- Katılım
- 20 Eki 2006
- Mesajlar
- 413
- Konu Yazar
- #1
selam tüm MT dostlarım
bu siteye üyeliğim yeni sayılır. azçok birçok arkadaş beni tanıyor. bende birçok arkadaş sahibi oldum. ne mutlu bana yeniyeni dostlarım dostluklarım için. gerçekten böyle bir gruba üye olmaktan çok memnunum.
eski nick im şulearıncı' ydı. bundan sonra yeni nick im SPEEDYGİRL ŞULE
ben buradayım efendim beklerim
hepinize sevgiler :queen:
bu siteye üyeliğim yeni sayılır. azçok birçok arkadaş beni tanıyor. bende birçok arkadaş sahibi oldum. ne mutlu bana yeniyeni dostlarım dostluklarım için. gerçekten böyle bir gruba üye olmaktan çok memnunum.
eski nick im şulearıncı' ydı. bundan sonra yeni nick im SPEEDYGİRL ŞULE
ben buradayım efendim beklerim
hepinize sevgiler :queen: