Supermoto nedir?

Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Amacım şu ki supermoto nasıl viraj alır onun detaylı bi şekilde anlatımını herkezle paylaşabilmek. supermoto kullanıyorsanız ve yaptıklarınızı bizimle paylaşmak isterseniz çok sevinirim. Örnek vermek gerekirse istediğim şey tam olarak. Vites 4 virajın girişindesin. Vitesi 2ye al, yarım debriyaj bırak, motoru dizinle yatırırken gidondaki viraja yakın kolunu kendine doru çek.ön frene hafifce dokun, freni bırakırken bi anda gaz aç. Motoru altında tamamen yatır. Botun varsa ayağını yere sürü ama sakın ayağına çok ağırlık verme. Ayağınla yavaşca motoru kaldırırken vitesi 3 e tak. MESELA
Bu konuda sadece SUPER MOTO KONUSUNDA DENEYİMLİ arkadaşların cevap vermesi bu konuda daha yararlı bilgiler sağlayacağı için lütfen sadece kulaktan dolma bilgiler yazmayalım. Supermoto konusunda daha fazla forum konusu olması açısından yararlı bi konu olacağını düşünüyorum.
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
iyide güzel kardeşim bunu okuyarak yapamazki kullanıcı arkadaşlarımız.. şimdi tamam yazmak okumak çok kolayda, asıl olan uygulamak..
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Teorik olan bilgi kısmı burda olcak tabiki. Kimse bedava kurs vermeyeceği için en azından bi paylaşım olması amacıyla önemli bu teorik bilgiler
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Süpermoto Süpermen'in bindiği motor tarzıdır.:p
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Allah razı olsun bu konuyu geyiğe bağladığın için
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Amacım şu ki supermoto nasıl viraj alır onun detaylı bi şekilde anlatımını herkezle paylaşabilmek. supermoto kullanıyorsanız ve yaptıklarınızı bizimle paylaşmak isterseniz çok sevinirim. Örnek vermek gerekirse istediğim şey tam olarak. Vites 4 virajın girişindesin. Vitesi 2ye al, yarım debriyaj bırak, motoru dizinle yatırırken gidondaki viraja yakın kolunu kendine doru çek.ön frene hafifce dokun, freni bırakırken bi anda gaz aç. Motoru altında tamamen yatır. Botun varsa ayağını yere sürü ama sakın ayağına çok ağırlık verme. Ayağınla yavaşca motoru kaldırırken vitesi 3 e tak. MESELA
Bu konuda sadece SUPER MOTO KONUSUNDA DENEYİMLİ arkadaşların cevap vermesi bu konuda daha yararlı bilgiler sağlayacağı için lütfen sadece kulaktan dolma bilgiler yazmayalım. Supermoto konusunda daha fazla forum konusu olması açısından yararlı bi konu olacağını düşünüyorum.

:silent::silent:
Kafam karisti yahu...
Ben bunlari bilmeden nasil simdiye kadar viraj aliyormusum..:pr:

Ama deneyimli arkadaslar kesinlikle anlatirlar bizlere bunlari...
Yokmu anlatacak birkac yigit???? :pale:

Ama benim mator SUPER MOTO degil..
Unuttum..
Benimkine Tourer diyorlar burada...
Türkcesini bilmiyorum... :pr:

Bilen arkadaslar arada banada yardimci olursa bu virac(Türkiyede bunu duymustum ben. Virac ta indirirmisin evladim. Minübüs söförüne diyor ablam) olayini sevinirim..
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
Senelerdir SM kullanıyorum, en büyük fantezim aynı virajda iki makina yanlamaktır.

Senelerdir yanda yediğim lastiğin hesabı yok bir kez bile senin dediğin tekniği kullanmadım. Yarım debriyaj olayını anlayamadım. Ben daha farklı teknikler kullanıyor da olablirim sonuçta her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır. Ama onun dışındaki anlatımlar genel geçer kullanımlara yakın.

Hepsinin dışında SM adına bir adım attığın için teşekkürler. Senelerdir motor kullanıp SM nin ne olduğunu bilmeyen insanlar var ülkemizde :)
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Senelerdir SM kullanıyorum, en büyük fantezim aynı virajda iki makina yanlamaktır.

Senelerdir yanda yediğim lastiğin hesabı yok bir kez bile senin dediğin tekniği kullanmadım. Yarım debriyaj olayını anlayamadım. Ben daha farklı teknikler kullanıyor da olablirim sonuçta her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır. Ama onun dışındaki anlatımlar genel geçer kullanımlara yakın.

Hepsinin dışında SM adına bir adım attığın için teşekkürler. Senelerdir motor kullanıp SM nin ne olduğunu bilmeyen insanlar var ülkemizde :)

Yahu Mogli ne yaptin sen????
SM ne demek biliyormusun sen dostum...
Sado Maso...
Motorla alakasi yok yani... :)
Burada SM baska anlamda...
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
Yahu Mogli ne yaptin sen????
SM ne demek biliyormusun sen dostum...
Sado Maso...
Motorla alakasi yok yani... :)
Burada SM baska anlamda...


Hahahaha..... :queen: :queen: :queen: :queen:

Bunu tuttum... Yeri geldi mi kullanacağım...

Gerçi biraz da doğru... Supermoto biraz mazoşizm biraz sadizm gerektiriyor.

Sonunda düşeceğini bile bile yanlamayı öğrenmeye çalışmak ve sayısız kez sınır denerken düşmek bana çok zevk vermişti... :cyclopsan :cyclopsan Yoksa... Yoksa ben Mazoşist miyim? :salut: :salut:

Milletin üstüne üstüne teker ya da stopie yapmak da ayrı zevk veriyor açıkçası. :cherry:


Evet evet... Sanırım ben gerçekten SM ruhlu biriyim... Kim nasıl anlarsa... :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst