şulearıncı nick im değişti arkadaşlar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
selam tüm MT dostlarım
bu siteye üyeliğim yeni sayılır. azçok birçok arkadaş beni tanıyor. bende birçok arkadaş sahibi oldum. ne mutlu bana yeniyeni dostlarım dostluklarım için. gerçekten böyle bir gruba üye olmaktan çok memnunum.
eski nick im şulearıncı' ydı. bundan sonra yeni nick im SPEEDYGİRL ŞULE
ben buradayım efendim beklerim
hepinize sevgiler :queen:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
367
hayırlı ouğurlu olsun şu yeni nick ne zaman ıslatıcaz :D :D :mrgreen: :cherry:
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
aydınlı, nos, marantzz, hedowich, celsius, yıldırım 007, eroldayı hepinize teşekkürler:mrgreen:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şulecim yeni nickin hayırlı olsun gerçi nick önemli değil önemli olan senin bizlere verdiğin pozitif enerji ve arkadaşlığın yeni nickinle de tekrar hoşgeldin..

Başlığı yanlış yere açmışsın tanışma bölümüne taşıyorum :)
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
yeni nıckin hayırlı olsun.aman fazla speedy olmaman dileğiyle :p hoşgeldin :rendeer:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
148
şule nick in hayırlı olsun ilk toplantıda çaylar senden.böylece eski ile yeni arasında bir fark olmuş olur.:queen:
şimdi sen toplantıyada gelmezsin
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
şulecim yeni nickin hayırlı olsun gerçi nick önemli değil önemli olan senin bizlere verdiğin pozitif enerji ve arkadaşlığın yeni nickinle de tekrar hoşgeldin..

Başlığı yanlış yere açmışsın tanışma bölümüne taşıyorum :)

valla hoşgör kenancım beni henüz alışamadım bazı şeylere
düzeltmen için teşekkürler :rendeer:

turlabo aşkolsun tahmin etmen gerekir ben MT ciyim öyle 3 çaydan 5 yemekten korkmam motorcuyum kardeşim ben motorcuuuuuuuuu. bu toplantıya büyük ihtimalle gelemeyeceğim ama borcum olsun ilk toplantıda mutlaka çaylar benden.
benkaan zaten sen chopperla bana yetişemezsin (tabi birgün racing im olursa :p )
okansava temmuz vedat teşekkürleeeeeeeeeeeer :queen:
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst