kaskın montun varsa benzin dışında hiç bir masrafın yok.
kaskın montun varsa benzin dışında hiç bir masrafın yok.
tamam sayıyorum yeter dalga geçmeyin adamlar:
lastik don,2 ytl
tespik 5 ytl
göğüse kıl ektirme 50 ytl
beyaz çoraplar 500 kuruş
fites uyumlu köseleler 20 ytl
saçları otomatik yana yatıran jöle 10 ytl
aerodinamik kürdan beleş
bunların yanında lastik yağ benzin gibi masrafların olur ama bunlar şart:queen:
iyice saçmaladım akşam akşam![]()
Bir kere görsem Racing motorun yağını kendim değiştirebilirim.
Ya da bizim yağcılara motoru veririm, onlar değiştirir.
Atölyede hava filtresi, zincir bakımı yapılabilir.
Lastikler desek, yaşım şimdi 35, ben Racing alasıya yaşım olur 38-40, o yaşta da lastik yakmaya utanırım, hülasa lastiklerim daha uzun süre gider.
Geriye ne kaldı? Balatalar, benzin.
Benim bu işe baya baya kafam yatıyor, scooterden sonra büyük motora geçeceğim![]()
tamam sayıyorum yeter dalga geçmeyin adamlar:
lastik don,2 ytl
tespik 5 ytl
göğüse kıl ektirme 50 ytl
beyaz çoraplar 500 kuruş
fites uyumlu köseleler 20 ytl
saçları otomatik yana yatıran jöle 10 ytl
aerodinamik kürdan beleş
bunların yanında lastik yağ benzin gibi masrafların olur ama bunlar şart:queen:
iyice saçmaladım akşam akşam![]()
Benim gözüm 125'lik derbinin sadece yakıtı ile yağ masrafını kesmemişti mesela:queen:
Bu arada cidden masraflı.Scooterda benzin alırken depom hemen doluyordu.Bunda adam koydukça koyuyo koydukça koyuyo.Eğilip delik var mı diye bir baksam mı diye düşünmedim değilale:
600 gibi bir ss'i düşünmek bile istemiyorum...
Bir erkek evlenince aylık ekstra gideri nasıl artıyorsa bu da ona yakın valla:cyclopsan. Hiç küçümsenecek bi para değil. Kız alma motor al yani...
Şimdi düşünüyorumda o tüylerimizi diken diken edip bağımlılık yapan müthiş egzoz sesleri benzin faturalarını gördükçe evdeki kadın dırdırı gibi gelmesin sonradan?:mrgreen:
benim motorum naked ama masraf yonunden sslerden assa kalır yanı yok hatta daha masraflı
yag onlar 3litre alıo bn 4 buji aynı yag filtresi aynı balatalar aynı yakıt aynı smd bakınca bn ayda 1bck lira harcıyomuyum hayır cogu işini kendim yapıyorum
dediin gibi yag dgstrmek kolay iş brz elinin ayarı varsa yaparsın
yag filtresi eger dişi tutuyosa 5liraya sanayide dolu:cherry:
buji ztn ole 3-5 gunde dgsen bisey diil
lastikleri adam gbi kullanırsan onlarda seni cabucak uzmez
fren balatalarının omru senn kullanımına baglı elin frende gezmezsen onlarda cabucak bitmez
tek sorun aslında yne yakıta gelio dgrleri oyle yada boyle hallolan seyler:wiinkk:
Bir erkek evlenince aylık ekstra gideri nasıl artıyorsa bu da ona yakın valla:cyclopsan. Hiç küçümsenecek bi para değil. Kız alma motor al yani...
Şimdi düşünüyorumda o tüylerimizi diken diken edip bağımlılık yapan müthiş egzoz sesleri benzin faturalarını gördükçe evdeki kadın dırdırı gibi gelmesin sonradan?:mrgreen:
Muharremcim tüm bunları yaparsan motorun garanti dışı kalır.
Mesela benim garantiden eğri mi duruyo ne diye sağ aynam değişti.
Motorum yağ eksiltiyor, şimdilik garantiden yağ koydurtuyorum ama istediğim anda yeni motor takabileceklerini söylediler tabiki garantiden, ha garantiden olmazsa nolur bi sormak lazım senin oto sanayicilere motor kaça takarlar.![]()
bugün hayatımda ilk defa kapışan iki ferrari gördüm...
abi bnm motorun garantisi biteli nerden baksan 7-8 sene olmustur ama sennki kadar yag eksiltmez honda kandırdı sizi bozuk motorları verdi
motoru kaca takarlar sorusuna gelince senn bakım parandan daha az diyim artık![]()