Süleyman Memnun neden sevilmiyor????

Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Görüyorumki TMF başkanı Süleyman Memnun internet aleminde başta moderatörler olmak üzere kimse tarafından sevilmiyor.
Bunun sebebini öğrenmek için bu konu başlığını açtım.

Şimdi soruyorum!!!
Ne gibi sebebler yüzünden Süleyman Memnun u sevmiyorsunuz?
Yerine nasıl bir başkan olmalı?ve önemlisi kim olmalı?(ütopya bir başkan olmasın ama)
Bu yeni başkan neler yapmalı?neler yapmamalı?
Motosiklet ticareti ile uğraşmalımı?Yoksa sadece motosiklet sever birimi olmalı?
Yeni gelecek başkan hükümetten daha fazla ödenek alabilecekmi?
Motosiklet sporuna ne gibi katkılarda bulunmalı?
Bu katkıları sağlıyacak kaynaklar bulabilecekmi?

Yukarıdaki sorularıma makul ve mantıklı cevaplar arıyorum.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
bu güne kadar motorsiklet kültürü türkiyede gelişmemişse yayılmamışsa motorsiklet için en ufak bir devlet bazında her hangi basit bir girişim bile yapılmamışsa ki özürlü kardeşlerimiz için bile milyon dolarlar getirtilip özel özürlü otobüzleri ışıklarda özürlü vatandaşlarımızın geçebilmeleri için özürlü tümsekleri yapıldı. bununda nedeni özürlü vakıflarının çok çok iyi kulis yapıp haklarını araması ve her hükümete ufakda olsa bir şeyler yaptırabilmeleri..

şimdi sorarım motorsikletliler için bu ülkede ne yapılmış.. motorsiklet federasyonu ne yapmış hiç bir şey gelen ye kürküm ye giden ye kürküm ye... dünyada bir çok uluslar arası fedareasyonların ortak projeleri olurken türkiye bu projelerin neresinde hiç bir yerinde çünkü dahil değil onu bırakın haberleri bile olduğunu sanmıyorum..
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
örnek olarak başka bir şey bulamadınız mı özürlüleri örnek veriyorsunuz ?

gözünüze mi battı insan olarak yaşama hakkı olanın hayatının biraz kolaylaştırılması ?

türkiye de 8 milyon küsür özürlü insan var ne kadar motosiklet kullanıcısı var ?

özürlü insan millet ve devlet tarafından özel muameleye tabii olma durumundaki insandır, kendi hayatını idame ettirmek için maddi, fiziksel ve psikolojik desteğe ihtiyaç duyar. belli ailenizde bu durumda bir insan yok, benim var ne olduğunu bilirim.

özürlü vakıflarının hiç biri doğru düzgün kulis yapmaz, özürlü hakları korunmaz, ciddi bir kısmının sosyal güvencesi yoktur, ailelerin bazıları cehaletlerinden insan içine çıkarmazlar, insan içine çıkarlar insanlıklarından utanırlar.
iş imkanları kısıtlıdır, girdikleri işlerin çoğunda beden işçisi olarak çlışmak zorunda bırakılırlar, özür gruplaına özel eğitim kurumları bir elin parmaklarını geçmez .....
vs vs vs vs vs vs vs

ne yazayım ki böyle bir tanımlamaya, içimden gelmiyor.
Süleyman Memnun için ise diyecek hiç bir şeyim yok, tanımam, etmem.
kısacası işim olmaz.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Benim için şahsiyeti değil yaptıkları ve/veya yapmadıkları önemli! En önce o koltukta oturanın motosiklet kültürüne faydası olmalı. Toplumdaki ''iki teker şeytan işi'' görüşünü değiştirecek birşeyler yapmalı. Motosiklet sporları medyada daha çok yer almalı. Köprü geçiş ücreti, kazık ötv gibi konulara tepki vermeli, bu tepkiyi medya önemsemeli, sürücüleri organize edebilmeli, hizmet etmeyi sevmeli vs.

özürlü kardeşlerimiz için bile

:silent:
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
bu güne kadar motorsiklet kültürü türkiyede gelişmemişse yayılmamışsa motorsiklet için en ufak bir devlet bazında her hangi basit bir girişim bile yapılmamışsa ki özürlü kardeşlerimiz için bile milyon dolarlar getirtilip özel özürlü otobüzleri ışıklarda özürlü vatandaşlarımızın geçebilmeleri için özürlü tümsekleri yapıldı. bununda nedeni özürlü vakıflarının çok çok iyi kulis yapıp haklarını araması ve her hükümete ufakda olsa bir şeyler yaptırabilmeleri..

şimdi sorarım motorsikletliler için bu ülkede ne yapılmış.. motorsiklet federasyonu ne yapmış hiç bir şey gelen ye kürküm ye giden ye kürküm ye... dünyada bir çok uluslar arası fedareasyonların ortak projeleri olurken türkiye bu projelerin neresinde hiç bir yerinde çünkü dahil değil onu bırakın haberleri bile olduğunu sanmıyorum..

En başta yanıldığımız konu burası işte :)
TMF,Türkiye motosiklet sporları federasyonudur.Yani bir spor federasyonudur.Futbol,basketbol,voleybol vs.vs.federasyonu gibi.
Yani motosiklet sporları adına bir şeyler yapmakla yükümlüdür.
Motosilet ile ilgili diğer sorunlar devletin işidir.
Üstelik motosiklet federasyonu ülkemizde çok yeni bir federasyondur.İlk başkanı Spor Toto teşkilat başkanı Yunus Uçar,ikinci başkanıda Süleyman Memnun dur.Yani öyle çok gelen giden olmamıştır:wiinkk:
Muhalefet olsun diye bir şeyler yazmak kolay,yapıcı bir şeyler yazmaksa en zor şeydir.

Ben yukarıda sorular sordum ama gerek mod lardan gerekse üyelerden yapıcı bir şeyler hala duyamadım:bounce:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
En başta yanıldığımız konu burası işte :)
TMF,Türkiye motosiklet sporları federasyonudur.Yani bir spor federasyonudur.Futbol,basketbol,voleybol vs.vs.federasyonu gibi.
Yani motosiklet sporları adına bir şeyler yapmakla yükümlüdür.
Motosilet ile ilgili diğer sorunlar devletin işidir.
Üstelik motosiklet federasyonu ülkemizde çok yeni bir federasyondur.İlk başkanı Spor Toto teşkilat başkanı Yunus Uçar,ikinci başkanıda Süleyman Memnun dur.Yani öyle çok gelen giden olmamıştır:wiinkk:
Muhalefet olsun diye bir şeyler yazmak kolay,yapıcı bir şeyler yazmaksa en zor şeydir.

Ben yukarıda sorular sordum ama gerek mod lardan gerekse üyelerden yapıcı bir şeyler hala duyamadım:bounce:

ben aklımda kalanları yazayım.bu kadar insan sevmiyorsa vardır bir bildikleri demek te lazım.
1. körfez pisti pazar moto denelerine kapatılmış. buna karşı çıkmalıydı
2. başka moto forum sitelerini kapatmış sanırım bu adam
3. geçen sene bir organizasyonda kendi çıkarı için hır gür çıkarıp aracın birine saldırmış. araca taş gibi şeyler atmış
4.en son urfadaki moto organizasyonuna karışmış. Urfa valiliği kendini savunmuş.
5. organizasyon konusunda tezat bir insan sanırım

bu yazdıklarım yanlış olabilir ama buna benzer vukuatlaarı çokmuş
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
ben aklımda kalanları yazayım.bu kadar insan sevmiyorsa vardır bir bildikleri demek te lazım.
1. körfez pisti pazar moto denelerine kapatılmış. buna karşı çıkmalıydı
2. başka moto forum sitelerini kapatmış sanırım bu adam
3. geçen sene bir organizasyonda kendi çıkarı için hır gür çıkarıp aracın birine saldırmış. araca taş gibi şeyler atmış
4.en son urfadaki moto organizasyonuna karışmış. Urfa valiliği kendini savunmuş.
5. organizasyon konusunda tezat bir insan sanırım

bu yazdıklarım yanlış olabilir ama buna benzer vukuatlaarı çokmuş

Bu mışlı muşlu gerekçeler sanada biraz komik gelmedimi:silent:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hocam sen yillardir bu foruma yazdigimiz her seyi yeni bastan yazmamizi istiyorsun?
Yani butun negatif olaylari ve neden sevmedigimizi daha once defalarca tartistik.

Simdi butun bunlari buraya alt alta yazmaktansa, Suleyman Memnun'u sevme hakkimi kullanmak istiyorum.:p

Sevmedigim için pismanim.
Bilseydim birgun sorulacagini mutlaka severdim.:cherry:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Bu mışlı muşlu gerekçeler sanada biraz komik gelmedimi:silent:

komik geldi tabi ama ben bu adama neden çamur atayım benim karım ne bundan

o kadar yazdık, sizi savunma modunda gördüm inanmadıklarınıza googledan araştırabilirsiniz . benim yazdıklarıma komik demeniz biraz ağır geldi bana
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
En başta yanıldığımız konu burası işte :)
TMF,Türkiye motosiklet sporları federasyonudur.Yani bir spor federasyonudur.Futbol,basketbol,voleybol vs.vs.federasyonu gibi.
Yani motosiklet sporları adına bir şeyler yapmakla yükümlüdür.
Motosilet ile ilgili diğer sorunlar devletin işidir.
Üstelik motosiklet federasyonu ülkemizde çok yeni bir federasyondur.İlk başkanı Spor Toto teşkilat başkanı Yunus Uçar,ikinci başkanıda Süleyman Memnun dur.Yani öyle çok gelen giden olmamıştır:wiinkk:
Muhalefet olsun diye bir şeyler yazmak kolay,yapıcı bir şeyler yazmaksa en zor şeydir.

Ben yukarıda sorular sordum ama gerek mod lardan gerekse üyelerden yapıcı bir şeyler hala duyamadım:bounce:

http://www.tmf.org.tr/mevzuat_ana.php

Sende yanılıyorsun. Tmf Türkiye Motosiklet Federasyonu sadece sporla ilgilenmiyor. En azından Ana Statülerinin 6 e-n-o maddeleri öyle demiyor! Ayrıca federasyon görevinin dışında motosikletlerle ilgilenmez, haksızlıklara tepki vermez, söz söylemez diye bir kuralda yok!
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
2009 dünya motokros şampiyonasında ktm çadırına saldırması ve kutlu torunlar ile kemal merkitin aracını taşlaması nedeniyle, hakkında 3 ay hak mahrumiyeti cezası verilmiş, bu süreçte başkanlık görevinden de alınmıştır. motosiklet camiasında davul zurnayla karşılanan bu olayın yan etkilerini merakla bekliyoruz

türkiye'de motosiklet sürücülüğünün ve motosiklet sporlarının mehter takımı havasında ilerlemesinden sorumlu şahsiyet. motosiklet kullanıcılarını iplemeyen, işinin sadece motosiklet yarışları olduğunu söyleyen, buna rağmen sporu, amatör bir spor olmaktan çıkaramayan ama her ne hikmetse, sürekli başta olan, motosiklet camiası tarafından genellikle haz edilmeyen, çoğu kimse tarafından bir an önce gitmesi için dua edilen, ayinler düzenlenen federasyon padişahı.

alıntıdır.

netde dosyası baya kabarık bir şahıs :mrgreen:
anlaşılan sevmeyen çok
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
2009 dünya motokros şampiyonasında ktm çadırına saldırması ve kutlu torunlar ile kemal merkitin aracını taşlaması nedeniyle, hakkında 3 ay hak mahrumiyeti cezası verilmiş, bu süreçte başkanlık görevinden de alınmıştır. motosiklet camiasında davul zurnayla karşılanan bu olayın yan etkilerini merakla bekliyoruz

türkiye'de motosiklet sürücülüğünün ve motosiklet sporlarının mehter takımı havasında ilerlemesinden sorumlu şahsiyet. motosiklet kullanıcılarını iplemeyen, işinin sadece motosiklet yarışları olduğunu söyleyen, buna rağmen sporu, amatör bir spor olmaktan çıkaramayan ama her ne hikmetse, sürekli başta olan, motosiklet camiası tarafından genellikle haz edilmeyen, çoğu kimse tarafından bir an önce gitmesi için dua edilen, ayinler düzenlenen federasyon padişahı.

alıntıdır.

netde dosyası baya kabarık bir şahıs :mrgreen:
anlaşılan sevmeyen çok

Eksisozluk ten alıntı yapmışsınız ben de tam okuyordum:mrgreen:
http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=süleyman+memnun
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
komik geldi tabi ama ben bu adama neden çamur atayım benim karım ne bundan

o kadar yazdık, sizi savunma modunda gördüm inanmadıklarınıza googledan araştırabilirsiniz . benim yazdıklarıma komik demeniz biraz ağır geldi bana

Sevgili osmaniyeli,sözlerim maksadını aştıysa özür dilerim.Alınmana hiç gerek yok.:rendeer:
Ayrıca kimseyi savunduğum falan yok.Ben sadece çamur at izi kalsın mantığına karşıyım.Zaten başında söylediğim gibi internet aleminde sevilmeyen birisi olduğunu yazmıştım.Bende yerine nasıl bir başkan aradığınızı sormuştum:wiinkk:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Sevgili osmaniyeli,sözlerim maksadını aştıysa özür dilerim.Alınmana hiç gerek yok.:rendeer:
Ayrıca kimseyi savunduğum falan yok.Ben sadece çamur at izi kalsın mantığına karşıyım.Zaten başında söylediğim gibi internet aleminde sevilmeyen birisi olduğunu yazmıştım.Bende yerine nasıl bir başkan aradığınızı sormuştum:wiinkk:

teşekkür ederim:rendeer: ben de yanlış anladım sanırım.

Başkan olarak dediğiniz gibi daha kötüsü de gelebilir. gelen gideni aratabilir
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
784
En başta yanıldığımız konu burası işte :)
TMF,Türkiye motosiklet sporları federasyonudur.Yani bir spor federasyonudur.Futbol,basketbol,voleybol vs.vs.federasyonu gibi.
Yani motosiklet sporları adına bir şeyler yapmakla yükümlüdür.
Motosilet ile ilgili diğer sorunlar devletin işidir.

Hem bunu diyeceksin. Hemde gidip Federasyonun Görevlerine

MADDE 6 – (1) Federasyonun görevleri şunlardır;
a) Motor sporlarının yurt düzeyinde dengeli bir şekilde yayılıp gelişmesini sağlamak,
b) Yurt dışındaki ve yurt içindeki, motosiklet sporu ile ilgili gelişmeleri izlemek, karşılıklı ilişki, yarışma, çalışma ve diğer faaliyetleri programlayıp bunları uygulamak, kontrol etmek,
e) Motosiklet ve sürücü malzemelerinin standartlarını tespit ederek, bunların yurt içinde üretilenlerin veya ithal edilenlerin standartlara uygunluğunu onaylamak,
n) Spor ve hobi amaçlı motosiklet sürüş eğitimi veren özel kurs ve eğitim programlarının standartlarını belirlemek ve onaylamak,
o) Motosiklet sürücülerinin haklarının korunması, diğer taşıtlara göre özel bir statüye kavuşturulması için kamu/özel her kurum/kuruluşla ve bakanlıklarla görüşmelerde bulunmak, bu konuda eğitim amaçlı panel ve toplantılar düzenlemek,

Yazacaksın. Bu ne perhiz bu ne lahan turşusu. Eğer TMF sadece "Motosiklet Sporu" ile ilgileniyorsa ne işi var bunlarla? Yok eğer bunlarda benim görevim diyorsa ne yapmış şimdiye kadar bu konularda. "Benim işim yarış düzenlemek" deyip çıkmış işin içinden. ÖTV arttırımına bile ses çıkarmamış. Motosikletin bu kadar vergilendirildiği bir ülkede tahtadan motosikletler üretip mi yaygınlaştıracak bu sporu? Yıllar sonra aklı biraz başına geliyor sadece yarış müsabakalarında kullanılacak olan motosikletlerde vergi avantajı sağlıyor. TMF'nin aklımda kalan tek o da sadece spora katkısı olan uygulaması budur.

Sevmek, sevmemekle bir şey değişmez. Ben sadece TMF'nin başında yukarda yazan maddeleri uygulayacak birini görmek istiyorum. "Benim işim sadece yarış düzenlemek" diyen birini değil.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
örnek olarak başka bir şey bulamadınız mı özürlüleri örnek veriyorsunuz ?

gözünüze mi battı insan olarak yaşama hakkı olanın hayatının biraz kolaylaştırılması ?

türkiye de 8 milyon küsür özürlü insan var ne kadar motosiklet kullanıcısı var ?

özürlü insan millet ve devlet tarafından özel muameleye tabii olma durumundaki insandır, kendi hayatını idame ettirmek için maddi, fiziksel ve psikolojik desteğe ihtiyaç duyar. belli ailenizde bu durumda bir insan yok, benim var ne olduğunu bilirim.

özürlü vakıflarının hiç biri doğru düzgün kulis yapmaz, özürlü hakları korunmaz, ciddi bir kısmının sosyal güvencesi yoktur, ailelerin bazıları cehaletlerinden insan içine çıkarmazlar, insan içine çıkarlar insanlıklarından utanırlar.
iş imkanları kısıtlıdır, girdikleri işlerin çoğunda beden işçisi olarak çlışmak zorunda bırakılırlar, özür gruplaına özel eğitim kurumları bir elin parmaklarını geçmez .....
vs vs vs vs vs vs vs

ne yazayım ki böyle bir tanımlamaya, içimden gelmiyor.
Süleyman Memnun için ise diyecek hiç bir şeyim yok, tanımam, etmem.
kısacası işim olmaz.

fazla tepki vermişşisiniz benimde ailemde özürlü (ler) var.. özürlü örneği vermemin tek nedeni belediyesel şehirsel nedenlerdi bu kadar bunun acıtasyonunu yapmak esas ayıp kaçar tabiki onlar her şeyin en iyisini en güzelini hak ediyorlar ne kadar zorlu bir hayat geçirdiklerini hepimiz biliyoruz..

ama bizler yolda yürüyen et parçalarıyız kamyon kamyonet otobüs arabaların arasında can pazarlığı yapıyoruz her gün.. ve pek çok kaza yapan motorcuda sağ kalırsa malumunuz kalıcı sakat kalıyor yani aslında her motorcuda potansiyel bir özürlü adayıdır.. ben bu bağlamda o örneği verdim..

necatik35

bir dahakine daha iyi ödevinizi çalışıp konu açınız kimsenin muhalefet için muhalefet yapdığı yok ben dediklerimin arkasındayım tmf kesinlikle sadece spor federasyonu değil tüzüğünü iyi okuyunuz motorsiklet firmalarının reklamlarından tutunda Motosiklet ve sürücü malzemelerinin standartlarını belirlemeye kadar geniş bir denetleme düzenleme ağına sahip federasyondur..

özellikle tüzükde şunu iyi okuyunuz dediğimin ne kadar doğru olduğunu anlıycaksınız

ikinci bölüm madde beşinci ikinci bendi

o) Motosiklet sürücülerinin haklarının korunması, diğer taşıtlara göre özel bir statüye kavuşturulması için kamu/özel her kurum/kuruluşla ve bakanlıklarla görüşmelerde bulunmak, bu konuda eğitim amaçlı panel ve toplantılar düzenlemek,


ilk yazımda bundan bahsettim ama her kez görmek istediği açıdan görmüş.. yukardaki maddeye göre şimdiye kadar bu federasyon ne yapmış tekrar soruyorum..
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
Federasyonun asıl görev tanımı yarış organizasyon vs gibi görünse de... motosiklet bence bir gönül işidir !!!!!!! Olay bana göre sadece LİSANS satmak değildir ....

Yani motosiklet federasyonunun başkanına yakışan iş, cadde motorcuları için de aktif çalışma içerisine girmesiydi ..... Kaldı ki pist motorcuları için olan başarılarınıda tartışmaya açabiliriz !!!! Memnun'u tanımam etmem , el vicdan konuşalım şimdi ;

* gazeteciler Sinan öldükten sonra pistteki koca delikleri görüntülerken Memnun halinden gayet memnun bir tavırla ölümde pist hatası olmadığını söylemedi mi ???


**** ayrıca esas Özür , fiziksel engeli ÖZÜR diye tanımlayan beyinsel özürdür .... ( arkadaşım sana sataşmıyorum yanlış anlama , engelliler derneğinin bile ismi özürlüler derneği bu ülkede, yani sorun bu tabiri dilimize yerleştirenlerde )
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
Sinan öldükten sonra suçu atmaya çalışma çabası,Kenana lisans çıkarmaktan aciz olması,KTM tekmelemesi bunlar yeni olaylar...

Necatik Yamaha servisleri rezaletti bu adamın,girerdiniz bir dayak yemediğiniz kalırdı.Biz de ondan uyuz oluyoruz.Federasyondaki tipler de çok artist diye sevmiyorlardı bunu;yoksa biz tanımayız etmeyiz.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
ben sözümü söyledim arkasındayım,
ne kadar anlıyorsanız o kadardır.
mesele bu değil süleyman memnun. o konuyu kapatalım uzatmanın gereği yok.

ben bu ülkeye dün geldim yarın giderim,
bu ülkede şunu öğrendim hak verilmez alınır, kimsenin sizin için hak almasını beklemeyin, hakkınızı arayın, uğrunda bedel ödeyin alın. başka türlü alacağınız hakkın kıymeti olmaz.

motosiklet ile alakalı bir ya da iki tane eğitim tadında toplantıya katıldım, eğitimler gereğinden fazla pahalı, devletin yaptığı gibi trafik cezaları ile kitle eğitilmez, daha doğru dürüst yarış pisti olmayan bir ülkede motorsporlarından bahsedilmez (f1 pisti kim ne derse desin bizim değil, bizim diyen var ise kiralamaya kalksın).

hem motosiklet hem de eğitimi maddi olarak ulaşılmaz boyutlara taşınıyor, asgari ücretin (halkın büyük kısmının standart ücreti 500-600 tl iken ) binler ile ifade edilen eğitimlere katılabilecek kitle sınırlıdır.

neyimiz düzgün ki bu da düzgün olsun, kaç tane kurumun başında halkçı yönetici var ki orada da olsun.

takmayın kafanıza başa göre tarak bulunur. bu da odur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst