- Katılım
- 20 Ara 2006
- Mesajlar
- 9
- Konu Yazar
- #1
arkadaslar 18.09.2006 tarihinde KTM 620 egs piston sekmen conta takimi almak icin istanbul SPORMOTO'ya 785ytl parca parasi yolladi oradaki yetkili kisiler bana parcaların 1ay sonra yani 18.10.2006 tarihinde elimde olacagını soylediler tarih geldiginde firmayı aradım bana mallar geldi sayım yapılıp kargoya verecegız dediler ıkı gun sonra tekrar aradım kargoya verdık dendı kargoya gıttım ıkı gun boyunca oyle bır paket yok denıldı firmayı aradım sorumlu kısının bana dedigi '' ya iste biz siparisi cektik ama avusturyadan fabrikadan gondermeyı unutmuslar '' dendi tamam dedim ne zaman elımde olur dedım 20 veya 25gun sonra dendı bende motoru sattım adama motorun yapılması ıcın parasınıda odedım parcalar hala elıme ulasmadı bu ayın 7sinde tekrar aradım bana 14.11.2006 tarıhıne soz verdıler ama verdıklerı tarıhte aradıgımda gumrukte daha cekemedık haftaya elınızde dendı motoru sattıgım sahıs bana ya motorun parcalarını hemen ver yada parayı faiziyle gerı ode dedı firmayı tekrar aradım bana bugun veya yarın cekerız dedıler motoru sattıgım arkadasa dedım boyle boyle dıye durumu anlattım adam benım sorunum degıl bana parayı faiziyle gerı ode dedı bende motoru 7milyara satmıstım faizi ile birlikte 8.250ytl para odedım firma bana bir hafta sonra yok ondan sonrakı hafta elınde deyıp oyalıyor elımde parayı hesaplarına yatırdıgıma dair dekont mevcut ve motorum su anda tamırcının onunde butun boyaları cızılmıs ve her yerı paslanmıs bu durumda ben kafadan 2mılyar zarardayım sizce ne yapmalıyım nasııl bır burokratık ıslem uygulamalıyım fikirlerinizi beklıyorum
su anda motor cıktıgı zaman ben yenıden boyatacam ve paslanan butun parcalar degısecek yani dunya kadar zarar etmis durumdayım
su anda motor cıktıgı zaman ben yenıden boyatacam ve paslanan butun parcalar degısecek yani dunya kadar zarar etmis durumdayım