- Katılım
- 16 Şub 2011
- Mesajlar
- 176
- Konu Yazar
- #1
sakın eyvah buda o sese düşkün apaçilerden diye düşünmeyin sadece merakımdan soruyorum
.
şinci ortadan dalıyorum konuya. mesela 2 silindirli motosikletler genelde hoş bir ses çıkartır misal ninja 250 ama 250 cc chopperlar daha farklı capur çupur diye ses çıkartır .neden iikiside 2 sikindirli olmasına ramen farklı ses çıkartıyor ? 2. sorum bu 4 silindirli motorlar da 2 silindir daha olmasına ramen onlar neden vın vın diye ses çıkartır ?:silent:
şinci ortadan dalıyorum konuya. mesela 2 silindirli motosikletler genelde hoş bir ses çıkartır misal ninja 250 ama 250 cc chopperlar daha farklı capur çupur diye ses çıkartır .neden iikiside 2 sikindirli olmasına ramen farklı ses çıkartıyor ? 2. sorum bu 4 silindirli motorlar da 2 silindir daha olmasına ramen onlar neden vın vın diye ses çıkartır ?:silent: