SS çilerin aylık giderleri

Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
yorumları okudum ve şu kanıya vardım CANIM SCOOTER IM BENİMMMM ::160::
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Bir kere görsem Racing motorun yağını kendim değiştirebilirim.

Ya da bizim yağcılara motoru veririm, onlar değiştirir.

Atölyede hava filtresi, zincir bakımı yapılabilir.

Lastikler desek, yaşım şimdi 35, ben Racing alasıya yaşım olur 38-40, o yaşta da lastik yakmaya utanırım, hülasa lastiklerim daha uzun süre gider.

Geriye ne kaldı? Balatalar, benzin.

Benim bu işe baya baya kafam yatıyor, scooterden sonra büyük motora geçeceğim:)
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
tamam sayıyorum yeter dalga geçmeyin adamla:pr:
lastik don,2 ytl
tespik 5 ytl
göğüse kıl ektirme 50 ytl
beyaz çoraplar 500 kuruş
fites uyumlu köseleler 20 ytl
saçları otomatik yana yatıran jöle 10 ytl
aerodinamik kürdan beleş
bunların yanında lastik yağ benzin gibi masrafların olur ama bunlar şart:queen:
iyice saçmaladım akşam akşam:p
 
Katılım
26 Ağu 2008
Mesajlar
12
arkadaslar bu konuyu acarken baya bi masraflarin cikacagini biliodum evet cok pahalı bi hobi ss ama sakın ha sakın unutmayın ki en pahalısı canimiz herseyi para ile ortebiliriz para kazanılır odenılır ama canımız gittimi para ile odeyemeyiz ilginiz icin cok tesekkurler artik bi ss alcaz umarim fazla pahalıya patlamaz bize
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
tamam sayıyorum yeter dalga geçmeyin adamla:pr:
lastik don,2 ytl
tespik 5 ytl
göğüse kıl ektirme 50 ytl
beyaz çoraplar 500 kuruş
fites uyumlu köseleler 20 ytl
saçları otomatik yana yatıran jöle 10 ytl
aerodinamik kürdan beleş
bunların yanında lastik yağ benzin gibi masrafların olur ama bunlar şart:queen:
iyice saçmaladım akşam akşam:p

Sen yat uyu oğlum.Bu akşam iyice kendinden geçmişsin::deliir::
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Bir kere görsem Racing motorun yağını kendim değiştirebilirim.

Ya da bizim yağcılara motoru veririm, onlar değiştirir.

Atölyede hava filtresi, zincir bakımı yapılabilir.

Lastikler desek, yaşım şimdi 35, ben Racing alasıya yaşım olur 38-40, o yaşta da lastik yakmaya utanırım, hülasa lastiklerim daha uzun süre gider.

Geriye ne kaldı? Balatalar, benzin.

Benim bu işe baya baya kafam yatıyor, scooterden sonra büyük motora geçeceğim:)

benim motorum naked ama masraf yonunden sslerden assa kalır yanı yok hatta daha masraflı

yag onlar 3litre alıo bn 4 buji aynı yag filtresi aynı balatalar aynı yakıt aynı smd bakınca bn ayda 1bck lira harcıyomuyum hayır cogu işini kendim yapıyorum

dediin gibi yag dgstrmek kolay iş brz elinin ayarı varsa yaparsın

yag filtresi eger dişi tutuyosa 5liraya sanayide dolu:cherry:

buji ztn ole 3-5 gunde dgsen bisey diil

lastikleri adam gbi kullanırsan onlarda seni cabucak uzmez

fren balatalarının omru senn kullanımına baglı elin frende gezmezsen onlarda cabucak bitmez

tek sorun aslında yne yakıta gelio dgrleri oyle yada boyle hallolan seyler:wiinkk:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
tamam sayıyorum yeter dalga geçmeyin adamla:pr:
lastik don,2 ytl
tespik 5 ytl
göğüse kıl ektirme 50 ytl
beyaz çoraplar 500 kuruş
fites uyumlu köseleler 20 ytl
saçları otomatik yana yatıran jöle 10 ytl
aerodinamik kürdan beleş
bunların yanında lastik yağ benzin gibi masrafların olur ama bunlar şart:queen:
iyice saçmaladım akşam akşam:p


senin uyku vaktin geldi koçum.hadi iyi geceler.tatlı rüyalar:p
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
Benim gözüm 125'lik derbinin sadece yakıtı ile yağ masrafını kesmemişti mesela:queen:
Bu arada cidden masraflı.Scooterda benzin alırken depom hemen doluyordu.Bunda adam koydukça koyuyo koydukça koyuyo.Eğilip delik var mı diye bir baksam mı diye düşünmedim değil:pale:
600 gibi bir ss'i düşünmek bile istemiyorum...


eee gülü seven dikenine katlanır.... :cat:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Bir erkek evlenince aylık ekstra gideri nasıl artıyorsa bu da ona yakın valla:cyclopsan. Hiç küçümsenecek bi para değil. Kız alma motor al yani...

Şimdi düşünüyorumda o tüylerimizi diken diken edip bağımlılık yapan müthiş egzoz sesleri benzin faturalarını gördükçe evdeki kadın dırdırı gibi gelmesin sonradan?:mrgreen:
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
32
Bir erkek evlenince aylık ekstra gideri nasıl artıyorsa bu da ona yakın valla:cyclopsan. Hiç küçümsenecek bi para değil. Kız alma motor al yani...

Şimdi düşünüyorumda o tüylerimizi diken diken edip bağımlılık yapan müthiş egzoz sesleri benzin faturalarını gördükçe evdeki kadın dırdırı gibi gelmesin sonradan?:mrgreen:

4 sesi herşeye değer göze gelmez.karı alacağıma 600rr ım olsun eyvallah...:mrgreen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
benim motorum naked ama masraf yonunden sslerden assa kalır yanı yok hatta daha masraflı

yag onlar 3litre alıo bn 4 buji aynı yag filtresi aynı balatalar aynı yakıt aynı smd bakınca bn ayda 1bck lira harcıyomuyum hayır cogu işini kendim yapıyorum

dediin gibi yag dgstrmek kolay iş brz elinin ayarı varsa yaparsın

yag filtresi eger dişi tutuyosa 5liraya sanayide dolu:cherry:

buji ztn ole 3-5 gunde dgsen bisey diil

lastikleri adam gbi kullanırsan onlarda seni cabucak uzmez

fren balatalarının omru senn kullanımına baglı elin frende gezmezsen onlarda cabucak bitmez

tek sorun aslında yne yakıta gelio dgrleri oyle yada boyle hallolan seyler:wiinkk:

Muharremcim tüm bunları yaparsan motorun garanti dışı kalır.

Mesela benim garantiden eğri mi duruyo ne diye sağ aynam değişti.

Motorum yağ eksiltiyor, şimdilik garantiden yağ koydurtuyorum ama istediğim anda yeni motor takabileceklerini söylediler tabiki garantiden, ha garantiden olmazsa nolur bi sormak lazım senin oto sanayicilere motor kaça takarlar.:p
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Bir erkek evlenince aylık ekstra gideri nasıl artıyorsa bu da ona yakın valla:cyclopsan. Hiç küçümsenecek bi para değil. Kız alma motor al yani...

Şimdi düşünüyorumda o tüylerimizi diken diken edip bağımlılık yapan müthiş egzoz sesleri benzin faturalarını gördükçe evdeki kadın dırdırı gibi gelmesin sonradan?:mrgreen:

Süper yorum ya:cat:
Lastik önemli bir husus SS sahibi olupta sadece diş derinliği azalan lastikler değiştirilmez,lastik zamanla sertleşir buda en basitinden virajlara rahat girememe veya kayma vs... gibi şeyler olur.SS motorada sert hamurlu takılmaz (nacizhane fikrim ;şöyle yumuşak hamur taktırılır ki virajlarda limitleri zorla),takılır belki ama zaten genelde orta sert veya yumuşak hamurlu ss lastikleri piyasada satılıyor.Benzin zaten kullanmana bağlı,bakımını asla kendim yapmazdım ss sahibi olsaydım hatta her hangi bir ustayada yaptırmazdım,sadece yetkili servisine yaptırırdım malum zamane motorları artık servislerde bilgisayara bağlanıp hava-yağıt oranı arızası ıvırı zıvırı hemen çıkıyor.Bakım demekte birtek yağ-yağ filtresi buji hava fltresi değiştirmek temizlemek değil,yeri gelir sibop ayarı gerekir belli kilometrelerde.Kullanma kitapçığında yazsada bir çok servis motordan ses gelmediği sürece açıpta bir bakmaz.Ama çoğu motorda belli aralıklarla sibop kontrolü ,gerekiyorsa ayarı yazar...Egzoz taktırmak kişinin kendisine kalmış ss motoru olupta orjinal egzozuylada güzel gazlayanlra var,çokta şart değil bence...Çok masraflı ya benim gibi pimpirikli adama göre değil bu ss olayı...
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Muharremcim tüm bunları yaparsan motorun garanti dışı kalır.

Mesela benim garantiden eğri mi duruyo ne diye sağ aynam değişti.

Motorum yağ eksiltiyor, şimdilik garantiden yağ koydurtuyorum ama istediğim anda yeni motor takabileceklerini söylediler tabiki garantiden, ha garantiden olmazsa nolur bi sormak lazım senin oto sanayicilere motor kaça takarlar.:p

abi bnm motorun garantisi biteli nerden baksan 7-8 sene olmustur ama sennki kadar yag eksiltmez honda kandırdı sizi bozuk motorları verdi:p:p

motoru kaca takarlar sorusuna gelince senn bakım parandan daha az diyim artık:)

bugün hayatımda ilk defa kapışan iki ferrari gördüm...

oları bi biz goremedik zaten yaa sole nerde:p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
racing yagı degıstırmek cok basıt alt tapayı aç yağı boşalt motor blogunun hemen onunde boynuz gıbı duran plastık yag fıltresını sok yenısı ıle degıstır . yag olcum cubugunun oldugu yerden de yağ koy :p eğer ordan koyunca hava yapıyorsa motorun sağ tarafında ki bir vıda vardı bız onu sokup yagı ordan dolduruyorduk
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
abi bnm motorun garantisi biteli nerden baksan 7-8 sene olmustur ama sennki kadar yag eksiltmez honda kandırdı sizi bozuk motorları verdi:p:p

motoru kaca takarlar sorusuna gelince senn bakım parandan daha az diyim artık:)

Kandırma yok ya motor diger binliklere göre sağlam kaçıyo, farkıda yaktığı yağ ile sağlıyor:p

Burda bir sorun yok, istediğim anda ücretsiz yeni motor takıyorlar da ben kar yağınca taktırcam, yaz günü motorsuz kalmayım.

Servis ücretine gelince atıyorum yağ değişimi, yağ parası hariç 10ytl mi ne, fren balatası değişimi 10ytl felan fıstık onuda keredi kartıma 4 taksit yapıyorlar, tabi yağ, yağ filtresinin fiyata eklenmiş halini, ha yetkili servis bunları piyasaya göre faiş fiyatlamı satıyor, tabiki hayır, 2-3 ytl oynuyor en fazla ama o da yağ taşımama almaya giderken harcıycam yakıta v.s. deymez.

Önemli olan servisinle kurduğun dostluk.:p

Bir aydır servise gitmiyorum mesela arayıp abi iyi misin niye gelmiyosun bir ihtiyacın var mı seni özledik felan diyorlar.:)

Özlersiniz tabi, kroyum ama para da bende:p:p:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst