ßuda Benim Motorum :)

Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
hayırlı olsun kardeş kazasız belasız bende yanak atcam motora inş. Selamlar
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
2 / 2,5 yıl önceki halim geldi gözümün önüne:salut: hayırlı olsun. BU YORUMDAN SOONRA Bİ ÇOK KİŞİ AYNALARINI TAK DİYECEKTİR. HAKLILAR. NE KADAR MOTORA YAKIŞMASADA AYNA GEREKLİ.
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok ciğerli makina maşallah 140-150 yapmıştık zamanında
 
Katılım
4 Eki 2011
Mesajlar
340
herkeze tesekkur ederm ayna konusunu haklısın gerekli ama yapıcak bişey yok gençlik ateşi :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
senin kaportalar bi çatlamaya başlasında sen o zaman görürsün ateşi:queen:
 
Katılım
22 Tem 2011
Mesajlar
255
Hayırlı olsun. Allah kazasız, belasız, hayırlı sürüşler nasip eder inşallah...
 
Katılım
4 Eki 2011
Mesajlar
340
senin kaportalar bi çatlamaya başlasında sen o zaman görürsün ateşi:queen:


aynalarla kaportanın ne alaka oldugunu çözemedm ama nese :D bu arada motoru alalı 2 sene oluyo bu forumu yeni buldum o yüzden paylasdım 2 seneden beri çatlama yok allaha şukur :) elimiz anahtarda tutuyo arada yokluyorm gerekli bakımlarını yapıyorum gözum gibi bakıyorum suana kadar bi sıkıntı yasamadım kardesm
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
klasik cup işte...
nedense herkesin cup u aynı...
sök aynaları yanına bi kaç yazı yaz, soba borusu gibi bi ekzoz yap işte bu...
daha ilerisi yok...
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
dostum bende bu motor almak istiyorum genelde şehiriçi kullanıcam ayda 1 uzun yol yapıcam rahatlığı nasıl sürüş konforu max 2000tl para var oda taksitle
 
Katılım
4 Eki 2011
Mesajlar
340
dostum bende bu motor almak istiyorum genelde şehiriçi kullanıcam ayda 1 uzun yol yapıcam rahatlığı nasıl sürüş konforu max 2000tl para var oda taksitle


rahlık ve sürüs konforu diger cuplara göre oldukca fazla :) tavsiye ederm yani cuplarda tekdr suan 2011 modelleri cıkdıgı söyleniyo onlardan al bide modialın Snappy X cuplar cıkdı onlardan alıcagını mfh al :)
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
çok saolun balıkesirde çok görüyorum bu motordan hem torkuda diğer cuplara göre yüksek ordan belli motorun kalitesi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst