Şöyle bi manitamız olmadı be

Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Sevgili Avesomee
Güzel teyzelerin konu başlığıymış.

Bizi kibarca kovuyorlar bizde bir konu açsak mı :)
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
forumda barodı abazası vardı :) eksıklıgını hıssetmeyelım tabı kı.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Beyaz oje ile lastik boyaması nasıl yapılır diye bir video çekin olmadı :p
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Avesomee konuyu açarmısın ben yazarım.

Şimdi ben açarsam tepki alabilirim bu başlık ne böyle diye motor forumunda.

Moderatöre saygı büyük :)

Hamurişi tarifini napcaksınız neden ilk hamurişi :)
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
Yemek tarifleri konusu açın.
Hamurişinden başlayın ama önce.

dolma sarıyorum ben olur mu lucas:)

tarifsel pek bişiyim yok kübra var mı sende bişi :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:37 ----------

Beyaz oje ile lastik boyaması nasıl yapılır diye bir video çekin olmadı :p

bordo ojemle zincir temizledim yeterince boyumun ölçüsünü aldım artık koymuyorum :)
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Şaka bir tarafa da kadın motosiklet kullanıcıları , motosikletlerinin küçük bakımlarını nasıl yaptırıyor başlığı adı altında bir araştırma yazısı olabilir
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Bende mangal tarifi vericektim :)

Şaka bi yana ben birkere burda bir arkadaş başlık açmıştı yemekle ilgili bişiyler karalamıştım.Kendi attığım mesajı bulamıyorum :) yapıştırıvercektim.

Lucas bey neden hamurişi :)
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
Snappy sen bir de sicjan hanım ablamizi gör vicdansiz ilik somurmus sanki .

Yanlış anlaşılmasın çok iyi motosiklet kullanıyor :)
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
bi ara profil fotonda yanlız değildin. ne demek şöyle bi manitamız olmadı. kaç yaşındasın sen
 
Katılım
9 Nis 2017
Mesajlar
693
Oldum olasi topuklu ayakkabiyi sevemedim bir turlu. Fıstık gibi konvers varken niye topuklu giyerler. Spor ayakkabi giyilmeli yada topugu uzun ve sert olmayan her ayakkabi giyilebilir.

Simdi o topuklu ayakkabiyla ne kosar nede ziplayabilir, tam odun isi bence topuklu ayakkabı.

Abim halı sahada sağ açık mı oynatacaksı. Nie koşturuyosun :)
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Abim halı sahada sağ açık mı oynatacaksı. Nie koşturuyosun :)

sende haklısın, topuklu ayakkabı sağlığa zararlı olduğu halde giyiyorlar. bence bu işin biraz sosyetiklik kısmı. topuk sesi her zaman sinirlerimi bozuyor, erkeklerde kundura ayakkabı sesi ve bayanlarda topuk sesi dikkatimi dağıtıyor ve hiç hoşlanmadığım bir şey.

günlük hayatta sevmediğim çok şeye katlanıyorum, insanlar rahatsızlık veriyor. asosyal olmak süper bir şey, tek olmak benim için paha biçilemez.

 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Kalbimizi kırdın Lucas.

Tamam karışmıyoruz işinize,naparsanız yapın :)

Fatih sen bu topuklu ayakkabıya niye bu kadar taktın.Topukluyla yürünürde,koşulabilir de,hatta arabada kullanılır.Görende spor ayakkabı dükkanın varda,topuklu ayakkabı satan karşı esnaf müşterini çalıyor sanıcak:)

Biz giymeyi seviyoruz,karışmayın bakalım kız işine.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Kalbimizi kırdın Lucas.

Tamam karışmıyoruz işinize,naparsanız yapın :)

Fatih sen bu topuklu ayakkabıya niye bu kadar taktın.Topukluyla yürünürde,koşulabilir de,hatta arabada kullanılır.Görende spor ayakkabı dükkanın varda,topuklu ayakkabı satan karşı esnaf müşterini çalıyor sanıcak:)

Biz giymeyi seviyoruz,karışmayın bakalım kız işine.

bizim iş yerinde bir zamanlar öğlen molasında işçilerin çay içtikleri bir yer vardı ve ben orada çay ile çikolata yerdim hep hatta şu anda bile öyle devam ediyorum ama oruç girdi araya, oruçtan sonra devam edeceğiz.

neyse işte bende çikolata yerken millet bakıyordu tabi onlarında canı çekiyordu ama onlar sigara içiyordu. bende sigara kullanmayanlara çikolata ısmarlıyordum, yani böyle bir kampanya yapmıştım. sigara içmeyenlere çayın yanında çikolata ikram ediyordum ama pek tınlayan olmadı doğrusu :mrgreen:

aynı şey ayakkabı konusunda da bir an aklıma geldi ama işe yaramaz buda çikolata olayında olduğu gibi :D neyse ya bunları belediyenin düşünmesi lazım değil mi :p sigarada zararlı ama satıyorlar işte.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst