Sorun

Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
23
Arkadaşlar motosiklet modellerinde de Mct başlığı altında sorunumu dile getirdim.Buradanda yardım bekliyorum.Mondial 250 MCT motorumun aküsü bitti zannedersem.Vurdurduğumda da arka teker fren yapıyor ve teker kayıyor neticede motor çalışmıyor.Sorun ne olabilir?
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Sanırsam motor kitlemiş, hadi geçmiş olsun.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
arka teker kitler vurmuyorsa hızı yeterli gelmiyordur.biraz daha kuvvetle it yada rampa aşağı sal 2.vites yada 3 de olabilir.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
23
Vallaha kardeş çok dik bir yokuştada denedim olmadı...Motor kitlemesi ne demek?Tamiri masraflı birşey mi?
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
Vallaha kardeş çok dik bir yokuştada denedim olmadı...Motor kitlemesi ne demek?Tamiri masraflı birşey mi?


yag göstergen yada yag deposundan yag cubuguna bak yag varsa kıtlenmemiştir eger motor kıtlendıyse mesela benım scooter 150 cc 300 ytl verdım senınki 250 onu bılmem artık bıraz daha fazladır dedıgım gıbı yag gostergene ve yag cubuguna bak...
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Vurdurma tabir edilen işlemi kaçıncı viteste yapıyorsun, tekerlek hiçmi dönmüyor az dönüp sonra fren etkisi ile durduruyormu?
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
23
Her viteste denedim vurdurmayı.Önceleri vurdurarak çok çalıştırırdım.Hatta aküm bitik olduğu için biara sadece vurdurarak çalıştırıyordum.Şuanda vurdurduğumda teker hiç dönmüyor,arka teker sert bir fren yapmış gibi kilitleniyor ve kayıyor...
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Vurdurma yaparken vitesi 2. vitese al, arkasına birisini otursun(Havalar soğuk, teker tutunmaz, kızaklar). Biraz uğraşırsın ama bıkma, motor ısınmaya başladımı çalışır, bu arada dikkat et motoru boğma.:bounce:
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
379
dostum yagına bak yag eger bitikse yada azsa yeterli yaglama yapamassa motoru kıtlersın daha da zorlama yatak sardırırsın en iyisi bi servise gotur vurdurmayı deneme çunku pistonlar silindiri çizer yada sılındırı deler geçer birde şuna bak bujiler bitikmi 2 pistonluysa otomatik ateşleme varsa otomatik bozuktur çalışmaz akumu bıtırdım dıyorsun marşa basınca donuyo motor ama almıyorsa yagı var buji veya dedıım gıbı ateşlemede problem vardır vurdurunca çalışmıyorsa yine aynı cevap buji ve ateşleme ha bundan ayrı vurdurunca ve sen ustundeyken ya yer kaygandır yada motoru kıtletmişindir bu durumda da yagbıtık pıston sıkıştırıyor demektır daha da zorlarsan pıston kolu sılındırı deler geçer,sılındırı çizer veya sıkışır kırank kırar, yani iyice bir bakmak gerek yatak sarınca ya motorunu yenıleyeceksın yada taşlattıracaksın pıstonları oda baya masraflı bır iş bılıp bılmeden vurdurma. vurdurmak okadar iyi bişi degıldır ornek ekmegi çignemeden yutmaya benzer tavsiyem budur sana geçmiş olsun
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
ipram kardeş motor biraz yattıysa karbüratördeki benzin özelliğini yitirmiştir,önce karburatörün altındaki vidayı sök benzin aksın normal temiz benzin akana kadar bekle sonra vidayı sık cikleyi aç 2.vitese tak mondi ve jinlun 2.vitesde zorlamadan çalışır,jikle açıkken gaz kolunu kıvırma boğarsın,lastik adi olduğu için asfalt ve tırtıklı olan bir yerde vurdur yoksa sonuç alamazsın hadi kolat gelsin
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Arkana bir kişi daha al..Yokuştan 3 le vurdur.... Buna rağmen dönmezse kitlemiştir.. Canın sağolsun artık.....
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
motor kilitlenmiş... orası kesin.Abi sen şimdi çık dışarı , bulunduğun şehrin iyi ustalarını gez fiyat sor,araştır.masraftan kaçma.iyi usta sana parçalarını geri veren kişidir bunu da asla unutma ve değişen parçaları mutlaka almayı unutma.Ortalama fiyata göre iyi bir ustaya ver derim ben:cat:Allah yardımcın olsun ben az çekmedim geçen sene...:pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun normalde motora binerken yani sorun baslamadan önce yağına suyuna hiç bakmadınmı doldur benzini ver gazı gitsin düşüncesiyle hareket etmeyin..

motorun yağına bak şimdi yağ nekadar cubuktaki 2 çizgi arasında olması lazım
birde motoru vurduruken debriyajı sıkyosun 2ye atıyosun debriyajı bırakınca teker kilitleniyor ben böyle anladım doğrumu??
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
ibram kardeş motor boştayken normal lastik dönüyormu,motor hiç uzun süre yattımı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst