Şunu dediğim güne lanet olsun, sabah 12den n yana mesajlara geri dönüş yapıyorum :queen:
Lan ne adamlarsınız ya, ifşa etmicem tamam hadi![]()
güldürdün
Şunu dediğim güne lanet olsun, sabah 12den n yana mesajlara geri dönüş yapıyorum :queen:
Lan ne adamlarsınız ya, ifşa etmicem tamam hadi![]()
guy martin
favladımmmmmmmmm
man adası mı? konum pls, kanatlarımı takıyorum::melek02:
Sevgili Avesomee
Güzel teyzelerin konu başlığıymış.
Bizi kibarca kovuyorlar bizde bir konu açsak mı![]()
Kulağa çok hoş geliyor.:thumleft:
Sevgili Avesomee
Güzel teyzelerin konu başlığıymış.
Bizi kibarca kovuyorlar bizde bir konu açsak mı![]()
Yemek tarifleri konusu açın.
Hamurişinden başlayın ama önce.
Beyaz oje ile lastik boyaması nasıl yapılır diye bir video çekin olmadı![]()
dolma sarıyorum ben olur mu lucas![]()
Lucas bey neden hamurişi![]()
Oldum olasi topuklu ayakkabiyi sevemedim bir turlu. Fıstık gibi konvers varken niye topuklu giyerler. Spor ayakkabi giyilmeli yada topugu uzun ve sert olmayan her ayakkabi giyilebilir.
Simdi o topuklu ayakkabiyla ne kosar nede ziplayabilir, tam odun isi bence topuklu ayakkabı.
Abim halı sahada sağ açık mı oynatacaksı. Nie koşturuyosun![]()

Kalbimizi kırdın Lucas.
Tamam karışmıyoruz işinize,naparsanız yapın
Fatih sen bu topuklu ayakkabıya niye bu kadar taktın.Topukluyla yürünürde,koşulabilir de,hatta arabada kullanılır.Görende spor ayakkabı dükkanın varda,topuklu ayakkabı satan karşı esnaf müşterini çalıyor sanıcak
Biz giymeyi seviyoruz,karışmayın bakalım kız işine.