Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen beğenmediğin 1.6 99 v-tec cıvıc ı al yanına 2009 dizel era nı koy bakalım kalkıştan 10 saniye sonra cıvıc ı görebilicekmisin önünde :queen::queen::queen::queen: sonra toz yutarken kendi kendinbe teknoloji masalları anlat bi rivayete görre era lar ferrarileri bile tokatlıyomuşş :queen::queen::queen: emnm sen bile uyuyakalırsın bu masalın yarısında.......kalite konfor sürat arabası değil symbole rakip ticaret arabası era ötesi varmı ya clio yu al koy anca onla yarıştır
Yaw apachi amca sen ne anlarsın arabadan.Sen git 1.000cc racingle arabanın 2 satte gittiği yolu yarım saatte git.Ne işin olur senin arabayla falan.Adam başlık açmış su taşımak için scooter alıcam diye sen gelmişsin bu başlıkta apaçilikten gelme geçmişinle sallıyosun kafadan.Sen ne anlarsın scooterdan arabadan.Git sen bi tane binlik kawasaki al.İstanbul'dan izmir'e 3 satte git.Yorma kafanı böyle küçük şeylere :queen:
Hadi ben kaçtım ....