- Katılım
- 10 Eyl 2010
- Mesajlar
- 1,243
- Konu Yazar
- #1
Amacım şu ki supermoto nasıl viraj alır onun detaylı bi şekilde anlatımını herkezle paylaşabilmek. supermoto kullanıyorsanız ve yaptıklarınızı bizimle paylaşmak isterseniz çok sevinirim. Örnek vermek gerekirse istediğim şey tam olarak. Vites 4 virajın girişindesin. Vitesi 2ye al, yarım debriyaj bırak, motoru dizinle yatırırken gidondaki viraja yakın kolunu kendine doru çek.ön frene hafifce dokun, freni bırakırken bi anda gaz aç. Motoru altında tamamen yatır. Botun varsa ayağını yere sürü ama sakın ayağına çok ağırlık verme. Ayağınla yavaşca motoru kaldırırken vitesi 3 e tak. MESELA
Bu konuda sadece SUPER MOTO KONUSUNDA DENEYİMLİ arkadaşların cevap vermesi bu konuda daha yararlı bilgiler sağlayacağı için lütfen sadece kulaktan dolma bilgiler yazmayalım. Supermoto konusunda daha fazla forum konusu olması açısından yararlı bi konu olacağını düşünüyorum.
Bu konuda sadece SUPER MOTO KONUSUNDA DENEYİMLİ arkadaşların cevap vermesi bu konuda daha yararlı bilgiler sağlayacağı için lütfen sadece kulaktan dolma bilgiler yazmayalım. Supermoto konusunda daha fazla forum konusu olması açısından yararlı bi konu olacağını düşünüyorum.