- Katılım
- 18 Eyl 2008
- Mesajlar
- 108
iki kişiyken 115e yakin, tek kişi iken rahat ibreye dayandım. ve motorumda hiç bir türlü modifikasyon yok :cat::bounce:
senin bu motora hasta oldum walla :cat:
arkadaş bu yokuş aşşağı değil demi bak yeme bizi bu kadar adam 100 diyor 110 diyor sen biraz daha çok diyorsun
bizim makinalar yavaş seninki hızlımı yanii:salut:
şunun fotolarını bi koyda görelim bakalım
