Sürücü Kursunun Sınav REZALETİ!!!

Katılım
16 Nis 2008
Mesajlar
173
Sonuçları falan beklemene gerek yok kursa git durumu anlat sağlık trafik soruları seni bağlamaz neticesinde sürücü belgesi alıcaksın iki defa trafik sınavı sağlık sınavı mantıken bile saçmalık durumunu anlat kursun işi çözmesi lazım.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
eğer Türkiyede yaşıyorsak sen dilekçe versen bile 3 yıl içinde sonuç alırsın bence 3 ay sonra tekrar sınava gir ve kurtul..bu arada tamamen kurstaki yetkilinin hatası ve pişkinlik yapmış,buraya hangi kurs oldugunu yaz ki başkalarıda yanmasın ;) ayrıca bütün masraflarınıda onların karşılaması gerekir..bnm kursta bana küçük bi sakatlık yaptı bende son taksidi vermedim
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
kursun ismini yazamam abi iyi kötü insanlar ordan ekmek yiyo yani hemde biraz tanıdık gibi ayıp şimdi 14 Şubattaki sınav son çare ben o zamana kadar elimden geleni yapıcam artık ne çıkarsa...
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
mert umarım istediğin sonucu elde eder bir an evvel gönül rahatlığıyla motoruna binersin :cat:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
inşallah erman şu sorular ve cevapları açıklansın ona göre diplomatik girişimlere başlıcam:mrgreen:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Ben olsam kursun adını başlığa altın harflerle yazardım :queen:

Tanıdık veya değil. Haksızlar. Belki yazarsan tepki görüp akıllanırlar. Başkalarının canı yanmaz.
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
Ben olsam kursun adını başlığa altın harflerle yazardım :queen:

Tanıdık veya değil. Haksızlar. Belki yazarsan tepki görüp akıllanırlar. Başkalarının canı yanmaz.

bunu yapamıcam muratcan tanıdık olmalarını geçtim yapılan sadece bi hatadır diyip geçiyorum artık burdada paylaştım ki başkaları dikkat etsin herşeyi takip etsin...
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
ya niye açıklanmıyo bu sorular ya açıklansada önümü görsem:silent:
 
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
296
Geçmiş olsun, ama olaya bir de diğer yönünden bak. Belli ki trafik kurallarını unutmuşsun, bu şekilde trafiğe çıkman sakıncalı. Belki de bu olay seni olası bir kazadan kurtaracak.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
169
geçmişolsun kardeş... Şu sürücü kursundaki çalışanlara koccaman bi YUHHHH!!!:farao:
derim.
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
Geçmiş olsun, ama olaya bir de diğer yönünden bak. Belli ki trafik kurallarını unutmuşsun, bu şekilde trafiğe çıkman sakıncalı. Belki de bu olay seni olası bir kazadan kurtaracak.

o yönden değilde şu yönden baktım ben olaya acaba bu bir işaret mi çünkü çevremde çok kişi sen deli misin düşücen ölücen binme buna gibisinden laflar etti satıyım mı motoru dedim kendi kendime:queen:

geçmişolsun kardeş... Şu sürücü kursundaki çalışanlara koccaman bi YUHHHH!!!:farao:
derim.

teşekkür ederim abi dicek bişey yok onlara olan benim sinir metabolizmama oluyo:farao:

bu arada sonuçlar açıklandı baktım şimdi:

trafik:7 yanlış

ilkyardım: 6 yanlış

motor: 2 yanlış:mrgreen:

bu sonuçlar benim hatırladıklarıma göre 1-2 soruyu tam hatırlayamayıp yanlış saydım inş böledir gerçekten şimdi nolucak bakıp görücez?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst