- Katılım
- 14 Ocak 2005
- Mesajlar
- 536
- Konu Yazar
- #1
Slm motosiklet camiası. Saat 9 da gezim başladı ve 15 gibi son buldu.
İstikamet olarak kafam da tam bir yer yoktu yolun bittiği yere kadar gidecektim.
Tawşanlı – Kuruçay – Güzelyurt geçip güzel bir yere ulaştım.
Sonrada…. Fotolarda saklı war.
DuMaNa yüksek bakış

BARIŞ MANÇO üst geçidi

DuM@Nımın karnını doyuralım

Trenin geçiş üstünlüğü warmıydı

Jawa350 100 metre geride bile DuMaNı war

En çok sewdiğim yollardan biridir niye öyle olduğunu tahmin etmek zor olmasa gerek.

Bu virajlara girmek kadar güzel bir şey yok ya

Yolun ortasındaki yüce çınar

İnsanların size uzaylı gibi bakması çok garip hatta köpekler bile bazen çekiniyor.

Kuruçay’ı geçtikten sonra yeşilliklere de elveda dedik

Max. Hıza burada ulaştım.

Bu işareti görünce mutluluktan ağzım kulaklarıma warıyor. Tatlı virajlar beni bekliyor.

Az kaldı biraz sonra ordayım.

İçesim gelmedi değil ama erzağımız tam bu su hedefe yaklaştığımıda gösteriyor

Modaya uyalım dedim ayna bakıp deklanşöre bastım.

Karizmatik bir poz wermeyim dedim(motorcu her zaman karizmadır ama)sakallara da yeni imaj yapmışım peh

Enduro başlıyor hazırlıklar tamam( su nerde
)

Zincir korumadaki motosiklet.net ve Survivor_RideR yazısına bakın suyla beraber çok güzel bir foto olmuş.

Bu kadar hareketten sonra ıslandım ama ben hak ettim ya

Ama battı fish yan go aynen dewam

Suyun içinde bir şey sanki(sudan başka). Haaa bide t-shirt su içinde

Masaüstümde bu foto war.

Gezi fotoları burada son buluyor. Umarım fotoğrafları yaşamışsınızdır.
Gezi1 için http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=19337
SurvivoR_RideR Show bitti bence sizde BİTİNNNNN.:queen:
:bounce: [email protected]:bounce:
İstikamet olarak kafam da tam bir yer yoktu yolun bittiği yere kadar gidecektim.
Tawşanlı – Kuruçay – Güzelyurt geçip güzel bir yere ulaştım.
Sonrada…. Fotolarda saklı war.
DuMaNa yüksek bakış

BARIŞ MANÇO üst geçidi

DuM@Nımın karnını doyuralım

Trenin geçiş üstünlüğü warmıydı

Jawa350 100 metre geride bile DuMaNı war

En çok sewdiğim yollardan biridir niye öyle olduğunu tahmin etmek zor olmasa gerek.

Bu virajlara girmek kadar güzel bir şey yok ya

Yolun ortasındaki yüce çınar

İnsanların size uzaylı gibi bakması çok garip hatta köpekler bile bazen çekiniyor.

Kuruçay’ı geçtikten sonra yeşilliklere de elveda dedik

Max. Hıza burada ulaştım.

Bu işareti görünce mutluluktan ağzım kulaklarıma warıyor. Tatlı virajlar beni bekliyor.

Az kaldı biraz sonra ordayım.

İçesim gelmedi değil ama erzağımız tam bu su hedefe yaklaştığımıda gösteriyor

Modaya uyalım dedim ayna bakıp deklanşöre bastım.

Karizmatik bir poz wermeyim dedim(motorcu her zaman karizmadır ama)sakallara da yeni imaj yapmışım peh

Enduro başlıyor hazırlıklar tamam( su nerde

Zincir korumadaki motosiklet.net ve Survivor_RideR yazısına bakın suyla beraber çok güzel bir foto olmuş.

Bu kadar hareketten sonra ıslandım ama ben hak ettim ya

Ama battı fish yan go aynen dewam

Suyun içinde bir şey sanki(sudan başka). Haaa bide t-shirt su içinde

Masaüstümde bu foto war.

Gezi fotoları burada son buluyor. Umarım fotoğrafları yaşamışsınızdır.
Gezi1 için http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=19337
SurvivoR_RideR Show bitti bence sizde BİTİNNNNN.:queen:
:bounce: [email protected]:bounce: