım. Allahtan karşıdan gelen araçlar daha uzaktaydılar. Millet durup yardım falan etti. Bende hiç bişey yok bileğimden başka. Kaskın vizörü çizik. Motorda refüje eksoz borusundan çarpmış boru biraz yamulmuş, bide çizikler var. Motoru yolun kemarına çekip kontrol ettim. Çalışmasında elektrikte hiç arıza yok. Ama Eksoz borusu yukarı doğru büraz bükülüp Orada bulunan yuvarlak fan gibi bi aksama temas etmiş. Ben aldırmadan eve kadar binip bu sabahta işe geldim. O yuvarlak plastik malzeme eksoz ile temas ettiğinden eksozun sıcaklığıyla hafif erimiş. Motoruma çok üzüldüm. Grenaj ve eksoz değişecek sanırım... Millet aklınızda bulunsun. virajlarda çok fazla YATIRMAYIN...



geçmiş olsun arkadaşım iyi atlatmışsınn ...... aynı olayla bende karşılaştım neyseki ben düşmeden toparladım
geçen haftada bi araba bana vurdu benımki gerçi ufaktı sol alttaki grenaj değişicek 55 ytl ben motora koruma demiri taktırmayı düşünüyorum bi tanesindende gördüm gayet güzel ve ciddi şekilde grenajları koruyor
 
Katılım
31 May 2008
Mesajlar
11
Büyük geçmiş olsun, virajlardaki emniyetsizliği ben de hissettim.Virajlara biraz daha yavaş girmekte fayda var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst