Ben olsam kursun adını başlığa altın harflerle yazardım :queen:
Tanıdık veya değil. Haksızlar. Belki yazarsan tepki görüp akıllanırlar. Başkalarının canı yanmaz.
Geçmiş olsun, ama olaya bir de diğer yönünden bak. Belli ki trafik kurallarını unutmuşsun, bu şekilde trafiğe çıkman sakıncalı. Belki de bu olay seni olası bir kazadan kurtaracak.
geçmişolsun kardeş... Şu sürücü kursundaki çalışanlara koccaman bi YUHHHH!!!:farao:
derim.