SurvivoR_RideR Su İçinde (gezi2)[FoToLu]

Katılım
14 Ocak 2005
Mesajlar
536
Slm motosiklet camiası. Saat 9 da gezim başladı ve 15 gibi son buldu.
İstikamet olarak kafam da tam bir yer yoktu yolun bittiği yere kadar gidecektim.
Tawşanlı – Kuruçay – Güzelyurt geçip güzel bir yere ulaştım.
Sonrada…. Fotolarda saklı war.


DuMaNa yüksek bakış



BARIŞ MANÇO üst geçidi



DuM@Nımın karnını doyuralım



Trenin geçiş üstünlüğü warmıydı :)



Jawa350 100 metre geride bile DuMaNı war



En çok sewdiğim yollardan biridir niye öyle olduğunu tahmin etmek zor olmasa gerek.



Bu virajlara girmek kadar güzel bir şey yok ya



Yolun ortasındaki yüce çınar



İnsanların size uzaylı gibi bakması çok garip hatta köpekler bile bazen çekiniyor.



Kuruçay’ı geçtikten sonra yeşilliklere de elveda dedik



Max. Hıza burada ulaştım.



Bu işareti görünce mutluluktan ağzım kulaklarıma warıyor. Tatlı virajlar beni bekliyor.



Az kaldı biraz sonra ordayım.





İçesim gelmedi değil ama erzağımız tam bu su hedefe yaklaştığımıda gösteriyor



Modaya uyalım dedim ayna bakıp deklanşöre bastım.



Karizmatik bir poz wermeyim dedim(motorcu her zaman karizmadır ama)sakallara da yeni imaj yapmışım peh



Enduro başlıyor hazırlıklar tamam( su nerde :( )



Zincir korumadaki motosiklet.net ve Survivor_RideR yazısına bakın suyla beraber çok güzel bir foto olmuş.



Bu kadar hareketten sonra ıslandım ama ben hak ettim ya:p



Ama battı fish yan go aynen dewam



Suyun içinde bir şey sanki(sudan başka). Haaa bide t-shirt su içinde:(



Masaüstümde bu foto war.



Gezi fotoları burada son buluyor. Umarım fotoğrafları yaşamışsınızdır.

Gezi1 için http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=19337

SurvivoR_RideR Show bitti bence sizde BİTİNNNNN.:queen:

:bounce: [email protected]:bounce:
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
81
Fotolar çok güzel gezin güzel geçmişe benziyor harika valla tek başına da olman büyük cesaret kutlarım
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
çok güzel bi çalışma ellerine sağlık :cat: wala gittiğin yerlerde süpermiş
 
Katılım
14 Ocak 2005
Mesajlar
536
Fotoları nasıl çekti ki o zaman:silent:



Gezi güzel olmuş su güzelmiş

Bu geziyi yalnız yaptım.
Ama yalnız gezi olayı biraz sakat.
Fotolarıda orda tanıştığım bi arkadaş çekti.
Biraz geç anlıyordu ama sonunda öğretmeyi başardım.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
176
cok guzel bır gezı olmus senı kutlarım

:rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
son su içindeki kareler olmasa bu nası gezi diyecektim ama göletişi biraz kurtardi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst