Su taşıma işi için motor

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen beğenmediğin 1.6 99 v-tec cıvıc ı al yanına 2009 dizel era nı koy bakalım kalkıştan 10 saniye sonra cıvıc ı görebilicekmisin önünde :queen::queen::queen::queen: sonra toz yutarken kendi kendinbe teknoloji masalları anlat bi rivayete görre era lar ferrarileri bile tokatlıyomuşş :queen::queen::queen: emnm sen bile uyuyakalırsın bu masalın yarısında.......kalite konfor sürat arabası değil symbole rakip ticaret arabası era ötesi varmı ya clio yu al koy anca onla yarıştır

Yaw apachi amca sen ne anlarsın arabadan.Sen git 1.000cc racingle arabanın 2 satte gittiği yolu yarım saatte git.Ne işin olur senin arabayla falan.Adam başlık açmış su taşımak için scooter alıcam diye sen gelmişsin bu başlıkta apaçilikten gelme geçmişinle sallıyosun kafadan.Sen ne anlarsın scooterdan arabadan.Git sen bi tane binlik kawasaki al.İstanbul'dan izmir'e 3 satte git.Yorma kafanı böyle küçük şeylere :queen:

Hadi ben kaçtım ....
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
Yaw apachi amca sen ne anlarsın arabadan.Sen git 1.000cc racingle arabanın 2 satte gittiği yolu yarım saatte git.Ne işin olur senin arabayla falan.Adam başlık açmış su taşımak için scooter alıcam diye sen gelmişsin bu başlıkta apaçilikten gelme geçmişinle sallıyosun kafadan.Sen ne anlarsın scooterdan arabadan.Git sen bi tane binlik kawasaki al.İstanbul'dan izmir'e 3 satte git.Yorma kafanı böyle küçük şeylere :queen:

Hadi ben kaçtım ....

adam su taşıycam diyoken senin ne işin var ozaman kymco yla burda :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:22 ----------

eğer bi cup almış olsaydın türkiyenn en ünlü apaçisii olabilirdin bu saçma tarzla beni destekleyen varmı bu konuda :queen:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
Allah'ını seven biri enseme kürek sapıyla vurup öldürsün beni....
adamın verdiği örneklere bak ya.....
delirecem...v tech-i neyle ölçüüyor....
yok viraja girmiş asfalt öpmüş...
yok ben daha bununla muhattap olmam....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yahu şunu ciddiye alıp yazmayın.... Daha çocuk...:p:p
140 olmuş mesaj..... Su dan girdi konu v-tech ten çıktı.. Ne ERA ymış... Mübarek ERASMUS.... :queen::queen:

Kıçıkırık hyundai yi honda ile kıyaslayan adam.... Nasıl laf anlatabilirsiniz ki?....

Konuyu şikayet edicem..Kitlesinler..... Artık meydan muharebesine döndü.....:queen::queen:
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
Allah'ını seven biri enseme kürek sapıyla vurup öldürsün beni....
adamın verdiği örneklere bak ya.....
delirecem...v tech-i neyle ölçüüyor....
yok viraja girmiş asfalt öpmüş...
yok ben daha bununla muhattap olmam....

dışlamakla olmaz topluma kazandırmak lazım aslında ama bunun için çok geç kalınmışş :queen::queen::queen::queen: beyin 4 duvar arasında kilitli sonsuza kadr öyle kalıcak sanırım aynı düşüncelerle algıya kapalı anlamak istediğini anlıyo ........günümüzn en büyük ruh hastalığı bu
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
dışlamakla olmaz topluma kazandırmak lazım aslında ama bunun için çok geç kalınmışş :queen::queen::queen::queen: beyin 4 duvar arasında kilitli sonsuza kadr öyle kalıcak sanırım aynı düşüncelerle algıya kapalı anlamak istediğini anlıyo ........günümüzn en büyük ruh hastalığı bu

Tek suçlu var burda.... Milli Eğitim Bakanlığı.... :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
ağalar ben vallah bittim....
era yı yapan koreliyi getirsek o bile şaşırır...
la biz bilmeden ne yapmışık derler....
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
hızlı ve öfkeliyi burda herkez izlemiştir orada ne diyodu japon adam garajda altına bi hyundai vericek değildim diyip aşaladı :D mitsubıshi lanser vermişti drift YAPMASINI öğrensin diye:D era sınıfında gitsin symbol clio albeayla yarışsın :D neyse yaa gülmekte biyere kadar adamın baya bi dili bozuk konu kilitlensin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dışlamakla olmaz topluma kazandırmak lazım aslında ama bunun için çok geç kalınmışş :queen::queen::queen::queen: beyin 4 duvar arasında kilitli sonsuza kadr öyle kalıcak sanırım aynı düşüncelerle algıya kapalı anlamak istediğini anlıyo ........günümüzn en büyük ruh hastalığı bu

Ah be apachi amca asıl seni topluma kazandırmak lazım ama bu yaşa kadar bişey öğrenememişsin.Ben ne desem nafile.Bıkmadın mı racingle arabalara makas atmaktan.Ne güzel 150cc ye dönüş yapmışsın ama yine gözün racingde.Yapışacaksın bi kamyonun arkasına sivrisinek gibi.Ondan sonra jileyle kazıcaklar seni.Gel seni topluma kazandıralım.Hayat güzel , çiçekler böcekler bahar gelmiş.Gel sen vazgeç bu racing sevdasından.Senin yaşındakiler atlamış maxiscootera bakına bakına geziyolar.Senin aklın bi karış havada.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:15 ----------

Allah'ını seven biri enseme kürek sapıyla vurup öldürsün beni....
adamın verdiği örneklere bak ya.....
delirecem...v tech-i neyle ölçüüyor....
yok viraja girmiş asfalt öpmüş...
yok ben daha bununla muhattap olmam....

Ah be kardeşim bu kadar dövünmene gerek yok.8 valf 16 valf hepsini kullandık.Arada bi fark yok.Honda ne yapmış?8 valfden 16 valfe dönüşen sistem yapmış.iyi halt mı yapmış.Bi moka yaramaz.Eskiden marifet sanmış insanlar ama eskide kaldı artık.Hyudainin teknolojisi çok üstün.Adamlar diğer dizelleri bilgisayara sokuyo 2 sayfa veri çıkıyo.Ama hyundaininkindem 10 sayfa veri çıkıyo.Motora giren çıkan hava motorin bir sürü sensörle ölçülüp beyinde değerlendiriliyo.Üzülme bi gün sende km'de 40 kuruş yakan arabandan kurtulup 20 kuruş yakan daha performanslı bir dizele geçersin.
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
KYMCO NUN RACİNG MODELLERİ NERDE ÇOK KONUŞMA DA LİNK AT BAKALIM GÖRELİM TEKNOLOJİYİ HADİ BUYURR :queen:

Ah be apachi amca asıl seni topluma kazandırmak lazım ama bu yaşa kadar bişey öğrenememişsin.Ben ne desem nafile.Bıkmadın mı racingle arabalara makas atmaktan.Ne güzel 150cc ye dönüş yapmışsın ama yine gözün racingde.Yapışacaksın bi kamyonun arkasına sivrisinek gibi.Ondan sonra jileyle kazıcaklar seni.Gel seni topluma kazandıralım.Hayat güzel , çiçekler böcekler bahar gelmiş.Gel sen vazgeç bu racing sevdasından.Senin yaşındakiler atlamış maxiscootera bakına bakına geziyolar.Senin aklın bi karış havada.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:15 ----------

ewet ama burgmanla majesty le geziyo benm yaşımdakiler kymcoya bincek cAHİL yaşı çookk geride bırakıyolar ASKERE GİDİNCE :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
KYMCO NUN RACİNG MODELLERİ NERDE ÇOK KONUŞMA DA LİNK AT BAKALIM GÖRELİM TEKNOLOJİYİ HADİ BUYURR :queen:

Ah be apachi amca asıl seni topluma kazandırmak lazım ama bu yaşa kadar bişey öğrenememişsin.Ben ne desem nafile.Bıkmadın mı racingle arabalara makas atmaktan.Ne güzel 150cc ye dönüş yapmışsın ama yine gözün racingde.Yapışacaksın bi kamyonun arkasına sivrisinek gibi.Ondan sonra jileyle kazıcaklar seni.Gel seni topluma kazandıralım.Hayat güzel , çiçekler böcekler bahar gelmiş.Gel sen vazgeç bu racing sevdasından.Senin yaşındakiler atlamış maxiscootera bakına bakına geziyolar.Senin aklın bi karış havada.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:15 ----------

ewet ama burgmanla majesty le geziyo benm yaşımdakiler kymcoya bincek cAHİL yaşı çookk geride bırakıyolar ASKERE GİDİNCE :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:


Ah ulan ah ne milletiz yahu.Ayranımız yok içmeye , tahteravanla gidiyoz zıçmaya.8 bin TL'lik xciting250 , 13 küsür bin TL'lik xciting500'den bahsediyoruz.Adam kalkmış 24 bin liralık burgmandan , 30 küsür bin liralık yamaha t-maxdan bahsediyo.Önünüze satış rakamlarını koyuyoruz hala daha suzuki , yamaha diyosunuz.Var mı bu markalara bu kadar para döken bi tane enayi.Koskoca Türkiye'de sıfır çekiyo o bahsettiğin modeller.Eskiden fiyatları uygundu alan aldı.Şimdi ikinci el piyasasında onun bunun elinde kilometresiyle oynana oynana yalama oldu onlar.Kimse ikinci elini de almaz oldu.Sen hala daha hayaller aleminde uçuştasın.Burgmanın , yamahanın yerini xciting aldı.Sen hala daha uykudasın.Atı alan üsküdarı geçti.
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
KYMCO NUN RACİNG MODELLERİ NERDE ÇOK KONUŞMA DA LİNK AT BAKALIM GÖRELİM TEKNOLOJİYİ HADİ BUYURR :queen:



Ah ulan ah ne milletiz yahu.Ayranımız yok içmeye , tahteravanla gidiyoz zıçmaya.8 bin TL'lik xciting250 , 13 küsür bin TL'lik xciting500'den bahsediyoruz.Adam kalkmış 24 bin liralık burgmandan , 30 küsür bin liralık yamaha t-maxdan bahsediyo.Önünüze satış rakamlarını koyuyoruz hala daha suzuki , yamaha diyosunuz.Var mı bu markalara bu kadar para döken bi tane enayi.Koskoca Türkiye'de sıfır çekiyo o bahsettiğin modeller.Eskiden fiyatları uygundu alan aldı.Şimdi ikinci el piyasasında onun bunun elinde kilometresiyle oynana oynana yalama oldu onlar.Kimse ikinci elini de almaz oldu.Sen hala daha hayaller aleminde uçuştasın.Burgmanın , yamahanın yerini xciting aldı.Sen hala daha uykudasın.Atı alan üsküdarı geçti.

yaa daha hala konuşuyosun bana bitane kymco racing göster de alalım çok met ettiiğn markadan ozaman hani en iyi motorlar onda ya yoksa sadece çocuk scooter i maxi scooteri mi yapıyo o marka :queen::queen::queen::queen: üzerinde 200 yazanları biile 160 cc hangi enayilere kakalıyolar çok açık :D
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ah ulan ah ne milletiz yahu.Ayranımız yok içmeye , tahteravanla gidiyoz zıçmaya.8 bin TL'lik xciting250 , 13 küsür bin TL'lik xciting500'den bahsediyoruz.Adam kalkmış 24 bin liralık burgmandan , 30 küsür bin liralık yamaha t-maxdan bahsediyo.Önünüze satış rakamlarını koyuyoruz hala daha suzuki , yamaha diyosunuz.Var mı bu markalara bu kadar para döken bi tane enayi.Koskoca Türkiye'de sıfır çekiyo o bahsettiğin modeller.Eskiden fiyatları uygundu alan aldı.Şimdi ikinci el piyasasında onun bunun elinde kilometresiyle oynana oynana yalama oldu onlar.Kimse ikinci elini de almaz oldu.Sen hala daha hayaller aleminde uçuştasın.Burgmanın , yamahanın yerini xciting aldı.Sen hala daha uykudasın.Atı alan üsküdarı geçti.

Kardeş.
Bak kullandıgın kelimeler çok yanlış.
Uslubunu biraz düzelt.
Bu forumda bi motora 30.000 EURO veren adamlar da var.
Bu adamlar enayimi oluyor?
Parası olan gider alır. Allah güle güle kullanmayı nasip etsin der geçersin.
Zaman zaman eleştiri hakkında olabilir.
Ama eleştiriyi hakarete dökersen orada işler değişir.
O zaman karşı tarafada hakaret etme hakkı doğar, buda hiç hoş olmaz.
Tadını kaçırma..
Ayıptır.. Forum'u biribirimize zehir etmenin anlamı yok..
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
525
Yaş ortalaması çok düştü bu konuda lafım ısrarla tartışan herkesedir. İyice makaraya sardı bu konu. Su taşımak için motor ile başladı, hyundai era, kymco x-citing, racing motorlar ve başka bir sürü şey üzerine dağıldı. Sizi ciddiyete davet ediyorum efendim :queen:

Ne diyorduk? Sym Fiddle a baktınız mı?(Konu sahibine soruyorum!)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaa daha hala konuşuyosun bana bitane kymco racing göster de alalım çok met ettiiğn markadan ozaman hani en iyi motorlar onda ya yoksa sadece çocuk scooter i maxi scooteri mi yapıyo o marka :queen::queen::queen::queen: üzerinde 200 yazanları biile 160 cc hangi enayilere kakalıyolar çok açık :D

O çok meşhur İtalyanların 300'lükleine bak bakalım kaç cc.Beverly300 263cc ve 22.5 beygir gücünde.Benim xciting250 ile aynı beygir gücüne sahip.Kimin kimi enayi yerine koyduğu çok belli.Bi de o italyanlar utanmadan o 22.5 beygirlik 300'lüklerine 13-14 bin TL fiyat çekiyolar.Ama gidip kymco'nun downtown300'ünü 12 bin TL'ye alıyosun , 299cc 29 beygir gücün tadını çıkarıyosun.
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
Yaş ortalaması çok düştü bu konuda lafım ısrarla tartışan herkesedir. İyice makaraya sardı bu konu. Su taşımak için motor ile başladı, hyundai era, kymco x-citing, racing motorlar ve başka bir sürü şey üzerine dağıldı. Sizi ciddiyete davet ediyorum efendim :queen:

Ne diyorduk? Sym Fiddle a baktınız mı?(Konu sahibine soruyorum!)

fiddle sosyetik kibar motor gelmez öle işlere yaa:) manita gezdirilir onla :) suyu çıktı bu konunun hakkaten
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fiddle sosyetik kibar motor gelmez öle işlere yaa:) manita gezdirilir onla :) suyu çıktı bu konunun hakkaten

Yaw zaten sen ss'cisin senin ne işin var bu konuda.Sazan gibi atladın bi yerde.Şimdi çıkamıyosun işin içinden.Ne yazsan cevabını alıyosun.Yazacak bişeyin kalmadı.Sen git gazcıtim.org'un sayfasına orda biraz tek teker muhabbeti yap.Burası aştı seni.Kapsama alanının dışında kalıyo scooter , kymco muhabbeti.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
317
Abiler çok komiksiniz yav:cherry:Konuyu açan arkadaş alt tarafı damacana su taşımak için scooter alacak...Abi sen en iyisi al bir hayabusa,Galaksinin en hızlı alo su bayi ol:mrgreen: Resmen dolmuşçu kahvesi gibi olmuş,Çiçek Abbas'la Şakir'in kapışması gibi...:cherry:...Bir markaya bu denli bağlanılmaz ki arkadaş.İsteyen istediğini alır.Parası çok olan istediği motora,arabaya istediği parayı verir...Karikatür dergisi yazıları gibi okuyorum...:mrgreen:...Herkes motoruna,arabasına güle güle pinsin:):mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeş.
Bak kullandıgın kelimeler çok yanlış.
Uslubunu biraz düzelt.
Bu forumda bi motora 30.000 EURO veren adamlar da var.
Bu adamlar enayimi oluyor?
Parası olan gider alır. Allah güle güle kullanmayı nasip etsin der geçersin.
Zaman zaman eleştiri hakkında olabilir.
Ama eleştiriyi hakarete dökersen orada işler değişir.
O zaman karşı tarafada hakaret etme hakkı doğar, buda hiç hoş olmaz.
Tadını kaçırma..
Ayıptır.. Forum'u biribirimize zehir etmenin anlamı yok..

Yok işte yok.O yüzden bu kadar rahat konuşuyorum.Koskoca Türkiye'de bi tane sıfır km. burgman alan , tmax alan yok.Önünüze resmi satış rakamlarını koyuyorum.Kimsenin almadığını bildiğimden bu kadar kesin konuşuyorum.
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
Yaw zaten sen ss'cisin senin ne işin var bu konuda.Sazan gibi atladın bi yerde.Şimdi çıkamıyosun işin içinden.Ne yazsan cevabını alıyosun.Yazacak bişeyin kalmadı.Sen git gazcıtim.org'un sayfasına orda biraz tek teker muhabbeti yap.Burası aştı seni.Kapsama alanının dışında kalıyo scooter , kymco muhabbeti.

ölyle olsa herkes benim saçmaladığımı söylerdi farkına var artık herkes senin dengesiz olduğunu düşünüyo :D:D cevabını onlarca defa ıspatlı kanıtlı aldın ama okadar yüzsüzsün kiii yuh artık yaa.

al sen salak motoruna okadar para vericeğine 300 lük 23 beygir makine hemde kalite hemde aynı para hadi buna da b.k at ta artık ağzımızla gülmeye yorulduk sana yaaa :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...rly-300-i-e-rst-2011-motostop-30925936/detay/

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:17 ----------

Abiler çok komiksiniz yav:cherry:Konuyu açan arkadaş alt tarafı damacana su taşımak için scooter alacak...Abi sen en iyisi al bir hayabusa,Galaksinin en hızlı alo su bayi ol:mrgreen: Resmen dolmuşçu kahvesi gibi olmuş,Çiçek Abbas'la Şakir'in kapışması gibi...:cherry:...Bir markaya bu denli bağlanılmaz ki arkadaş.İsteyen istediğini alır.Parası çok olan istediği motora,arabaya istediği parayı verir...Karikatür dergisi yazıları gibi okuyorum...:mrgreen:...Herkes motoruna,arabasına güle güle pinsin:):mrgreen:

yaa bulduk bi maymun oynatıyoruz ortada sen de eğlencmizi mi kıskanıyon izle işte muhabbet bitmiyo malzeme bol tadını çıkar :wiinkk::queen::queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst