Suzuki Suzuki AN 125 HK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
108
iki kişiyken 115e yakin, tek kişi iken rahat ibreye dayandım. ve motorumda hiç bir türlü modifikasyon yok :cat::bounce:

senin bu motora hasta oldum walla :cat:

arkadaş bu yokuş aşşağı değil demi bak yeme bizi bu kadar adam 100 diyor 110 diyor sen biraz daha çok diyorsun :pr:

bizim makinalar yavaş seninki hızlımı yanii:salut:

şunun fotolarını bi koyda görelim bakalım:)
 
Katılım
24 Mar 2009
Mesajlar
32
Aga şimdi bende merak ettim ne bunlar böyle modifiye mi yapmışlar yoksa aynı suziki modelinden mi bahsediliyor:queen:
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
fotograf nasıl ekliyoruz YARDIM

Arkadaşlar hafta sonu AN 125 ile 5 vilayet 500 km yaptım, fotograf nasıl ekiyoruz, forumun her yerini kurcaladım bulamadım bi yardım edersiniz artık...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar hafta sonu AN 125 ile 5 vilayet 500 km yaptım, fotograf nasıl ekiyoruz, forumun her yerini kurcaladım bulamadım bi yardım edersiniz artık...

http://imageshack.us/ Bu siteye yüklüyosunuz..Daha sonra Hotlink forum baglantısı vercek onu kopyalayıp burda mesaj bolumune yapıstırıp paylasabılıyosunuz.Önceden sıtede detaylı bılgı vardı,suan varmı bılmıyorum..Bi deneyın,Resımlerı beklıyorum sabırsızlıkla
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Ben köprü yolunda 120 yapmıştım yokuş aşağı, ama gerçekten korkunç oluyor hiç tavsiye etmem:)
Defalarcada araba kullanırken sürat yapan an125 gördüm, 120-130 la gidiyordu bunu arabanın kadranından karşılaştırarak anladım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben köprü yolunda 120 yapmıştım yokuş aşağı, ama gerçekten korkunç oluyor hiç tavsiye etmem:)
Defalarcada araba kullanırken sürat yapan an125 gördüm, 120-130 la gidiyordu bunu arabanın kadranından karşılaştırarak anladım.

Yok canım daha neler,İbre zaten 120:cyclopsan...Vuruomu son ibreyi bu arakadaslar??
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
arkadaşlar bizim motorun yapıcağı hız belli zorlamadan 80 zorlaya zorlaya 100 maximun temiz bi suzukin yapıcağı 110 onuda uzun süre yaparsa motora neler olur bilmem:D
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
16
en ideali 80 arkadaşlar bende bu gece anladım motor gitmicem demiyo ama 80 den sonrası zarar yani motoru yormaktan başka bişey değil ben 110 gördüm en son ama sağlıklı değil motor havalanıcak gibi oluyo lastiklerde küçük olduğuna ufak bi çukurda Allah korusun facia olabilir zaten yavaş giderken bile bi çukura girdiğinde çok sarsıntı yapıyo o hızla küçük bi çukura girseniz direksiyon hakimiyeti gidebilir hız yapmak için tasarlanmış bi alette değil hani şehir içi ulaşım için yapılmış fazla hıza gerek yok bence (en azından scooterla) çok fazla tecrübeli değilim ama fikrimi söylüyorum herkese ii forumlar . . .
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2008
Mesajlar
68
Yok canım daha neler,İbre zaten 120:cyclopsan...Vuruomu son ibreyi bu arakadaslar??

selam arkadaşlar uzunca bir kış döneminden sonra aranızdayım geçen seneden bu yana ne değişmiş yazıları okudumda an 125 in yeni fiatı 4500 ytl filan diye duydum yok geçen sene kampanya yapmış filan kim alır o paraya tabi neyse uzun bir kış dönemi geçirdik motoru aynen nıraktığım gibi buldum biraz zor çalıştı tabi ama aküyü taktım ayakla filann uğraştım hallettim 1 ay kullandıktan sonra ankaraya getirdim tekrar ama ne zor yok o almam yok kasa yaptır bilmemne ufak tefek çiziklere razı olacaksınız madem motoru kargoya veriyosanız şimdi 2 gündür keyiflice biniyorum yağ ve filitre değişir bide tabi arka fren bitti onuda değiştiricem derken öle yola devam arkadaşlar görüyorum bune hız merakı yapmayın bırakın bu hızı Allah korusun unutmayın ölemekte çare değil uzun yıllar sakat olarakta yaşamak var her şey bi anlık SAKIN!!!!! bu arada MOTOR KM Sİ İLE araç k.m. si tabikifarklı olur yani biz motorda 100 k.m. ile giderken araba 110 120 göstermesi normal sebep tekerlek farkı filan hele o tekerleklerle aman yollarda kaygan bi çok arabanın antifirizi yok yağı yola çöp arabalarından dökülen atıklar ve çöp suları bunları kestiremessiniz daha fazla sıkmayayım herkese keyifli sürüşler.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
108
Bu 120 ler falan pek doğru gelmiyor bana, yinede 80 arkadaşlar en emniyetli hız 80, neden bu hız biliyormusunuz, hız yapan arkadaşlar durma mesafesi yüzünden , 80 km hız yapan bir araç ortalama ,30 metrede durur 80 km yi geçtikten sonrada durma mesafesi uzar buda ani birşey karşına çıkarsa emniyetli duramayacaksın anlamına gelir o yüzden 80 emniyetlidir....

Bu hız işini ben çıkardım ortaya sanırım ama amacım hız yapmak değil arkadaşlar önümüzde seyreden kamyon otobüs tıreyler tarzı ağır araçları çabucak emniyetli bi şekilde geçebilmek sollama yaparken gerektiğinde biran önce geçip kurtulmak buydu söylemeye çalıştığım

lütfen hız yapmayın
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
AN 125 le 4 vilayet 500 KM

Arkadaşlar 6-7 haziran hafta sonu İstanbul - Bursa - İznik - Taraklı - Göynük - Gölpazarı - Yenişehir - Bilecik - Bursa - İstanbul rotasında 480 Km lik gezimizin fotografları ekte anlatacak çok sey var, raporu hazırlıyorum..şimdilik fotografları koyuyorum...

Herkese Selamlar Kolaylıklar...

http://img242.imageshack.us/gal.php?g=dsc07741.jpg

http://yfrog.com/6qdsc07741jx



---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:30 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:11 AM ----------

Arkadaşlar Gezi Raporunu ekledim Link ekte;

http://www.motosiklet.net/forum/etk...-scooter-la-4-vilayet-500-km.html#post1618581
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
99
Arkadaşlar suzukım le 5000 km geride bıraktım.Bakım için bugun service giitiğimde yarın sabahtan gel baya işi var onun dediler.Ne işi dediğimde;
Debriyaj açılacak
bujilerin duruma bakılıp değiştirilebir
Yağ filtresi değişebilirde temizlenebilirde
Yağ değişimi gerçekleştirilecek dendi.
Fiyat ne olur bu işlemler sonucuna dedğimde buji temizleriz takarız yağ filtresini de aynı şekilde 25 işçilik 25 yağ parası alırız dediler.
Sizlerden bu işlemi yaptıran var mı varsa ne kadara mal oldu?
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
16
merhabalar suziyle 700 km doldu ancak ilk fiyaskoyu yaşadım bu gece. Sabit devirde kullandığımda herhangi bişey yok fakat bayır aşağı inerken motor rolantiye geçtiğinde stop ediyo.Ayağı kaldırıpta denedim motora yükleniyorum gazı bıraktığımda rolantiden biraz daha düşük çalışıyo ve bazende stop ediyo başına böyle bişey gelen var mı yardımlarınızı bekliyorum
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
53
arkadaşım kronik sorun vakum hortumu problemi

arkadaşım vakum hartumu çatlak yada delinmiş olabilir. Bizim motorların hepsinde çıkabiliyor bu sorun. Ben motorumu geçen sene eylülde aldım kışın binmememe rağmen çatladı.

kendim değiştirdim. 2 hafta oldu hiç bir sorun yok herhalde kesin çözüm oldu diyebilirim.

önceki sayfalara bak yine bu sitede aynı problem yaşayan arkadaşlar oldu.


Yada servise götür daha garantili onlar baksın.
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
Arkadaşlar suzukım le 5000 km geride bıraktım.Bakım için bugun service giitiğimde yarın sabahtan gel baya işi var onun dediler.Ne işi dediğimde;
Debriyaj açılacak
bujilerin duruma bakılıp değiştirilebir
Yağ filtresi değişebilirde temizlenebilirde
Yağ değişimi gerçekleştirilecek dendi.
Fiyat ne olur bu işlemler sonucuna dedğimde buji temizleriz takarız yağ filtresini de aynı şekilde 25 işçilik 25 yağ parası alırız dediler.
Sizlerden bu işlemi yaptıran var mı varsa ne kadara mal oldu?

6000 bakımını yaptırdım sadece yağ değişti 25 tl
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
Stop etme problemi ?

arkadaşım kronik sorun vakum hortumu problemi
arkadaşım vakum hartumu çatlak yada delinmiş olabilir. Bizim motorların hepsinde çıkabiliyor bu sorun. Ben motorumu geçen sene eylülde aldım kışın binmememe rağmen çatladı.

kendim değiştirdim. 2 hafta oldu hiç bir sorun yok herhalde kesin çözüm oldu diyebilirim.

önceki sayfalara bak yine bu sitede aynı problem yaşayan arkadaşlar oldu.


Yada servise götür daha garantili onlar baksın.

Sayın KSAYAR teşekkürler , geze geze nazar değdirdik bu stop sorunu bende de başladı, motorun sıcak soğuk olması farketmiyor, gazı kesince stop ediyor motor..

Ben rölantisi düştü ya da benzini bayağı karıştırdım karbüratör filan tıkandı diyordum, vakum makum panikledim şimdi çok masraf çıkarır mı acaba;

Birde 90 sayfayı yeniden taramayayım kim yazmıştı bu hortum değişimini sizmi acaba ?
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
Sayın KSAYAR teşekkürler , geze geze nazar değdirdik bu stop sorunu bende de başladı, motorun sıcak soğuk olması farketmiyor, gazı kesince stop ediyor motor..

Ben rölantisi düştü ya da benzini bayağı karıştırdım karbüratör filan tıkandı diyordum, vakum makum panikledim şimdi çok masraf çıkarır mı acaba;

Birde 90 sayfayı yeniden taramayayım kim yazmıştı bu hortum değişimini sizmi acaba ?

masrafı falan yok dostum koltuğu söküp 2 dk da yapıyorlar 5 tl bile vermezsin bizim burdaki serviste para bile almadılar o iş için çok basit bişey
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
Teşekkürler cevap için bugün gideceğim bakalım bizim burda ( İstanbul ) elini değdi mi 30 YTL işçilik kafadan yazılıyor ne yazık ki :) Hayırlısı bakalım sonucu yazarım...
 
Katılım
19 Nis 2008
Mesajlar
112
Sayın KSAYAR teşekkürler , geze geze nazar değdirdik bu stop sorunu bende de başladı, motorun sıcak soğuk olması farketmiyor, gazı kesince stop ediyor motor..

Ben rölantisi düştü ya da benzini bayağı karıştırdım karbüratör filan tıkandı diyordum, vakum makum panikledim şimdi çok masraf çıkarır mı acaba;

Birde 90 sayfayı yeniden taramayayım kim yazmıştı bu hortum değişimini sizmi acaba ?


http://www.motosiklet.net/forum/mot...-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-37.html
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst