- Katılım
- 4 Eki 2011
- Mesajlar
- 340
- Konu Yazar
- #1


Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
ßALIKESİR-Edremit ten Saygılarla İyi ForumLar



senin kaportalar bi çatlamaya başlasında sen o zaman görürsün ateşi:queen:
klasik cup işte...
nedense herkesin cup u aynı...
sök aynaları yanına bi kaç yazı yaz, soba borusu gibi bi ekzoz yap işte bu...
daha ilerisi yok...
dostum bende bu motor almak istiyorum genelde şehiriçi kullanıcam ayda 1 uzun yol yapıcam rahatlığı nasıl sürüş konforu max 2000tl para var oda taksitle
çok saolun balıkesirde çok görüyorum bu motordan hem torkuda diğer cuplara göre yüksek ordan belli motorun kalitesi
hayırlı olsun hemşo, aman diyeyim egzozunu açma. tekerin düz bassın.