Süleyman Memnun neden sevilmiyor????

Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
Profesyonel motorcu değilim.Bu yaştan sonrada olmayıda düşünmüyorum.

Vatandaş olarak tekmeleri fettan güzel süloya bir şey demediğim gibi başkalarınında herhangi bir şey diyeceğini zannemiyorum. Motorsiklet camiiasında oluşan tepkinin bence asıl nedeni , temsil ettiği kuruma ve makam yapması gereken tüm görevleri yapmadığı ve yapacağına dair en küçük bir emare göstermediği gibi . sıfatına ve makamına yakışmayan , o koltuğun ve ünvanın , kendisine sınırsız yetki ve kafasının her estiğini yapabilme gücünü verdiği , federasyon yekilerini ve yapırım gücünü paşa keyfi nasıl isterse , o yönde kullanabileceği ve kimseye hesap vermeyeceği , zannıyla hareket eden , mahalle kabadayısıvari , uygulamaları , hal ve tavırları.

Dernek , federerasyon veya konfederasyonlar gibi oluşumlar.kimsenin tapulu malı olmadığı gibi kimse ömür boyu böyle makamlarda oturmaz.makamı ve ünvanı ne olursa olsun , kimse buralarda keyfi yaptırım yapamayacağı gibi kişisel garezleriyle bir grubu ben yaptım oldu mantığıyla yerden yere vuramaz. vurursan süloya o yetkiyi veren sistem , sülodan o yetkiyi almayıda bilir.bugün 3 ay hak mahrumiyeti belki yarın ömür boyu men.

Ayrıca şahsi olarak tipine gıcığım.gıcık olma hakkımı kullanıyorum.böyle kafalar ve zihniyetler yüzünden , gerçekten bu sporu profesyonel olarak yapacak ve dünyaya Türkiyenin adını duyuracak , 2. bir kenanımız çıkamıyor.çıkamaz da.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst