Sonunda TWİSTER 'ı aldım heheheheh

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
aliberkay arabamı len bu öle binsin 3-5 kişi benim twister tek kişilik valla :king: kısmetse en kısa zamanda olur önce ben iyicene örenim olayı çözeyim
toblerone ablam sağolsın teşkkür ederim ama zaten yavaş yavaş sakin sakin gidiyom henüz 40-50 falan giyom :farao:
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ehueheu leto valla nediyek kusura bakma ama sen 40-50 dion ya ben benım scooterla 70-80 altına inmiyorum heuheu :) ama yakında alısırsın sende yaparsın bize tek tekerlik

tek teker leto misa :bounce: li
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
İsmail yahu senin motoru test etmişler hemde körfez pistinde. ARkayı havalandırmış adam. SEnden de bekliyoruz artık :cherry:
Deneyeyim ben de şu twister ı ya merak ettim.
Dua edin de haftasonu hava açık olsun. En azından yağmur yağmasın.
Duyumlara göre yağmur pazar yok gibi.
Şu anda da LEVENT civarı güneşli :cat:
 
Katılım
25 Mar 2004
Mesajlar
371
speed uğraşma letoyla öğrenio çocuk
murat pazar günü hava sıcaklığı düşcekmiş yağış bekliiolar :blueflowerface:
 
Katılım
17 Mar 2004
Mesajlar
335
tobleroncum sen neden seviniyorsun?
havanın yağışlı olması hoşuna mı gidiyo??? :farao:
pazar günü herkes şemsiyesini getirsin :pale:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sunflorist

arkadaşım bu arkadaş şu an Honda cbr 600rr kullanıyor hayırlı olsun dediğin konu başlığının tarihi 2004 yılına ait bilmem farkındamısın??
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst