- Katılım
- 22 Eki 2007
- Mesajlar
- 75
- Konu Yazar
- #1
merhaba motorsıklet tutkunları sonunda motorumu yıkayıp gun yuzune cıkardım ve sızınle paylasmak ıstedım
Kirin altında meger bı efsane yatıyormus 14 yasındakı motorsıkletım hala canlı diri duruyor.ve sunu solemeden gecemıcem hakıkaket mz bı efsane ımıs
bu kadar sozun ardından resımlerı koyuyorum
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
resım cekmekten pek anlamadıgımı bastan soyleyım bıde resımler cep telefonundan cekılınce bıraz daha kotu cıktı
Kirin altında meger bı efsane yatıyormus 14 yasındakı motorsıkletım hala canlı diri duruyor.ve sunu solemeden gecemıcem hakıkaket mz bı efsane ımıs
bu kadar sozun ardından resımlerı koyuyorum
resım cekmekten pek anlamadıgımı bastan soyleyım bıde resımler cep telefonundan cekılınce bıraz daha kotu cıktı