Sorun

Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
23
Motor boştayken lastik dönüyor .Uzun süre yatmadı motor.Ama şöle birşey olmuştu.120 ile giderken motor garip sesler çıkarmaya başladı,öksürür gibi.Sonra motor sarsılmaya başladı elimi debraja attım normale döndü.Sağa çektim sonra marşa bastım çalışmadı.Orada vurdurdum ,motor çalıştı.Daha sonra gideceğim yere gittim ve 1 saat oyalandıktan sonra tekrar motora indim,marşa bastım çalışmadı motor ve vurdurduğumda lastik kitlendi...
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
AKün doluyken marşa basığında motor dönüyorsa kilitlenmemiştir. Şunuda deneyebilirsin, eğer motor sahiden kilitlenmişse marşa bastığında akü dolu bile olsa dönmemesi lazım. Kornaya bas canlı mı farlar canlı mı yanıyor? eğer canlıysa hakikaten motor kilitlenmiş olabilir. ama akü bitikse sahiden ki sen öyle söylüyorsun, başka motorun aküsünden takviye alıp denemeli.


Sağlıcakla.
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Bence senın motor kısmı hakkın rahmetıne kavusmus.Kilitlenmıs sanırım degısecek parcalar olucak zahmetlı bı surec ıyı bır usta bul yada servısı varsa ona gıt.Ama daha fazla deneme kıtlenmıs ıste.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst