sonunda resım koyabıldım mzim

Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
75
merhaba motorsıklet tutkunları sonunda motorumu yıkayıp gun yuzune cıkardım ve sızınle paylasmak ıstedım

Kirin altında meger bı efsane yatıyormus 14 yasındakı motorsıkletım hala canlı diri duruyor.ve sunu solemeden gecemıcem hakıkaket mz bı efsane ımıs

bu kadar sozun ardından resımlerı koyuyorum


my.php
[/URL][/IMG]
my.php
[/URL][/IMG]
my.php
[/URL][/IMG]
my.php
[/URL][/IMG]
my.php
[/URL][/IMG]
my.php
[/URL][/IMG]
my.php
[/URL][/IMG]
my.php
[/URL][/IMG]

resım cekmekten pek anlamadıgımı bastan soyleyım bıde resımler cep telefonundan cekılınce bıraz daha kotu cıktı
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
motorun gerçekten yaşına göre çok diri duruyor.güle güle kullan
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ocak 2008
Mesajlar
111
çok güzel motorun var usta inşallah uzun yıllar kullanırsın :cat:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
depo yapısı göstergeler filan orjinal alman mz'lerine benziyo. ama jantlar yerli üretim seyhan jantları :) hatta ön disk de öyle. :) doğrumu? ama güzel motor severim MZ'leri. dınn dıdınnn dınnn dınnnn dınnnnn :):):)
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
yırtıcı bişeye benziyo, yolar asfalt falan komaz bu, egzosa bak jet egzosu gibi, kazasız belasız inşallah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst