ßuda Benim Motorum :)

Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
hayırlı olsun kardeş kazasız belasız bende yanak atcam motora inş. Selamlar
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
2 / 2,5 yıl önceki halim geldi gözümün önüne:salut: hayırlı olsun. BU YORUMDAN SOONRA Bİ ÇOK KİŞİ AYNALARINI TAK DİYECEKTİR. HAKLILAR. NE KADAR MOTORA YAKIŞMASADA AYNA GEREKLİ.
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok ciğerli makina maşallah 140-150 yapmıştık zamanında
 
Katılım
4 Eki 2011
Mesajlar
340
herkeze tesekkur ederm ayna konusunu haklısın gerekli ama yapıcak bişey yok gençlik ateşi :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
senin kaportalar bi çatlamaya başlasında sen o zaman görürsün ateşi:queen:
 
Katılım
22 Tem 2011
Mesajlar
255
Hayırlı olsun. Allah kazasız, belasız, hayırlı sürüşler nasip eder inşallah...
 
Katılım
4 Eki 2011
Mesajlar
340
senin kaportalar bi çatlamaya başlasında sen o zaman görürsün ateşi:queen:


aynalarla kaportanın ne alaka oldugunu çözemedm ama nese :D bu arada motoru alalı 2 sene oluyo bu forumu yeni buldum o yüzden paylasdım 2 seneden beri çatlama yok allaha şukur :) elimiz anahtarda tutuyo arada yokluyorm gerekli bakımlarını yapıyorum gözum gibi bakıyorum suana kadar bi sıkıntı yasamadım kardesm
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
klasik cup işte...
nedense herkesin cup u aynı...
sök aynaları yanına bi kaç yazı yaz, soba borusu gibi bi ekzoz yap işte bu...
daha ilerisi yok...
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
dostum bende bu motor almak istiyorum genelde şehiriçi kullanıcam ayda 1 uzun yol yapıcam rahatlığı nasıl sürüş konforu max 2000tl para var oda taksitle
 
Katılım
4 Eki 2011
Mesajlar
340
dostum bende bu motor almak istiyorum genelde şehiriçi kullanıcam ayda 1 uzun yol yapıcam rahatlığı nasıl sürüş konforu max 2000tl para var oda taksitle


rahlık ve sürüs konforu diger cuplara göre oldukca fazla :) tavsiye ederm yani cuplarda tekdr suan 2011 modelleri cıkdıgı söyleniyo onlardan al bide modialın Snappy X cuplar cıkdı onlardan alıcagını mfh al :)
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
çok saolun balıkesirde çok görüyorum bu motordan hem torkuda diğer cuplara göre yüksek ordan belli motorun kalitesi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst